ironi ellör :(
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Dalit: Men så du säger!:) Blir lite generad här!
Och så den obligatoriska pole bilden
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Moderator
2011-04-23 23:05
Jag blev blond.
junkgirl som tagit bilden f.ö.
och färgade håret för en liten stund sen^^
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Snyggt trix!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2011-04-23 23:13
tack bex!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
dreggelpaj Naw, vilken söt liten sak! ... och ungen var inte speciellt ful heller (karakatisch)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Ha! Nu trodde ni ni skulle få se mig.. Det ska ni få, på sätt och vis!
Muhahaha!
Du passade väldigt bra i rosa Dreggelpaj :)
Lördag :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
tjejer som gillar håriga björnar de e bara å skriva ett mess så drar vi på dejt haha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Skivsamlare
2011-04-24 16:25
omnomnom @ hallonpaj
http://www.kulturkompaniet.nu/
Dreggelpaj Härlig hårfärg! :D
http://duckdown82.tumblr.com/
Vilken söt mysig filur du höll i famnen :)
Ja han är kung, syrrans lilla grabb, bjuder på en bonusbild, med en mycket fin body han har på sig
http://duckdown82.tumblr.com/
attention junkie, tar o laddar upp några bilder igen då.. haha
och en bild sen jag var 14 och jääävligt thug:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om vissa whoa tjejer bar a bodde i gbg asså. haha
somliga whoa tjejer (en tjej iaf) planerar att flytta till gbg i höst faktiskt! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tur jag har då, får se till å ta reda på vem denna underbara tjej e som väljer å flytta till gbg å lära känna henne hahaha ;)
Först va jag sur, men när vi fixat kaka är de chill!
kungbuddah, satan vad sexig du är på den övre bilden!
.... :-o
e de riktiga gaddningar KungBuddah?
Ja, det är det.
hehe modigt.
Äh, Tjejer sminkar sig.. Jag tatuerar mig.
jo men ansiktet så, trodde folk bara gjorde de om de visste att de inte skulle jobba mera för resten av livet haha
Kan inte mer än hålla med adalia..
Ego-bild.
ja men kungbuddah, gifta oss? ;)
Jag letar nya brev-vänner. Vi kan börja därifrån!
Kungbuddah Mannen.. :S Varför har du tattuerat hela fejjan? Ingen diss eller så, bara jävligt nyfiken hur du tänkte där.
För det är roligt:-)
STJÄRNSTOPP PÅ KungBuddah!!! Nu är han paxad tjejer:D YES, BOUUUJJJJAAA!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Du ser ju GAIA, tjejerna gillar tatueringar i ansiktet! Du borde testa..!
Gillar färgerna i denna bilden.
Vilket leende:-o!
Tack:)
Kungbuddah Nah.. Har inte något problem med tjejer direkt ändå så, ^^ Ok, men har du fått höra massa skit pga tattisarna eller?
Av Mormor ja. Inte annars. Folk är fruktansvärt fega, vågar inte säga de face2face. Jag gillar tatueringar.. Jag gör verkligen det. Jag tycker det är snyggt och att jag klär i dem.. så varför inte? =)
Ja men visst, så länge du själv är nöjd och glad liksom. Är väl det som är det viktigaste. Jag gillar också tatueringar och har det men kommer nog aldrig överväga att göra det i fejset, :) //
då är du helt enkelt inte lika extrem..
tyckte det var jäla nice och kungbuddah passar i det :P lite avundsjuk är man allt (:
jävlar vad fin du är Lacroix.
Ja, jag är jävligt avis på KungBuddah, önskar att jag också vågade göra det. Men tror inte många rektorer skulle anställa mig då tyvärr =/ .. jävla skitvärld. Snyggt är det iaf!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
oj, Enda anledningen till att jag la upp en bild från första början var för att jag var ganska säker, till 99% att whoa skulle hacka på det! Tack för de fina orden grabbar! Finns inget o frukta. Om 5 år är tatueringar det nya sminket! :D
blev en liten vändning, är det killarna eller tjejerna som blev mest intresserad av kungbuddah ;)
Ingen blev nog intresserad. Men tycker det är roligt att de va en positiv effekt! =)