Det har ju hänt massor av gånger att man gjort så.. Tagit någon bruds nummer när man varit ute på helgerna men inte hört av sig.. ..man tänker helt enkelt annorlundare på vardagarna.. Om man nu ens kommer ihåg att man tog ett nummer!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Men herregud, killarna är antagligen fulla som fan, och dagen efter glömmer dom av det eller så känns det konstigt för doma tt ringa nån dom träffat ute som också var full och kanske inte heller kommer ihåg det väl.. Vet att jag brukar alltid få minst 1 nytt nr varje kväll, men jag brukar oftast aldrig komma ihåg vem personen va.. :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Är det bara jag som tycker om när "bruden" ringer? kan vara för jag hyser ett visst förakt mot velande människor.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
ChinaLove Har det gått tre dagar? Är lite utav outtalad regel den dära "three day rule". Hoppas för din skull att han ringer dig!
Cynism Håller med dig där faktiskt, rätt charmigt om en tjej man nyligen träffat vågar visa framfötterna och drar en signal till en för att visa sitt intresse.
Ge mig ditt nummer, så ringer jag. Nemas problemas
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
sincedayone Vilken riddare i skinande rustning! Att ingen ställt upp tidigare!
En snygg trevlig brud? Klart man ringer! En ful otrevlig brud? Klart man inte ringer!
Lepra: En brud som man tror är snygg kl 3 efter krogen är generellt inte det.. således ringer man väl inte någon man tagit nummer av vid ett sådant tillfälle? //Yde - iknuitkaosidoit
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Bjäär P20 Precis! Möjligen om hon skickar en MMS bild först hahaha
Toastare
2009-09-15 12:44
Fy fan vilken ångest tråd.. känns igen när man var 18-20. Gav aldrig ut mitt nummer till killar.. det värsta som finns är ju en kille som ringer på bakfyllan och vill "dejta" med en "fika". Sjukt stelt och konstigt att bara hooka med en kille man kanske dansat med eller bara sett på en klubb? Ofta är det väl så att man sitter och snackar bort en hel kväll.. och då skiter man i nån jävla "3 dagars"-regel. Min pojkvän såg jag till att ta hem efter vi stått och pratat tills klubben stängde.. inte för att ligga, utan för att titta på komediserier till 11 på morgonen nästa dag. Sen messade jag nästa dag och vi bestämde att han skulle hem till mig senare i veckan för att fortsätta där vi avslutade. Nu bor vi ihop.. Om båda är intresserade, då BYTER man nummer.. annars vet man förhoppningsvis så mycket om personen att man hittar denne rätt enkelt på Facebook.
Jag skyller allt på Emma!
ChinaLove: Ta det inte personligt. Jag har själv varit ute och slirat och fixat nummer här och där på fyllan. Sparar det så fint med namn och allt. Problemet är att jag sällan riktigt haft en klar minnesbild av vems numret är, och då vill man inte gärna ringa. Har även hänt att jag gått igenom telefonlistan långt efter sista gången jag varit ute och hittat namn och nummer som jag inte har en aning om vilka dom är. Även snubbars nummer har jag hittat. Men nu var det ett bra tag sen, som tur är. :)
Tack för alla svar! Läxan är lärd.. Inga mer nummer ute. Och varför jag grubbla över det hela är för att det ba är ONÖDIGT att ta nåns nummer och inte ringa. Som sagt jag bad inte om det! Personen va inte full och jag va inte full snackade på hela kvällen.. Och detta skedde innan klockan 03.00 tack! Jag är inte knasig eller dum! utan frågvis. Hänt har hänt och jag har gått vidare. Så tack för alla svar! ses i vimlet.. Chiao.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du borde se filmen He's Just Not That Into You istället för att jag ska förklara så fattar du varför.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tical LÄSKIGT. Precis den filmen jag tänkte rekommendera. Men läs boken som den är baserad på mycket bättre. "Reglerna" i den boken är faktiskt relativt sanna. Bra att ha i bakhuvidet om något skulle strula sig.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
orka hålla på och spela spel! men om det gör era liv lättare så, varför inte läsa boken "think like a gentleman, act like a lady" när ni ändå är i farten.
Det handlar om att inte göra sig så tillgänglig hela tiden. Men är det så jobbigt att ge ut ett nummer, är det sån stor förlust? Svälj din stolthet och gör dig av med den fort som fan. Snubben kanske var i något konstigt offline förhållande eller inte törs ringa... eller så tappade han intresset för dig. Men du borde tagit snubbens nummer också om du verkligen var intresserad, dubbel check, gör om/gör rätt, klart å betatt.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
china men gah vad du vimsar! vadå djungelns lag? djungelns lag är att äta eller ätas och inget annat. Försök släppa dina förväntningar och börja ta för dig. Nästan allt som är verkligt värt i livet har man ändå fått kämpa sig till så sluta tveka och oroa dig. det är trial and error, man kommer att fucka up lite på nåt sätt eller på alla sätt men det ordnar sig alltid. ba kör! ..alltså fixa nummer själv när du är intresserad vänta inte på vad någon annan eventuellt kommer att göra, gör shjälv
Vart var det du var nånstans i göteborg?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Snälla! Snälla! Låt det vara Zoom-Zoom som tog numret! För övrigt vill jag Word:a följande personer BountyBoo F29 CapKillah P31 QtimesU F.ö kan det ha varit min polare, han har flickvän, men brukar ta tjejers nummer för att boosta sitt ego och skaffa lite bekräftelse, jag ska säga till honom att skärpa sig..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
(Vet inte om du fortfarande vill ha tips men...) Har inte last allas inlagg men nasta gang nan fragar efter ditt nummer be han ge dig ett missat samtal sa att du far hans nummer. Sen vet du ocksa att det ar han som ringer, nar han ringer. Plus i det har fallet hade du kunnat skickat honom ett sms och sagt typ "Vagar du inte ringa eller? Shit, vad mesig du ar:P", Men vem vet vad som hande med snubben? Kanske fega ur? Har inte tagit sa manga nummer men har tagit ett par och minns nar jag ringt bruden. Det ar inte sa latt assa:D
Du får väl börja ta nummer och ringa själv helt enkelt då! :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag ringa? ja den Stalker desperate chick stämpel är inte långt ifrån! Gammal modig. Jag tror på riktiga Gentlemän som behandlar Damer fint. vart är genustänket........................ shit. det är 2009 ffs.
It's only gay if balls are touching
Toastare
2009-09-16 13:12
Jag tror på att de som spelar spel får trampa runt i jaga-bli jagad djungeln rätt länge och är de som sen sitter och tar långfikor och tjatar om att bli "brända" Att skita i "regler" och "spel" och våga visa vad man vill och ta chansen att inte bli vald lönar sig i längden. Så länge man har självkänsla och självinsikt nog att inse att det inte är fel på en för att en kille/tjej inte vill ha en, utan att man bara inte faller dem i smaken. ta dam..
Toastare
2009-09-16 13:14
Bli val lät fel, menar att inte få det man vill ha...
Medoria Den boken handlar inte om hur man ska spela. Det är faktiskt vanliga frågor som man ställer sig jsälv ibland. Varför ringer han inte osv osv. Läs den så förstår du.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Toastare
2009-09-16 13:21
Fast en bok kan ju inte berätta varför en kille inte ringer. Även om en så bok säkert är bra för många. I botten handlar den nog om att stärka sin självkänsla och kunna se situationer utifrån även när man är mitt i dem.
Vet inte vad folk har skrivit innan, men såhär går det till när man träffar någon ny på krogen nuförtiden; man går hem och knullar, sen nästa dag så tar man nummret och ringer kanske om det känns bra. Man ringer inte till nån man snackat med lite när man varit full.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Haha, att bli fundersam och irriterad över att killar inte ringer, när du själv aldrig skulle kunna tänka dig att ringa.. du förtjänar inte ens ett samtal. Ändra på ditt tänk så kanske någon kille finner dig intressant.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
lacroix: jag har läst den och jo, i mina ögon handlar den om att spela spel.
Vilken klubb / krog?
När jag går in i en affär med en 100-lapp så tänker jag bara på "Hur mycket socker/fett kan jag få oavsett form för den här slanten"
Antingen så vaknar han upp med ångest och ångrar hur han betett sig, vart porrig och fin HELT för mycket och därför vågar han helt enkelt inte ringa. Hänt mig massvis med gånger back in the days. Eller, back och back. 2 år sen typ.
Dra åt helvete!
Toastare
2009-09-17 01:45
Entertainment, när du skulle köpa popcorn och sockerdricka på högstadiediscot?
BountyBoo: Min pojkvän såg jag till att ta hem efter vi stått och pratat tills klubben stängde.. inte för att ligga, utan för att titta på komediserier till 11 på morgonen nästa dag. Sen messade jag nästa dag och vi bestämde att han skulle hem till mig senare i veckan för att fortsätta där vi avslutade. Nu bor vi ihop.. hade nån gjort så med mig hade jag fastnat direkt!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
BountyBoo F29: Exakt! Och bara för att jag råkar vara ytterst ung jämfört med dig som skulle kunna vara min morsa, behöver du inte trycka ner på mig.
Dra åt helvete!
friktion P23 Sluta nu :P, men ärligt nu vilket ställe var du på?
Hahaha jag är den som aldrig ringer haha. Gör oxå så, dansar med en brud snackar med henne. sen frågar ja efter nummer men skiter i att ringa. haha.
Jag har ingen personlighet
Toastare
2009-09-17 12:37
Men om ni inte ringer upp, då vet ni ju inte om hon bara ville bli av med er och gav fel nummer?
Varför kan hon inte svara?
Roligt att He´s just not that in to you nämns! samma bok som säger att kvinnan inte ska ringa utan att mannen ska ta intiativet för att ´män gillar att vara i kontrol´ om jag minns korrekt! Zoom-Zoom P23 Vill helst slippa gå in på detaljer!
He´s just not that in to you är skriven av en man som praktiskt taget säger att kvinnan inte har nåt o säga hon ska bara vänta och pina och vara nöjd om mannen visar intresse! helt fel och förnedrande bok! om jag nu har fattat majoriteten här som säger att kvinnan har mycket att säga till om! WORD till er.
Detalj? Det är finns ju många ute ställen, nån kanske känner sig träffad då?
asså det där har hänt mig massa gånger, att jag tagit ett nummer men inte ringt tjejen. vafan när man är full, och lägger in numret på sin mobil och är så full så att man råkar döpa bruden till typ "nufs" eller "kekl" och dagen efter man är bakis och minnesförluster och man kommer inte ihåg, sen en vacker dag ser man i sin telefonbok att man har ett nummer och börjar minnas litegrann, men inte fan ringer man upp....
ChinaLove - eh, du säger ju emot dig själv. Du lämnar det helt upp till snubben att ta kontakt med dig, men skriver sen att den där boken är crap (vilket den är). Bestäm dig!!!!! BESTÄM DI!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH!!!!!!! Summa summarum: Jag tror vi alla kan komma överens om dock att fler fina damer borde ringa mig ^_^
It's only gay if balls are touching
Varför får jag aldrig några nummer? Jag är snäll.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
mc_svålen P27 Du besvarade din egna fråga.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Cynism: Haha, så sant så sant. Jag är också snäll i nyktert tillstånd och har inte hookat många (men ack så kvalitativa) nummer då. Det är på fyllan när man är lite busig och halvkriminell som man roffar åt sig nr här å där. Men som nån skrev ovan, bara för man fått nr så betyder det inte att man fått rätt nr. Jag kom på en tjej som gav mig fel nr en gång. Hon rabblade ett nr och hennes schyssta polare anmärkte på att hon sa fel siffror i slutet, haha! Men iaf, våga fråga efter nummer om du tycker tjejen är intressant. Eller ännu bättre byt nummer, så det inte bara är upp till den ena att höra av sig. Men fråga inte efter nummer av samma tjej på samma ställe samma kväll.. för då kan tjejen ta illa upp, hehe!
CapKillah P31 Sant,så Sant,Men denna tråd för mig att konsekvent aldrig ta ett nr utan enbart lämmna nr, så får "bruden" ringa iställe.
Bästaste är väl att dra iväg ett sms, så att hon får mitt nummer and leave the ball in her court? haha
Jag har ingen personlighet