och grattis mitchy för inlägg nummer 4444!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Så ser jag ut just nu :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
en snygg fjortis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jomensåattee....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
adalia: får jag chans på ditt hår?
Moderator
2011-04-04 13:34
krossad_anka Vilken söt näsa du har! Det har jag inte lagt märke till tidigare.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Adalia Jäklar vilket hår!! Snyggt som fasen så ge mig!
Venice beach.
Don't!
rotlös P22 Känns fel att du raggar på annat folk än moderatorer..:( Känns änna lite som en dagis-fröken skulle ragga på dagis-barnen av någon konstig anledning..:(
Krossad_anka Det där kallar jag rådjursögon. Verkligen vackra! :)
kaptenkrok: Haha tack så mycket! :) första gången någon påpekat något om min näsa tror jag haha :). La_Latina: Aww tack så mycket :)
Skivsamlare
2011-04-06 11:29
PimpMyStrumpa Haha, oh noes. Han tar fram Abusal-kortet! ;)
http://www.kulturkompaniet.nu/
Jag som Vader på maskerad
Jag och kusinen som modegurus med perfekta festivalglajor 93
Toastare
2011-04-06 16:38
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2011-04-06 16:41
Krossad_anka, kanske en konstig fråga...men har du nya tänder? För jag skulle inte känna igen dig om jag såg de bilderna om man jämför med tidigare bilder. Du är vädigt fin vilket som.. blev bara så förvånad :) och igen, inga fler spegelbilder ;)
BountyBoo Klockren grupp och inlägg! :)
Brazen, sofiero, ja jävlar ja vad det tar en tillbaka till fjortisfylla
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Spegelbilder... Hahaha!
MEN skäms, spegelbilden? "Modell för en dag" har ju till och med en hatgrupp på facebook. Ja usch, ingen koll på inne och ute listan eller? Skäms.
BountyBoo: Jo, syrran jag och morsan blev bjudna att gå på sånt där. Sen tog de såna dära spegelbilder, är inget fan av de egentligen, men blev nöjd med hur jag såg ut på dem och det är huvudsaken med att ta sådana bilder känner jag. Tack för komplimangerna ialf :)! Hade tanställning för ett par år sedan, har haft plastskena i ett par år, men tänderna vill trots det bara åka tillbaka till sitt naturliga, därav min snetand som förflyttar sig fram och tillbaka beroende på hur ofta jag använt skenan :P.
Hahah Pontiac, snyggt! Han är kung.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Toastare
2011-04-06 20:47
åh testie...du har inte förstått det. Ankan, jag förstår..bilderna blev ju bra. Det är bara de där klyschiga spegelbilderna. Å då förstår jag med att du ser annorlunda ut också.. tänderna gör jättemycket med ens utseende, alltså kan förändra mycket :)
App, när man var fattig student, då tager man vad man haver
Krossad_Anka Men din spegelbild är ju fin, du borde vara stolt. Dock är det väldigt mainstream, men det är ju leenden också kan man tycka. :P
Moderator
2011-04-06 22:46
magnolia_ är jävligt snygg och ser samtidigt ganska farlig ut. Hett.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kaptenkrok: Hah! Tack och bock. Kan tillägga att jag är ganska harmlös.
Magnolia är en väldigt fin och snäll jävel :) Dessutom ska hon nog jamma med mig snart tror jag, var längesen.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
magnolia_ F22 har den där man-eater looken .. jag gillar det
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Graffare
2011-04-07 23:51
Kan inte säga det bättre själv som BountyBoo... WT spegelbilder.. Haha gjorde min dag :)
om jag föredrog tjejer skulle jag ha varit som klister på magnolia_. sjukt vacker fröken.
Delam tange barat
Graffare
2011-04-10 12:05
Rachen nice frisyr... Cute ;-)
Rachel, du är lika söt som en chihuahavalp
http://duckdown82.tumblr.com/
Rachel, DAMN vilken skönhet!!! =)
Rachel Haha, TITTUT!
SEX, DRUGS & AEROSOL
Moderator
2011-04-11 00:48
Nä, nu ska jag sluta lägga upp bilder hela tiden, klippt till en lugg har jag gjort iaf.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
men oh så söta ni är *niger fint åt alla komplimanger* dock vet jag inte om det ska vara bra att vara söt som avkomman av en hund-råtta hybrid?
Delam tange barat
Idag rök mitt vita hår:P
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Cool hårfärg dreggel! :)
dock vet jag inte om det ska vara bra att vara söt som avkomman av en hund-råtta hybrid? Det är jävligt fresh iallafall!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Jag och Ida på hotell rummet @ royal viking inför fredagskvällens festligheter i storstan stockholm! Vi gick all in på Göta Källare, Våran plan var inför kvällen att vi driver renfarm i jokkasjärvi och att vi tidigare hade gått renskötsel på gymnasiet för att klara av att ta vidare farmen efter våra föräldrar.
Vi blev inte så populära norrlänningar ;) Mycket "ah.. eh oj vad klockan är mkt jag måste gå"
Brashit! :D
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Hade myspyschill på hötorget i söndags .. Stockholm stockholm stad är bra sockholm stockholm ska de va;)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
whoa e ju rätt vackert bakom sina tusentals skärmar...
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Tittut! Nej. Håret är inte grått. :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Skivsamlare
2011-04-12 17:54
Till höger syns en skitfull Rotlös en lördagnatt i Göteborg.
http://www.kulturkompaniet.nu/