Tre saker du absolut skulle rädda?
Tänker på det ofta . Tänk om mitt hem skulle brinna upp och jag bara hann få med mig tre saker ut . Vad skulle det vara ? Vad skulle du rädda om det var ditt hem som stog i lågor? Självklart skulle jag rädda min dotter först . Sen skulle jag nog öppna mitt fönster och hiva ut hela min garderob därifrån . Finns inget jag är mer rädd om än mina kläder !!
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Mig själv och kanske något mer som man kan kränga när man står på gatan.
va?
Mina två bebisar+man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var längesen jag tänkte den tanken faktiskt, det var väl mest när man var yngre som man nojjade sig över hur man skulle hinna få med alla sina leksaker. Mp3 är nog det första jag kommer på såhär spontant. Kul att whoaiterna placerar familjemedlemmar under kategorin "saker"
Jaa Skulle Slänga Ut Min Bräda, Garderob Sen Blir De Nog Datan Som Får Hänga På
Skulle gärna få med mig vinylsamlingen men det skulle nog inte funka så bra... Och inte lär man ha tid att leta åt favoritskivorna heller. Jag hoppas att min lägenhet inte brinner upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah datorn hade jag nog tagit under armen. sen kanske något fotoalbum man har liggande. annars så kan väl resten av skiten brinna, jag har försäkrat skiten ur det här
mama said knock you out
Tänkt på't jag också, skulle då välja katterna först och främst. Sen plånbken och datorn.
Evangeliet
weed, grinder , papper - så jag har nått att göra medans brandkåren kommer...
mina 2 katter, mobilen, handväskan och laptopen.
Hade inte räddat ett skit och hoppats på en fet försäkring
Producent
2010-01-03 15:08
laptoppen, den stationära datorn & externa hårddisken.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
talfel har hajjat grejen, kan inte mer än hålla med.
Mina familjemedlemmar är mina ting, prydnader, ägodelar, skapelser, saker. Tyst nu.
ja det e sant, frugan e min accessoar.
Mina katter (även om dom inte är några saker), min pojkvän (även han ingen sak) och fotoalbum. Dator äger jag inte, ingen mobil heller eller något så av värde.. Så det blir inte så svårt! :) Hoppas dock på att slippa brand.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
"Hade inte räddat ett skit och hoppats på en fet försäkring "
Talfel Word . Men, eftersom regler är till för att brytas så skulle jag kasta ut allt tills elden kom till min dörr. Sedan kastar jag mig ut från fönstret, som är på marknivå och ställer det på ett torrt ställe.
*snaark*
Min dator skulle jag tro. Har så galet mycket bilder och saker som det vore skam om dom brann upp.
All deg jag har för tillfället och datorn. Kommer inte på något mer. Min Global-kniv kanske. Jag förutsätter att hund och katt klarar sig själva.
Redline!
TJENAREABDULLA: kunde inte välja bara 3 :P sorry
om man inte väljer människor/djur utan endast ser till föremål så skulle jag nog (förutsatt att jag hinner det förstås) plocka med mig: - dator eller externa hårddisken, det är lite vilket som. - alla mina smycken - mina kläder min mobil förutsätter jag på något sätt kommer klara sig ändå då den antingen redan ligger i någon ficka på kläderna jag har på mig.
Min familj, mitt stash och skorna självklart, vem går ut utan skor?
Datan, micken och snowboarden. Inget snack om saken.
Dra åt helvete!
dj-båset, fotostudion och sneakersamlingen
Tu m'emmerdes!
Bärbara hårddisken, laptopen och mitt nintendo64!
Snaekers, datorn och mitt PS3
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
mitt 450 liters akvarium, min säng och min mercedes som står utan batteri i garaget! yess jag är så stark
Haters gon' hate...
förutom familjemedlemmar o husdjur så skulle jag ta mina laptops o sen väskan med skivor.
jag skulle rädda min handväska (oftast mobil, ipod o plånbok i den) sen har jag nog inget mer av värde här jag bor just nu... resten skulle få brinna.
jag levde för kicken , precis som du
1. Laptopen 2. Vinylsamlingen 3. Kläderna Men jag har ju i och för sig närmare 2000 vinyler... hade tagit sin stund att få ut ur lägenheten.
Producent
2010-01-04 01:36
verkar som folk har missuppfattat "3 saker" .. t.om trådskaparen som skriver 2 saker endast. jag skulle ta mobilen datorn hunden
jag hade tre saker i handväskan jag ville rädda :)
Min stationära dator - ovärderliga bilder/filer. Min gossedjurshund som varit med mig i vått och torrt länge . Det är väl egentligen det som är svårast att ersätta, skulle jag börja välja mindre väsentliga saker blir det för mycket. När jag var liten var jag övertygad om att mina Kalle Anka & Co. skulle med ut till varje pris om det började brinna. Pappa skällde på mig för den inställningen :)
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Hmm om det är tre saker så är det Hårddisk, kläder och sneakers. Men om jag skulle försöka rädda alla sneakers skulle det bli min död.
min dator min katt alla mina bilder sen om jag hann så all min parfym. har typ 40 mestadels oanvända flaskor.
Amazighen will remember
1. Mitt vardagsrum 2. Mitt sovrum 3. Mitt kök
Mabuhay!
tur att mitt whoa-account inte kan brinna upp. he he jag skulle väl ta med mig: mitt snus min trumpet mina kompositioner
fantastiskt
Moderator
2010-01-04 17:06
Sängen Datorn Teven eftersom man inte verkar behöva ta hänsyn till storleken på grejerna.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
har faktiskt inte så mycket som jag verkligen vill ha kvar. min hårddisk i min trasiga dator, lite kläder och min mobil typ...
Hannich haha ja och med sjukt enkel matematik betyder det att du räddar 4 saker. tre saker OCH väskan :)
Min balle och pungkulor hehehehehehehehhe
men pathie, skiter väl i väskan själva grejen var menat att dom tre sakerna i väskan var de viktiga. jävlar vad det var petigt här då, i en tråd som är så jävla seriös. jag tror jag dör. hanna e ute ur leken, de var TRE saker, inte FYRA.
olwan P17 varför i hela friden har du stor bokstav i varje nytt ord? :D
Aaa olwan SJUKT störande vad har du för problem. SeR vÄrRe Ut äN aTt SkRiVa så HäER!
Vinylsamlingen Datorn Pärm med värdepapper Då räknar jag med att jag står påklädd med mobil och VISA i fickan!
Hdd buren, (tänker inte släpa med hela burken...) sen saker med sentimentalt värde. hemförsäkring is the shit!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hannich Okej, med min smiley trodde jag att du skulle förstå att jag inte menade på blodigt allvar, jag tyckte mest det såg roligt ut eftersom du direkt nappade på att "du minnsan visst hade skrivit TRE saker bara" och så var det 4 ändå. Taaaa det luuuugnt :) Det var kul! Inget mer.
hm. my mistake. jag blir lite för taggad ibland.
3 STARKBÄRS!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack