I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

pissa på allmän plats

Övrigt - Blandat

2009-09-23 20:17
snapphona - Intressant att du tycker det är bättre på alla sätt att planera att äckla ner stadsmiljön. Känns som att det är mer ursäktat att göra det av obetänksamhet eller tillfälligt nedsatt omdöme (även då det inte heller är bra).

Har du hittat en citatsida förresten? Det formligen sprudlar mer eller mindre slumpvalda brechterismer ur dig nuförtiden...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-09-24 00:01
äh lite piss har väl ingen dött av!

800 spänn för att pissa, lite väl tycker jag.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2009-09-24 02:38
Mabande P32
vad snackar du om?
jag sa bara att tjejer i malmö brukar vara bättre på allt
om du vill vända det till det får du gärna göra det

själv tycker jag inte om att kissa ute, och om jag gör det helst i en buske där ingen ser eller har ont av det

men jag kan även förstå och uppskatta när andra gör den sortens aktioner
de behövs ibland...och det kan du säkert förstå oxå om du tänker efter

ja, ska låna en bok så fort jag hinner dra förbi bibblan, hade en kompis som för några år sedan satte upp en massa pjäser av Brecht, har hört massa av och med honom och varit fascinerad av honom länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-25 14:56
snapphona - I och med att du drog till med att de var bättre som svar på / kommentar till att de sytt kissbyxor och protestpissar i parker och husväggar så... Eller är kontext någonting som är helt frånvarande?

Varför behövdes den aktionen? Förklara gärna detaljerat och utan onödiga utsvävningar.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Producent

2009-09-25 15:59
Det är fortfarande förbjudet att gå mot rött men det har ingen påföljd längre.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.