Metastrof Haha, not offended! SKÄGG, mer skägg då att matcha min fina mustasch!
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
lacrox sluta vara så sockersöt!
Ack så mycket pumor de är på Whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Irrationell: Haha! Jag ser fan ut som gemene man men lägger fan inte upp dåliga bilder! Empire: Du kan få mig närsomhelst!
www.nativeswedes.se
skön tråd
Ålltzen, Växjö, Bremen.
cuntmuffin...grym!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lacroix F22
du är då jävla fiin
ah Lacroix är också grymt söt
Party i Amsterdam
antagligen den mest ''normala'' bild på mig, den är 2 år gammal dock
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Battlerappare
2011-05-18 17:42
Där var Nali's bild iaf
krossad_anka Damn!(Y)
Kruger: haha tack :)
Muay Thai is the shit och det är dagens sanning, finns ingen bättre träning fo sho.
Så sant som det är sagt
Look with your own eyes - See with your own mind
Thx empire, tar ett tag innan jag fattar hur allt funkar här men som sagt är bilden 2 år gammal
sleepysmile 's bild:
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
posar och allt av någon anledning.
Jag paxar K-bag! Mums!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Förlorade min andra halva i Måndags.
1 ½ år gammal.
Folk som kastar glas i naturen och skadar andra osyliga djur som leker i skogen borde fan tänka efter..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Tror bestämt att jag såg cuntmuffin på centralen i Göteborg alldeles nyss. Tog du kvart över nio tåget mot Alingsås? Haha låter som en riktig stalker
Battlerappare
2011-05-20 17:04
Tack Empire du äger, btw vilken link äre man ska sätta här? man får typ en miljon
nali Den enklaste är nästan om du högerklickar på bilden och väljer "Kopiera bildadress" så att du får en URL som slutar med bara .jpg , i ditt fall http://img683.imageshack.us/img683/7544/25113371338122828645297.jpg Hoppas du förstod.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag är vacker på insidan!
Hatt i djur, djur i hatt. Hattväder idag.
Don't!
Mitchy är snygg!
Mitchy?
Mitchy?
lite överdrivet likt!
Brazen Åh, tack så mycket! Blir så glad :).testie + GAIA I can both do magic and music! Haha, aldrig hört att jag varit lik någon av dem. Självklart har man svårt att se det själv. Kul!
Don't!
Vid närmare eftertanke kan jag faktiskt komma ihåg att jag hört att jag varit lik "harry potter", dock de gånger då jag lånat glasögon av någon och haft på mig.
Don't!
mitchy?
http://duckdown82.tumblr.com/
LillJ; fyfan vad sorgligt... är väldigt lik en av mina hundar.. vila i frid vovven.
vegan power
hej, modebloggar'n! gillar minen, som om hela rummet stinker!
skål!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
K-Bag vart inte så pjåkig:D Sikken lyckansost Brazen är som han paxa honom^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
tänkte lägga upp en bild till men har ingen tror jag inte
Battlerappare
2011-05-21 14:05
omg bakslag, vacker som få..
Moderator
2011-05-21 15:53
Bakslag O_O
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_