Det är ingen klass på dagens ungdom
Finlandia vodka som snapps + champange + iskall martini.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
först: miller, staropramen, GROLSCH maten: De morsan och farsan bjuder på efter: miller, staropramen, GROLSCH 12 - slaget: kanske man tar en champange!
Men lika glad är jag för det!
Till maten: kolsyrat vatten 12-slaget: skulle jag mot förmodan vara på rast kanske det blir en cola medans jag tittar ut på fyrverkerierna över stockholm. Ja, det suger att jobba nyår.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Men varför dricker ni eran skumpa på tolvslaget?! Blir inte klok på det där
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
En flaska Absolut, en flaska rötjut, ett par bira och eventuellt nån skumpa.
Till maten: Gösser, billig och hyffsat god Sen: Gösser 12-slaget: Poppar min exlusiva flaska Törley (53 spänn baby, yeah!) Sen misstänker jag att en del oplanerat kommer att slinka ner i systemet också, brukar bli så på nyår. Bara dumt att köpa så mycket som man tror att man kommer att behöva/vilja ha, det dyker alltid upp en/ett par personer som köpt på sig för mycket och vill bjuda bort.
Förövrigt är bland det mest roande att spana in folk som är pretensiösa i sina val av drycker på nyår...Folk som man vet är lika fattiga som alla andra men ändå envisas med att lägga halva månadslönen på något bubbel som dom inte skulle kunna skilja från en flaska vitt kört i en Soda Streamer. Om det är något som är värre än riktiga brats så är det fan brat wannabes...MRsalesman Jag tror inte att klottrare/snattare har så mycket att säga till om när det gäller klass. Inget ont om att klottra eller att snatta, just saying.
Innan: Öl och läsk 12-slaget: Öl och läsk Efter: Öl och läsk
Would I shit you? You're my favourite turd.
Moderator
2009-12-30 20:37
Äsch, är ju faktiskt inte så att jag ska dricka en skumpa själv. Tradition eller nått att ta ett glas vid tolvslaget liksom. Men systemet är öppet imon också ett tag va?
time isn't wasted when you're getting wasted .
Varför inte CarlJan? hört talas om en företeelse som skulle kunna kallas att vara mångfacetterad (hur det nu stavas HE HE)
Billig öl, hela kvällen. Eventuellt en cola till kebaben.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-12-30 22:04
En heineken, något vitt och någon skumpa. Kommer dock hålla nere all konsumtion pga småbarnsförälder.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Gick på bolaget och det var helt annat än vad jag hade tänkt mig. Så jag rockar Brooklyn Lager, Redstripe och VB (Victoria Bitter, riktigt god australiensisk öl) och sen köpte jag mig en liten moët :D
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
underbara Amstel, and that green stuff som inte ska drickas.
Toastare
2009-12-30 22:36
Chapel Hill och Törley är väl så pop det kan bli.. tårna vrids inåt av att dricka sån "Hej jag är 15 och gillar The Smiths"-dricka.. och på nyår. Skam. Köpte en bra blandning av god fin-öl på systemet. Funderar på en flaska Kiviks Cider till 12-slaget.
Jag skyller allt på Emma!
Producent
2009-12-30 22:45
corona e juh det bästa ölet man dricka. Perfekt smak, så enkel att dricka. Men att ha i en lime bit i flaskan e inte gott alls. Förstör juh hela coronas smak...fy på dom som gör sånt med en så god öl
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Corona är väl lite väl fjompig, går väl att ha någon sån tillsammans med massor av god öl(gösser).. :)
be the change
Ärligt talat dricker jag hellre Sofiero än Corona, usch usch..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo F29 Ja gud förbjude att man skulle dricka något som är "pop"... Finns det någon alkoholhaltig dryck som är lite för "wu-tang" för att man ska våga dricka den offentligt? OCH PÅ SJÄLVASTE NYÅR? Nej nu värper tuppen porslinsägg! Skippa pretentionerna...Törley är billigt och smakar enligt mig helt ok, sen att diverse idioter dricker det påverkar vare sig priset eller hur det smakar i min mun. Köper man en dryck eller en image när man går på Systembolaget?
helst inget av det fuck systembolaget YO
Ingen aning, det är andra som fixar dricka och mat till festen... Till 12-slaget hoppas jag dock på pommac eller någon god cider. I värsta fall blir det alkoholfri champagne. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Du skulle kanske testa lite riktig istället...jävligt mkt bättre kan jag lova mr. iogt
MRsalesman: Nja. Jag vet inte vad det skulle vara bra för? Jag har testat "riktig" förr och jag kan intyga att den alkoholfria smakar precis lika äckligt som "riktig". //NickeMannen
aja tough luck dude be a hater
Det blev en back carlsberg export(full kyl på efterfest är underskattat), en flaska xanté, en flaska god cava och lite bacardi apple. Sen får vi se vad det bjuds på till maten då jag för en gång skulle ska spendera lite tid med föräldrarna innan festligheterna sätter igång.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
MRsalesman: Visst, vi säger så. //NickeMannen
Till maten: Cola Resten av kvällen: Cola, vatten. Kanske kanske köper nån folköl. Tolvslaget: kanske lite bubbel som jag fått en flaska av. Alkohol är så jävla ovärt och fylla är det osexigaste som finns...
fake bubbel, whiskey + cola, kanske nån white russian/baileys till efterrätten, kanske nån öl här o där... ska inte dricka för mycket iaf.
Brämhults, lite får man ju festa till det när det är nyår!
brämhults är acceptabelt för det e JÄVLIGT gott.
Innan maten: Välkomst drink och lite vin Till Maten: Mariestad med återkommande tequila shots 12 slaget: En flaska Pol Roger Reserve (champagne) + mer tequila och öl Långt efter 12 slaget: En jolle
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
+att kolla nu har det börjat komma lite bra herrar hit, moet, pol roger reserve (winston churchills favorit)
Före maten: Öl, Kapten mogge, vin.. Till maten: öl, mogge kanske? Sen: öl, mogge, vin.. ja.. 12-slaget: Champaaaache. efter 12-slaget: allt.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
och ölen då... Det blir femkommatvåan.. Gillar dom påkomna illrarna som dansar! hihih.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Vid fyratiden ska maten börja lagas, då börjar jag på mina sju 33centiliters TT, Estrella och Peroni. Frågan är väl om jag kan låta bli att snapsa lite Mintu på en gång. Hursom har jag tänkt att flaskölen ska ta mig genom middagen, avbrutna av en eller två strawberry daquiris. Sedan går jag över till mina sju halvliters spendrups mellanöl som jag planerar ska hålla mig på en lagom nivå resten av kvällen, avbrutna av ett eller två glas champagne vid tolvslaget. Vad jag inte är säker på bara är om jag har tatt mig vatten över huvudet, eller tvärtom. Kommer jag trots mellanölen bli för full? Eller kommer jag inte bli tillräckligt full, det är ju en lång tidsperiod. Kommer Mintun sätta käppar i hjulet, eller champagnen?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Kalla
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Alkisvin och svartsprit, till det blir det cashewnötter och mos, i min ensamhet. Det gott folk, det är klass.
9-1
Varm & Kall med godis (variant två) Kir spetsad med godis (variant två) Diverse flasköl, ej spetsad. ;)
spliff macht frei
Till maten: julmust Sen: fyra öl (Kung) och en bag-in-box vitt vin. Tolvslaget: det som finns kvar
Producent
2009-12-31 14:24
JackVegas- inte e corona fjompig...bästa ölen =)tokfan hell nooo...sofiero smakar juh som alla annan öl. Corona har den där lilla touchen av frukt vilket gör den underbar att sippa på under nyår
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
någon som vet vad ett lock med
DETTAAAAAA kostar??? jag köpte det precis.. åt några vänner men vet inte vad jag ska ta betalt.. ska jag bara ta 18.50 x 24 eller wzup?
Get Random!
Till maten: Mariestads Efter maten: Redbull, Vodka, Carlsberg 12slaget: Chapel Hill, nöjde mig med en 375ml Helt nöjd med mina väl :)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
... Till 12-slaget hoppas jag dock på pommac eller någon god cider. I värsta fall blir det alkoholfri champagne. Nickemannen är fan gangsta G.
haha nämen! ser bra ut det där män!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Falcon export
Hej, Träffat Jacob?
nu: folköl middag: folköl 2010: folköl :D:D:D:D:D \m/
Stand By Me och Titanic är världens bästa filmer :D världens bästa musikintro är http://www.youtube.com/watch?v=Z7O0-fWQEas&feature=channel_page (verserna är också skitbra)
Har några olika öl som ska njutas under kvällen, inga superöl men goda :) Den nya TT på flaska, estrella, eriksberg, bitburger, femkommatvåan, arton56. Blir lite blandat sånt innan och efter maten. Även rom+cola/julmust, cube, vin och champagne. Kommer bli ett fint nyår det här känner jag!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Fumez Just det som är grejen, den smakar öl :) Gott nytt år!