Vad dricker ni på nyår?
Till maten: Sen: 12-slaget: Själv har jag inte bestämt mig alls ännu så jag behöver lite inspiration inför shoppingen imorgon. Hit me!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Till maten: Nubbe :D Sen: Öl 12-slaget: champagne ;)
Till maten: Mjölk Sen: Blåbärssaft 12-slaget: Pommac
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Märken och sort gärna! Lite mer info vill jag ha!
Före: Gösser Till maten: Stor Stark Sen: Gösser 12-slaget: Gösser/champagne
be the change
3rdsoul: haha skojar du eller är du nykterist? :P
Producent
2009-12-29 20:51
Maten: Öl ( corona) Sen Öl ( Corona) 12-slaget: Champange.... sen vad som hälls under kvällen e svårt o säga. Förmodligen kommer det bli en bladning av allt
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Moderator
2009-12-29 21:02
Till maten: Öl (Svensk starköl) Sen: Öl (Svensk starköl) 12-slaget: Öl (Svensk starköl) Haha, JA min ekonomi är riktigt kass (A)
//TW
till maten blir det en flaska vitt, tog bara ngn som jag fick smaka på juldagen. till senare har jag en flaska törley, rose. mmmmm.
Moderator
2009-12-29 21:45
Till maten: Öl (Becks) Sen: Vodka/Öl (Becks/Corona) 12-slaget: Skumpa(fixar jag imon så vet ej än)/Öl (Becks/Corona) Sådär ser det ut skulle jag tro.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Till maten: Grolsch Sen: Red Stripe, diverse groggar mm 12-slaget: Är lika mainstream som alla andra och rockar en champagne. Ska nog köpa mig en svindyr flaska bara för att hahaha :P
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Smirnoff ice all night baby!
my name is xelly smelly
Hangaround
2009-12-29 23:02
femkommatvåan hela kvällen
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Moderator
2009-12-29 23:08
Haha, får nog fixa hem lite Smirnoff Ice imon också. Såjävlamumsäre.
Till maten: Kilkenny Sen: Jägermeister 12-slaget: Billig champagne , troligtvis bara någon droppe.
Don't!
ramuz mm bästaste!! :)
my name is xelly smelly
Till maten: Öl + cider Sen resten av kvällen kör jag på en drink som jag inte kan namnet på, den består av: Passoa, vodka, apelsinjouice och sprite.. Sen antar jag också att det blir en del skumpa runt 00:00..
Till maten: Ett glas rött Sen: Newcastle 12-slaget:nån skumpa
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Får väl se imorgon, men lär bli nån brooklyn, lite bacardi apple, lite xanté, en god cava och en back öl - troligtvis av blandad kompott. Beroende på om man hoppar förbi krogen en sväng lär det bli en hel del fish också.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2009-12-30 00:34
tack_för_fisken P22 Har det skrivits nått du fastnat för?
En mumsig guinness sitter aldrig fel heller
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jucie om jag blir törstig. 12 slaget: Antagligen något alkoholfritt då mormor oxå kan dricka samma. Efter de, billigaste spriten ja kan få.. Målet: Minnesluckor.
Jag har ingen personlighet
Moderator
2009-12-30 00:38
Asså usch vad sugen man blir av den här tråden ;s Fyfan .. Försöker verkligen komma på en bra ursäkt för kunna sätta mig vid en bar imorgon.
Jag ar en san dar smabarnsforalder. Till maten: Folkol eller mineralvatten. Sen: Mineralvatten. Tolvslaget: Ett glas champagne eller cava eller nat annat mousserande vin beroende pa vad som bjuds.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Till maten: Börjar starkt med en Kilkenny. Sen: Fortsätter med Newcastle samt några starka Pale Ale 12-slaget: Hoppas på något gott, inte champagne iaf!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Till maten: Beror på när var hur jag äter. Sen: Öl 12-slaget: Öl.
Till maten: Julmust Sen: Bacardi breezer + xider + aquatini 12-slaget: Här ska alkoholen vara slut
My heart lives in my vagina.
Rätt simpelt. Middag: Öl Förfest: Öl 12 slaget:Öl + lite mousserande Efter 12: Öl + valfri spritsort
Käft då.
Till maten: Smirnoff ice, xider, bacardi Sen: Mina special fruty drinks 12-slaget: Lite champagne bara för att och mera fruty drinks
Nyårsafton = Amatörernas afton.
fan va gott det låter, vart köper man det?
Käft då.
Moderator
2009-12-30 02:55
gonna_sell Jag tror alla kan enas om att denna snubbe är c00last i denna tråden iaf.
//TW
Till maten:nubbe sen: öl, spendrups kl12: champagne/öl
BÄRS!/ÖL!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
Inledning: Heineken Till maten: Ett glas Foot of Africa eller 2 :) Sen: Tequila Sunrise, Captain Morgan Coke och en (förhoppningsvis vid den här tiden) kall Heineken Vid 12 slaget: Mousserande vinet Martini Asti Efter 12: Fortsätter på temat drinkar.
Till maten:Elk Brew X-Strong Sen: Elk Brew X-Strong 12-slaget:Elk Brew X-Strong
Dricker folk sånt här i vanliga fall också? eller tycker ni att nyår är en dag då man ska inhandla något Xtra dyrt&fint? en låda fulöl funkar prima det också :DNyår är så jävla överskattat!
Vi är alla misstänkta
Till maten: vatten Sen: Coca-cola 12-slaget: Jordgubbste
ska troligen fira nyår med min far å alla grannar där. säkert andra personer som kommer över. så kommer dricka det dom bjuder på.. men 12-slaget är det ju champagne iallafall :)
Producent
2009-12-30 11:52
haha jag har en låda danish gold 150kr, alla ska ner.
Till maten: Vitt vin Sen: Vitt vin 12-slaget: Vitt vin Tråkigt men sant. Men mår bajs av att blanda. Vill gärna komma ihåg vad som händer.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
innan: folköl för de ligger hemma sen tidigare maten: mjölk sen: starkpangare hemma och på krogen
Just because i stand over you don't mean you understand me
till maten: must, apotekarnes sen: coca cola, must eller oboy 12 slaget: möjligen mer oboy eller coca cola.
Amazighen will remember
Inledning: Champange/mouserande. 2 olika sorter det ena är Ronar och är ett spanskt mouserande. Det andra är Louis Bouillot. Det är franskt. Förhoppningsvis eftersom vi har handlat maten så handlar folk lite riktig champange. Mat: Rött vin eller öl. Heniken och Chillout (rödvinet ska även det vara i maten så det passar fint att dricka med.) Efterrätt/sen: Mouserande/champange. 12 slaget: Öl,vin eller drinkar. Vet ej vad för något Man ska inte dricka champange/mouserande på tolvslaget! Kul att dricka ur plastmuggar och frysa röven av sig. Tack men nej tack!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Om man ska vara exakt så: Charles Ellner reserve millésime 1993 blir med största säkerhet ngt vanligt också...kanske kastar in nån moet brut i leken el dyl
Jag ska fira mitt första nyår nyktert, ett glas skumpa på tolvslaget, men det är nog allt.
Toastare
2009-12-30 12:47
Innan: Öl Middagen: Öl 12-slaget: Öl, kan tänkas att jag skålar i champagne och tar en liten sipp.. men det är inte gott.
Jag skyller allt på Emma!
Mat: Prips folkisar Innan 12: Tuborg 4.2or (bästa ljusa lagerölet) och Hannas lemon liqourich 12: Asti martini, billig och smakar saft! Efter 12: Det som finns kvar
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
En platta karhu 5,4 %
Twang System fi de werl
förövrigt får man inte dricka Capitol Hill på nyår. Big nono
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."