I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om du fick spöa en valfri kändis?

Övrigt - Blandat

2009-11-12 13:26

Om du fick spöa en valfri kändis?

... vem hade du valt? Alla har vi väl åtminstone en riks- eller världskänd person som vi tycker förtjänar en riktig lavett och en skrevspark?

Jag hade valt James Van Praagh, han är en av alla dessa TV-medium som tjänar stora pengar på att lura en hel publik att han kan tala med deras döda släktingar och vänner, han är även jävligt ful och liten och väcker mycket anstöt bara där:

~

Så, vem är ditt offer?

Intressepenisen hårdnar!

2009-11-12 14:31
Inlägg utan en ORDENTLIG motivering kommer att tas bort.
Följ Wasteapas exempel.

/Admin

Producent

2009-11-12 14:40

jag hade valt peter siepen, killen verkar inte ha allt för mycket innanför sin skalle. och verkar tro sig vara bra mycket bättre än många andra. och hans klädstil går inte ens förklara hatet till. vidrig.

2009-11-12 14:53

jag hade valt den här gamla rasisten. eftersom han var/är rasist. + att han är ful, äcklig, släpper böcker med fräckisar, gör reklam för en massa skit, har ett skivbolag som kränger dåliga artisters skivor. dessutom ska han vara med i tv hela tiden. idiot!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-12 15:14
Håller med om Bert Karlsson. Det är dessutom sjukt att han är så folkkär, att den stora massan blundar för hans historia som medstartare av Ny Demokrati.
vegan power

2009-11-12 15:21
lars ulrich i metallica. han ser sådär uppkäftig o full i fan ut som bara en dansk kan göra. det blir inte bättre av att han är en kass trummis i världens mest överskattade band
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-11-12 15:26

Helt ärligt, behöver jag verkligen motivera det här? Killens utseende gör mig förbannad, han driver en icke-fråga och vill vara sådär vidrigt lillgammal.
...

2009-11-12 15:33
Måste säga att det har varit otroligt imponerande bidrag hitills, speciellt anton abele här uppe.. fast han vill man jue inte slå, kanske bara ge en örfil typ, en hård örfil och be han att hålla käften. Bill O'Reilly hatar jag mer än allt. För mig är han ansiktet utåt för allt som är dåligt med världens mäktigaste land. Han representerar allt jag avskyr med USA. Sen har vi rivaliserade fotbollsspelare som beter sig som svin, som Michael Ballack, Steven Gerrard mm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-12 15:47
barabajare
vem är snubben på din bild?

2009-11-12 15:51
lägger nog också min röst på anton abele, fast jag pendlar mellan att vilja slå honom och att bara vilja ge honom en kram för att jag egentligen tycker sjukt synd om killen... han känns så jävla eb.

2009-11-12 15:54
eller jag skulle fan inte alls vilja krama honom. men typ tycka synd om på avstånd. och kanske slå vett i

2009-11-12 15:54
Basshunter

Eller Johan palm

Dock så skulle jag bara vilja döda basshunter för att slippa all skitreklam på spotify! Johan Palm hatar jag bara och jag tycker han förtjänar allt ont i världen. Han är helt enkelt Satans oönskade son!

2009-11-12 15:55

för att han är och ser efterbliven ut och är sjukt störande!
Slap a bitch, allways
Moderator

2009-11-12 16:03
Ah jag väntade på att någon skulle skriva Anton Abele så jag slapp säga han och försöka komma på någon motivation. Nu kan jag bara cosigna. Jag skulle verkligen vilja ungdomsvålda lite på honom.

Bawacka Tills du kommer med en riktig motivering på Johan Palm vill du bara slå honom för att du är avundsjuk på att han får ligga mer än du.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-11-12 16:18
Uh jag hade valt han som spelar Johnny Drama. Haha. Bara för att jag hatar Drama så JÄVLA mycket.
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-12 16:55
Pernilla Wahlgren har legat stadigt på topp i listan till större delen av mitt liv.
- men nog om dig nu.
Producent

2009-11-12 17:05
oj finns så många som man vill spöa ( även utrota från denna planet ) men jag har 3st som ligger i topp, svårt o plocka ut nån av dom hatar alla 3 lika mycke... Per gessle, Magnus uggla, Håkan hellström...alla 3 gör riktigt kass musik den som gillar dessa människor o deras musik borde följa med dom i graven
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-11-12 17:07
Tomas Di Leva ville jag spöa för flera år sen men nu vet jag inte så mycket om honom längre.. haha.
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2009-11-12 17:10

Anna Dabrowski vill jag ge en rak höger. Främst för att hon under sin medverkan i SVT:s Debatt om klassklyftor gjorde mig så förbannad att jag började lipa. För er som missade detta program kläckte hon bland annat ur sig kommentarer som "Ja, jag har haft bordet uppdukat men jag får ju servera mig själv" och "Vill du inte kämpa, så kom inte och gnäll och råna folk som kämpar".
Det var en väldig massa snack om att "kämpa", och i samma mening använde hon ofta orden "gå upp på morgonen". Det blev liksom ganska pinsamt övertydligt att hon inte har en aning om vad att verkligen "kämpa" handlar om.
Hon tyckte också att problemet i förorterna är att invandrarna inte vill kämpa, för "de är bara arga".

Jag slänger in en colombian necktie till hennes polare Goldberg också som tyckte att "Det ska vara tufft att vara bäst för det är det bästa vi vill ha i vårat samhälle".

Var några veckor sen programmet sändes men jag har fortfarande inte kunnat släppa det alltså...
Vad är det här, någon form av slogan?

2009-11-12 17:17
Skogsturken. han är inte känd på "rätt" sett, men gillar han inte speciellt mycket, även om han fått mig att skratta.
Om jag ska vara mer seriös säger jag bert karlsson med exakt samma motivering som tack_för_fisken P22
Just because i stand over you don't mean you understand me

2009-11-12 17:21
alltså det är väl bara välja en random känd person som idkat kvinnomisshandel, i någon form... tex:

chris brown

bobby brown

...anledning? behövs det ens nämnas...

(Inlägget ändrat av Oracle 2009-11-12 21:54:25)

2009-11-12 17:25
#3. Pernilla Wahlgren skulle jag vilja raka av håret på, och sen tvinga henne äta det och berätta om hur mycket näring och energi det innehåller. Rättvist straff för hennes jävla reklamfilmer.

#2. Bert Karlsson av anledningar angivna i föregående poster.

#1. Zlatan. Hugg av benen vid knäna så vi slipper den där överskattade divan nån gång! Vi skulle spara massor med papper på att slippa alla jävla media-hype om minsta lilla krämpa eller beslutsångest han har.

"Experterna utlåtanden om Zlatans knä: FORTFARANDE AVHUGGET!"
"Zlatan kanske inte spelar i landslaget: FÖR HAN HAR INGA BEN!"
"Zlatans nyrenoverade drömvilla: HANDIKAPPANPASSAD FÖR ÖVERHYPADE BENLÖSA FOTBOLLSSPELARE!"

Där har du Zlatan-relaterade artiklar jag skulle läsa!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Konsertbesökare

2009-11-12 18:46
Hela familjen i 7th Heaven såklart.

För dom är såna moraltanter allihopa och är allmänt äckliga. Småbarnen är så jävla lillgamla att man blir illamående.

Fast om vi ska ta riktiga personer får det väl bli valfri "RnB"-sångare. Värre musik går inte att hitta. Ta Chris Brown som exempel. Fyfan.

2009-11-12 18:47
UncleSam P30 Då är de väll snarare media du borde hata istället för Zlatan? Sen att säga att han är överskattad är ju bara pinsamt...
Vi är överallt!

2009-11-12 18:50
Hela familjen i 7th Heaven såklart.

För dom är såna moraltanter allihopa och är allmänt äckliga. Småbarnen är så jävla lillgamla att man blir illamående.

Skojar du? Är inte Jessica Biel så sjuuukt fine!?

2009-11-12 18:56
co-sign på fiken och tack_för_fisken

Sen skulle jag vilja adda E-type, eftersom han tar sig själv på så sjukt stort allvar och har erkänt att han hatar sina egen musik, och att "jag lyssnar ju egentligen på rock"...
Sen att han har fulaste frillan och fortfarande tror att han är 20 år och hänger på Stureplan gör inte saken bättre.

my name is xelly smelly
Producent

2009-11-12 19:06
Sen att säga att han är överskattad är ju bara pinsamt...

att säga att han inte är det är bara korkat. han RÅKADE klacka in en boll jävel av REN fummlighet, så är han efter det bäst i världen.. c'mon min brorson på 2 år är fan bättre. Zlatan rör sig fan bara när han själv har bollen. han borde få 55 bitchslaps rakt av
Konsertbesökare

2009-11-12 19:10
Nick-K: Jo, det har du rätt i. Men nu menade jag ju karaktärerna i serien och inte Jessica Biel själv.

2009-11-12 19:21
Janice Dickinson: För att hon tror hon står över andra. Äcklig diva.
Den där svenska modebloggaren som nyss gett ut sin roman(!): Tycker det allmänt jobbigt med folk som tar sig med alltför stort allvar.

2009-11-12 19:26
Fan asså fiken började googla den där brudens namn, hittade debatt programmet på SVT Play.
Fan så fort hon tog upp invandrare från ingenstans så tänkte jag bara "Nej fan gör det inte, för ditt eget bästa"
För jag kände verkligen direkt, den här tjejen har inte en ANING om vad hon pratar om och hon kommer bli totalsågad av de här personerna.

Jag skäms lite för henne, och jag har bara hört henne prata i ca 30 sekunder nu när jag skriver inlägget..

Länk till http://svtplay.se/v/1728220/debatt/del_9_av_17__tisdag?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1728220/sb,p104688,1,f,-1
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-11-12 19:32
Hahaha vad gör den här Anna Dabrowski bruden, så fort man snackar om klasser så drar hon upp invandare.. hahahahah let it go girl, let it go.

Jag tror jag co-signar på fiken. Jag vill knocka henne.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-11-12 19:38
50 cent han gör mig så arg , uuuhhh vill bara slå sönder honom.

2009-11-12 19:47

Fyfan vilken vidrig människa han är, alltså själva karaktären och inte skådesspelaren. Om jag hade fått chansen, asså jag vet inte vad jag hade gjort men jag tror jag hade slitit av han ena armen och tvingat han att äta den, sen hade jag hållt på tills kräket hade dött!

2009-11-12 19:55
en annan som ligger högt på min lista:

Bono för att han är så jävla självgod och duktig som kämpar för afrikanska barnen och jag vet inte vad. framförallt för att han frontar världens i särklass tråkigaste och mest slätstrukna band. U2 är rockens svar på potatismos.

2009-11-12 20:01

Malin åkerman:
Med sitt blonda hår och sitt infantila " sätt" blir hon lätt en Silverstedt kopia

2009-11-12 20:09
Wallenberg familjen för att dem är storkapitaliser men främst Peter för han har så sjuka åsikter om Apartheid att det var rätt och att svarta inte klarar sig själva utan att den vite mannen kommer in och håller ordning.

Sen kan jag väl cosigna Abele och Wahlgren också

U2 är rockens svar på potatismos.
Ofta U2 är bäst i branschen?:O
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-11-12 20:17
Tom Bergeron. För att han antagligen har sämst humor i världshistorien och själv verkar tro att han är roligast i världen.

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2009-11-12 20:21
Kreativ Cosign
http://mutualism.blogg.se/
https://vitsvart.wordpress.com/

2009-11-12 20:32

Carolina Gynning vad ska man säga? Ruggig människa!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-11-12 21:05
Fredrik Federley som var med i debattklippet är inte mycket bättre. Han borde få en örfil eller två

2009-11-12 21:18

Alex Schulman. Att ingen skrivit honom tidigare förvånar mig.
Människan är genomvidrig. Om jag ser honom så kommer det smälla. Bästa vore om han brorsa Calle va med också så man kunde sänka dom båda samtidigt.

2009-11-12 21:32

För att han är ett äckligt jävla svin
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-11-12 21:37
Rowmire: Tänkte skriva han. Det är konstigt hur mycket medial uppmärksamhet han får.

2009-11-12 21:49
#3. Pernilla Wahlgren skulle jag vilja raka av håret på, och sen tvinga henne äta det och berätta om hur mycket näring och energi det innehåller. Rättvist straff för hennes jävla reklamfilmer.

Haha så jävla rätt:D Hela min kropp far illa när jag ser denna människan. För att inte tala om hennes släkt. Hugaaah!

Är dock förvånad över att ingen sagt "Ännä Änkä". Finner inga ord hur illa jag vill tortera henne. Ett rätt bra exempel på en person som tror att den är bättre än alla andra. Fyfan.
"I just thought of Anna Anka and it made me mad". :@

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-11-12 21:56
Utan tvekan Carola

Man ser ju att självaste djävulen bor i henne, de lyser i hennes ögon, hon e bara så där allmänt äcklig o manipulativ o utan tvekan en psykopat.

2009-11-12 22:16
Hahah, så sant.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2009-11-12 22:19
Duckdown: Så jävla rätt.

Hatar fanskapet, med det sagt så tror jag att chanserna att spöa honom skulle vara ganska små. Men fan vad jag skulle njuta av att se honom spöad.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2009-11-12 22:23
Håller också med duckdown. Vi kanske ska teama upp? Lär ju behövas.

2009-11-12 22:40

Bara jag ser en bild på den här snubben får jag en liten adrenalinkick. Han är så äcklig. OCH gift med Anna Skipper. Fy fan alltså. Jag får kväljningar, helt seriöst.

2009-11-12 22:43
Yeah, vi kör på det. Ingen annan som är sugen, jag kan snacka lite med King Mo om han är sugen :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Producent

2009-11-12 23:35
Brock Lesner e juh soft...The king in the ring fast lite sugen e jag att se nån knocka han i UFC. Ska verkligen bli intressant o se om dom kan plocka fram nån som kan göra det...vilket jag e tveksam till
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"