Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lacroix är inte helt fel att vila ögonen på heller
Och så blev håret brunt
en trött men nöjd jävel efter vårruset
http://www.tweenerpie.blogspot.com
http://duckdown82.tumblr.com/
nån som vill dejta eller? ring mig <3
Bjuder på en bonusbild, så jävla king hund
Aaaw, vad fin den är!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Duckdown Snacka om att bli upphånglad av hunden!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Haha ja
Brazen Haha, ja det var nog jag! Fast jag tog den en halvtimma senare tror jag. Sjukt och kul att du kände igen mig ändå :D
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Lacroix är inte helt fel att vila ögonen på heller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2011-05-22 22:41
grrrreggelpaj!
hewp-hawp!
namaste
Jag kände fan på mig att åderpåleone skulle se ut sådär.. Hade faktiskt fantiserat en bild hur han skulle se ut ungefär.. DE VA FAN INTE LÅNGT IFRÅN.. jag borde bli spåtant.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
sleepysmile : Tack. Jo jag tycker det är lustigt att en hund inte kan få springa i skogen och leka utan att det ska bli hennes död. Hon hade jätte roligt och såg något, så hon tog två skutt i ett dike sen hörde bara ett skrik från henne och hon kommer upp haltandes från diket med tassen uppskuren och senor och allt hänger bara. Hon mådde riktigt illa, så pappas sambo tog henne till veterinären. Där de sa att antingen måste de aptera bort benet eller så låter dom henne få somna in. Tanken på att hon var en hund som älskade springa och fylld av energi skulle de bara vara djurplågeri att ha henne haltandes på 3 ben. Så jävla overkligt.
duckdown - sidan innan finns bild på jag och min hund jag har förlorat. Allt händer inte bara på sidan 98. Om de ditt "eh va" är riktat mot mig.
sorry, ber om ursäkt, beklagar sorgen
Kommentaren jag skrev innan var mot den där äckliga cuntmuffin. Tack, . Så sjukt less. Känns tomt utan henne.
Ditt ordval. Personligen tycker jag inte alls att det är lustigt. Det kanske hänt mig, så äckligt isf. Who knows, who knows.
I vilket fall, jag beklagar sorgen.
LillJ Tråkigt att läsa, beklagar.
cuntmuffin - behöver man kommentera allt? behöver man vara ärlig om allt? behöver man säga saker som du tycker är självklart, du har aldrig funderat på att de du säger kanske sårar en annan? Jävligt lätt att sitta bakom en skärm och säga att de är lugnt. Jävligt lätt att säga att de kanske kunde hända dig men vem bryr sig. Din kommentar var sjukt opassande. Du behöver inte skriva allt som du tänker eller tycker. Min hund är död, jag lider nog. SÅ SKRIV INTE RAKT I MITT ANSIKTE ATT DE SOM HÄNDE ÄR NORMALT.. förhelvete.
Övriga : Tack. Sen gör vi inte detta till en konversationssida, då får vi skäll av pen. cuntmuffin : till dig hoppas jag du förlorar ett djur på ett vidirigt sätt och sedan får höra "ersh vafan de där va väl inget? skärp dig."
Alltså. Jag har aldrig sagt att någonting var lugnt. Som sagt, det kanske hänt mig. Inte så lustigt. Jag ber om ursäkt om detta upprörde dig, jag tyckte inte att ordvalet var så passande direkt. Att slänga över det på någon annan som att det skulle vara någons avsikt att skada din hund. Men jag drar mig ut nu, det var inte meningen att göra dig upprörd och återigen, jag beklagar sorgen.
ja de suger verkligen. Tack :) hittade en fin bild på henne så nu har jag något att le åt när jag kollar på min profil. trots ögongruset gjorde hon bilden fantastisk.
fin hund :) människans bästa vän
Moderator
2011-05-23 03:36
ute och åker bräda, trots att jag gång på gång säger att jag aldrig mer ska åka igen, skadade foten på något vänster när jag var ute och åkte för snart två veckor sen, dumfan som jag är så lyckades jag skejta två mil utan paus och nu gnäller jag över det konstant (((((((:
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Längesedan man var i bildtråden nu, får väll bidra med en bild helt enkelt!
Åååh Vikktorius :D Snygging där:D Blir så choklad när du lägger upp bilder, kanske för det är en treat de få gånger det händer:D
Vikktorius vilka galet isblå ögon du har, ser de ut annars som de gör på bilden??
LillJ: jag bor i berlin och här är det inte helt ovanligt att folk lägger ut förgiftad mat på gatorna så hundar ska äta. och har inte att göra med att "bli av med ströhundar" för sådana är väldigt väldigt ovanliga. jag träffade en kvinna i en park, som jag stöter på där ganska ofta, vääldigt nära där jag bor och hennes ena hund, som var typ 4månader gammal, hade ätit något blivit förgiftad (råttgift) och legat 3 nätter hos veterinären men mår som tur är bra nu och är lika pigg som innan. men det är så jävla hemskt att folk verkligen VILL hundar illa. jag lider med dig och hoppas att din vuvve har det fint i en skog utan glas och andra faror nu.
vegan power
och nu såg jag det du skrev om pen. skäll vill man ju inte ha, om du vill fortsätta diskussionen eller bara prata om din hund, skriv :)
vegan power
Redaktionen
2011-05-23 19:57
sleepy vad är det som säger att råttgiftet inte var till för råttorna då?
namaste
Tackar så hjärtligt Lacroix , kul att du kan bli choklad :P Yes phatie bilden stämmer överens förvånansvärt bra med verkligheten!
åderpåle: för att råttgiftet ligger i stora bitar falukorv, kött etc. etc. förekommer även att köttet prepareras med glassplitter/rakblad.
vegan power
Redaktionen
2011-05-23 22:11
vaa helt sjukt.. visste inte att falukorv fanns nån annanstans än i sverige. haha okej det var inte kul.
namaste
ÅderpåleOne hahaha det var faktist roligt!LillJ , beklagar sorgen :/, förstår hur det känns när ens hund går bort. sen att din hund hade kunnat leva om inte folk hade varit så jävla klantiga gör ju inte saken bättre :(
åderpåle: det var faktiskt kul. men jag har ingen koll på de olika tyska korvarna och min svenska hjärna tänkte "falukorv" när jag såg nåt sånt.
vegan power
Vikktorious hade en fin mustasch!
Vikktorius Jag kan bli vad som helst egenligen. Men mest chocklad om jag blir glad:) Cuntmuffin "Keep your filthy paws from my" vikktorius ;) Närå. Fick bara en oerhörd lust att citera från greese:S
Lacroix :D Nåväl.. Vad är en bal på slottet?
en bild säger mer än tusen ord :D
I got more kicks than Jackie Chan.
Vikktorius är hur vacker som helst! Idealet för hur killar skall se ut. Så se och lär ni andra.... ;)
körde pubcrawl (drog krog runda genom stan) i Umeå i fredags, vi började som 103 st vi slutade kvällen att vi var 105! (jag fixade dom två sista)
Hade sjukt roligt.
Har två gånger kvar en i juli och en i september :D
wow, visste inte ens att pubcrawl existerade i sverige. jag kommer gärna upp i juli om det finns möjlighet!!
cuntmuffin , Lacroix, Krossad_anka : Hybrisen som kommer infinna sig nu!
NMF : Nej det är min kompis som har börjat starta pubcrawl och styrt upp i umeå.
absolut gå in på
http://www.pubcrawl.se :)
De var sjukt mäktigt och roligt :) De var två stockholmare som jag hookade på en pub vi var på som sedan följde med oss på resten av kvällen dom hade det skit kul :)