Ta ens nummer men inte höra av sig?
Va ute i helgen hade kul med mina vänner. Som vanligt kommer det alltid fram snubbar som vill dansa och prata! DEM KOMMER FRAM.. Men så händer det! de tar ett steg längre, slutet av kvällen frågar de om ditt nummer! Vart med om detta förr, då man snackar med nån kille som ser bra ut och verkar trevlig. FOOL that i am ger jag ut mitt nummer. o sen INGET! what the fuck är detta? blir så jävla förbannad på dessa idioter som säkert får nån weird ass kick att va helt på en tjej, ta hennes nummer o sen inte fucking ringa? Känner mig så jävla dum att jag ens gav mitt nummer. Som sagt inte första gången, detta sker alltid.. KOM INTE FRAM jag ber inte om detta. Nu är man helt freakad ut över att nån jävel där ute går med mitt nummer. Är detta vanligt? Mvh Den genuina singel tjejen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snart kommer du få ett samtal från en man i trenchcoat med porrig röst för att ditt nummer har lagts upp på nån sexsidaaaa
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Troligen så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men hur länge har det gått? dem kanske fegade ur eller så kör dem 3dagarsregeln
Sen torsdan! 2 dar o thats it. Längre än det är personen ba utråkad.
Nu är man helt freakad ut över att nån jävel där ute går med mitt nummer Eller så är du bara en brud med helt kefft självförtroende
och vem fan är du?
Haha! ja du verkligen! I spelet som alla andra. Singel o smått utråkad.. Lägg ner med stämpel.. En kvinna här! Som vet vad hon vill.
Jag får ditt nummer jag lovar jag kommer ringa;)
chinalove vad äre du så gärna vill då? dessa killar som inte ringer dig, och istället får dig att sitta hemma och fundera på varför dom aldrig ringde? om du så gärna vill något testa att ta deras nr istället och ring dom du så slipper du hela processen och du får det du redan vet att du vill ha
och vem fan är du?
Haha! Det är inte varje dag jag ger ut mitt nummer! går inte ut så mycket.. Första gången detta året nån fick mitt nummer.. o när man väl ger så sker detta! borde lärt mig när jag träffa Don Juan som skulle ta mig ut för en fika. Och sen nada! sen ringer majoriteten men inte den personen man kanske hoppats på!
eller så säger du " om du så gärna vill ha mitt nummer så heter jag ...........". Letar dom inte upp numret så är dom inte intresserade. Har alltid velat säga så^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Remy Jag ringa? ja den Stalker desperate chick stämpel är inte långt ifrån! Gammal modig. Jag tror på riktiga Gentlemän som behandlar Damer fint.
Lacroix F20 Det är en jävligt bra ide!
Jag ringa? ja den Stalker desperate chick stämpel är inte långt ifrån! Gammal modig. Jag tror på riktiga Gentlemän som behandlar Damer fint. Thats the problem right there,dem hittar du inte skitfulla på bk klockan 4 på morgonen:)
Varför går du runt och tror att folk överlag är stand up guys som kör fair play? Tror du inte de flesta bara spelar sina spel och bara vill sätta på dig för stunden i bästa fall? Vill du hitta någon kille som inte leker player 24/7 utan är uppriktig och nice mot dig så får du nog leta på någon helt annan plats. Om jag fick en krona för varje gång en tjej betett sig drygt mot mig eller nån jag känner så vore jag miljonär idag, haha.. Men det blir inget mer av det beteendet mot mig iaf längre. Börja se folk för vad de är istället så gör du dig en stor tjänst. Lycka till.
p-m Det sant men har få vänner o de flesta är gay! mina tjej kompisar är antingen i min sits eller så är de upptagna! så jag tar va jag kan få just nu i alla fall.. Ok om man hade stor omkrets men har tyvärr inte det.
GAIA P27 Sant! bra sagt. Detta vet man o tro mig jag vet! Ska nog sluta gå ut överhuvudtaget. o göra mig tillgänglig i bibliotek.
chinalove "tar va jag kan just nu" Varför nöja sig med något mindre bra? bara de tyder ju på att ditt självförtroende inte är i sin peak nivå just nu, jobba med dig själv och bry dig inte om att söka partner så löser de sig automatiskt du kommer locka till dig mycket bättre killar
och vem fan är du?
"locka till sig mycket bättre killar" Usch det påminner mig om en kille på mitt jobb. Är "hemligt kär" i den dära. Se men inte röra klass på den då snubben har tjej^^
Remy Som singel har man perioder thats it! klart man inte tar vad som helst.. Men hoppet finns alltid att man ska träffa nån nice! o just denna person såg det ljust ut samma humor genuint intresserad eller det va vad man trodde i alla fall.. Vart singel i 4 år.. så snacka inte självfötroende tro mig hade kunnat hoppat av singel tåget längesen men jag är min egen person o jag vill ha det på mitt sätt.. Träffar inte vem som helst.
Graffare
2009-09-14 02:21
Ska nog sluta gå ut överhuvudtaget. o göra mig tillgänglig i bibliotek. haha!
Så typiskt att se ner på folk som raggar på krogen. Har en hel del bekanta som träffat sina respektive på krogen, ge inte upp!
Remy
självförtroende och självkänsla är inte samma sak om man frågar Mia törnblom. bra böcker förövrigt. Självförtroende har hon annars hade hon inte vågat tilltala dessa killar.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Lacroix F20 Ja alltid upptagna!
Du kanske borde prova att leta någon annanstans, dvs på någon annan plats på jorden? Finns inga garantier att det skulle vara vare sig sämre eller bättre, iaf annorlunda och då kanske på ett sätt som passar dig mkt bättre?
GAIA P27 Jag vet inte vad längre! Passar mig? Haha snackar du om match.com eller parship? Haha det är som det är.. Folk kommer dra dittan o dattan i vilka fall som helst. Andledningen till att jag ens har lite hopp är att man har träffat trevigt folk innan o sen har det väla ba skitit sig.. Jag tror på random meetings det händer!!!!!!
Kepish Ehh, sorry gumman att bryta ner dina illusioner men Sverige är en fjärt i rymden jämfört med de 6,5 miljarder andra människor som bor i resten av världen på helt andra ställen. Som sagt, det kan vara sämre eller bättre. Passar vissa bättre medan det passar andra sämre. Det jag menar är att när hon uppenbarligen går omkring och bara möter på kefft beteende så säger jag: Prova någon annan plats? Vad skadar det att prova? Kanske hon finner att attityden hos killar i en valfri ja vad fan som helst argentinsk stad är något hon gillar bättre? Eller alternativt, du kanske skulle tycka att det var sämre jämfört med det du upplever när du går ut i Sverige? Det står fritt för alla att pröva sig fram tills de hittar sitt slutgiltiga hem. Sen vad jag tycker eller inte tycker spelar ingen roll överhuvudtaget eller hur? Jag trodde vi diskuterade tjejen som skapade trådens dilemma och hur vi kanske kan komma med tips och åsikter som hjälper just henne?
Hehe det eviga spelet vad ska man göra...världen fungerar på detta sjuka sättet! tyvärr Random meetings är ju den rätta vägen enligt mig...man träffar ju aldrig någon vettig när man anstränger sig. det var riktigt längesen jag hookade en brud när jag väl försökte o ville, ens utstrålning verkar funka 1000ggr bättre när man inte bryr sig ett skit...då kommer kvinnorna skuttandes
Jag tror verkligen det finns människor där ute som får en kick ut av att skaffa folks nummer ba för sakens skull! typ Ahaa jag har det typ! samma sak hände med en tjejkompis snubben helt på,, Jag vill gå på Bio med dig! o sen inget.. Detta finns o kvinnor bör varnas över hanterandet av nummer.
ChinaLove Nej, det jag menar är att du kanske ska sticka ut och se dig omkring i världen, kanske du hittar ngt du söker där ute? Du får ju iaf ett urval multiplicerat med par hundra gånger större helt plötsligt om vi säger så.
GAIA P27 Jorden runt resa för en snubbe? haha föredrar min soffa där jag har det bekvämt! o absolut finns skillnad rest en del men inte för att träffa nån.. O orka men immigrations verket om det blir bingo.
Asså, jag syftar inte på att du ska resa jorden runt bara för att träffa en kille, du läser in lite för mkt i vad jag skrev.. Finns väl andra goda skäl till att vilja resa? Sen som en sekundär konsekvens kanske man träffar en partner eller inte.
"locka till sig mycket bättre killar" Usch det påminner mig om en kille på mitt jobb. Är "hemligt kär" i den dära. Se men inte röra klass på den då snubben har tjej^^ Jag hänger inte me där, vad är de som påminner dig? om vad?
och vem fan är du?
GAIA P27 Mmm kanske. antar vad som helst är bättre än Göteborg.
Men varför tar inte du dudesens nummer istället? Om du inte pallar gå runt och undra? Mycket enklare att sitta på makten själv om man vill ha nåt.
emci_emm hon gillade inte de förslaget för att hon inte va så desperat fastän jag tycker att de är mer desperat att stta hemma och grubbla över varför ingen ringer
och vem fan är du?
remy no shit? sen när är det desperat att ge ut sitt nummer om man är intresserad? brudfasoner.
jag menade ta någons nummer om man är intresserad. timmen är för sen för mig.
emci em hahah så skön man kan va då .. ta mig nu!
och vem fan är du?
EmCi_Emm F20 Vågar nog inte riktigt! och dude kom fram till mig! o har inte hört så mycket om lyckade tjejer som ringer. Djungels lagar tyvärr.. Remy Grubbla? Ja typ nu! men bortglömd snart.. Life goes on you know? måste ba skaka av mig det dumma ba!
chinalove Vaddå vågar inte? Varför skulle du våga mindre än duden? Vill han ha ditt nummer så ger du han det och frågar vad hans är? Easy-peasy japanese. Vill man överhuvudtaget vara med en kille som inte pallar med om tjejen ringer? Seriously, karaktär. Haha, och "Grubba? Ja typ nu!" Du gjorde en tråd på whoa kvinna?
EmCi_Emm F20 Naah old school tyvärr! det är sant,, Ringa kan man göra om man etablerat nåt innan då kan jag ringa! men annars ALDRIG. j. Olika syner antar jag. Men gött om det funkar för dig! Ja man grubblar så klart man vill ju ba nice.
Otroligt hjärndöd titta-på-mig-fjortis-tråd.
Signatur får rum här
åffer P20 If you say so! herrgud aldrig ont om haters på whoa.
chinalove Vad menas med "etablerat något innan"? Pussats och kramats? DET kan jag känna är mer desperat att göra än att be om någons nummer. Klart det funkar! Jag har en kompis (hehe, "kompis") som glömde att fråga efter sitt liggs nummer. Hon skrev en lapp "För framtida booty, ring blablabla / Tjejens namn", gick tillbaka några dagar senare och droppade i brevlådan. Han ringde, och gav inte bara henne mer, utan också cred för att hon engagerade sig.
ChinaLove I vanliga fall är jag allt annat än en "hater" som klagar i trådarna. Men denna kändes bara onödig.
Signatur får rum här
EmCi_Emm F20 Haha! Nice. man ska prova nytt så kanske!
åffer P20 Min första tråd! Backa. Kanske inte det nödvändigaste men sett värre! klaga på annat.
chinalove Ja, du verkar ju inte ha mycket att förlora liksom.
EmCi_Emm F20 yapp inget o förlora! man ska visa intresse! Inte alltid gjort det,. alltid vänt klacken,, så absolut.
tycker inte att personen pa nagot satt gor sig skyldig till att hora av sig for att han ber om ett nummer, har val att gora att man kanske bygger upp forvantningar och blir besviken over att han inte hor av sig. det kan vara javligt irriterande, men det ar inte hela varlden. sjalvfortroende ar sexigt, du borde bara kora pa. (ehh, vartenda ord fran EmCi_Emm i denna trad ar vettigt.)
Remy Jo av någon anledning började jag tänka på en kille på mitt jobb när jag läste meningen "locka till sig mycket bättre killar". Jag blir alltid som en 12-årig tjej när jag träffar honom. (Hemligt kär). Och han har tjej så det är se men inte röra-klass.
Känner mig så jävla dum att jag ens gav mitt nummer. varför då? för att han inte ringde? jag förstår inte. vad har du att skämmas över? sånt här är för mig helt obegripligt. shit happens, move on!