Moderator
2011-01-30 13:10
junkgirl, haha så jävla härlig bild
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
din sleeve (eller vad ni Täääääääät´people nu kallar det) är fet men fy fan för din färgglada tröja
tack! ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://duckdown82.tumblr.com/
jag försöker då
Shazzie_ får mig nästan att önska att vore iallafall Bi.. damn woman, vilken skönhet! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är på tok för få som har dreads nu för tiden alltså, när klippte sig egentligen alla?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Shazzie är nog det sötaste jag sett i mitt liv
jösses, Shazzie_ du är strålande tjusig!
Moderator
2011-01-30 23:09
Makes me wish I was 18 again...
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
äsch, allt över arton är lagligt och ok. kärlek har ingen ålder. ^_^
synd att man är 28
synd att min pojkvän inte vill dela med sig.
jag åt höger igår!
och jag åt höger föra veckan :)
sjukt nykter på båda :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
fake fisheye
www.twitter.com/kurtcodein holllaaa
vuxen, mogen, färgkoordinerad faktiskt inte full superhjälte kompenserar sin byxlöshet med extra mycket skor!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
också: eftersom jag planerar att ta upp min hobby igen så var jag inne bland de bilderna och rotade, och jag kommer fan inte ihåg om jag lagt upp sånt här tidigare, så jag gör det nu istället(eller igen, osäker som sagt)
Länk! kreativa tips på kul ställen i malmö passande för dylikt mottages tacksamt, förslagsvis via gb då det är rätt OT.
Shazzie_ Oj! Vilken pärla.
Don't!
Misery_chick Haha, spännande hobby!
Don't!
Mitchy perfekt för den lättroade medborgaren som inte pallar kuta omkring så mycket!
hahah miserychick du e lite skadad ju:)
Misery är störtskön!
Misery är helt klart en person värd att stalka!
MRsalesman nu tycker jag du överdriver ^^Anka Kitos!Junkgirl ge inte folk några ideer nu... ^^
10 poäng till Shazzie!
Skivsamlare
2011-01-31 16:40
WHRRRRRRRRRRRRRUUUP!
Graffare
2011-02-01 12:30
Vafan dig känner jag ju! Sjukt läskigt.
Graffare
2011-02-01 12:54
HAHA Jag va tvungen o kicka det i tråden oxo ;-)
jag känner igen mangola.. äre en umebo eller
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
detta är väl typ 03-04 kanske
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2011-02-02 00:13
Haha yes! Fler transor åt folket!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
man måste ju reppa :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
snygga ben ändå d-beck
junkgirl , shit vad du ser annorlunda ut på den sista bilden.. mkt fräschare på nåt sätt typ.. SNygg! =)
jag har mina sidor. ^_^ tack.
junkgirl: lika vacker som alltid:)!
Shazzie_ kom in och mördade tråden. Du är nog den sötaste jag har sett i hela mitt liv, hur går jag tillväga för att få din uppmärksamhet och sen sätta ringen på ditt finger? Är helt blown away. Jag är i rätt ålder också, ingen gammal gubbe som resten av herrarna, holla!
Producent
2011-02-04 00:58
Dingodile haha en tackar en tackar. hålla på en hemflicka då!
bestämde mig för att brunt känns mer rätt än blont.
Moderator
2011-02-04 21:13
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
,.-
haha tokfan :)
singstar på juldagen, jajjemen
lögnare jag är, julafton är det ju uppenbarligen :)
Fuck Facebook im more like WHOA!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-