Stylad och fin innan personalfest!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Lacroix F21 Oh va du e vacker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2011-01-26 16:04
AdaliA, haha touché! Lacroix, alltid lika fin! :)
Jag skyller allt på Emma!
Moderator
2011-01-26 16:15
Lacroix F21 Oh va du e vacker.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
abow va har hänt... man e borta i två månader från whoa och alla raggar som om de kvinnliga könet e utrotningshotad
Mustasch är hett har jag hört, så jag sparade ut den.
"I choose neither my future not my past, but my present, my now. "
sarabraceface : wanna marry me? ;););););)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
osminkad och flottig.. men endå så jävla nöjd med tillvaron och mig själv.
varsegod! :)
sarabraceface HAHAHA :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Lacroix: Visst har du gått och blivit mörkhårig..? Inte varit här inne på ett tag men vill minnas att jag sett någon bild här i bildtråden där du e blond.. Fint iaf
well, inte världens bästa kvalite. Webcam + pose = sant hehe. Detta är typ första bilden jag har på mig på typ fyra månader haha. Nu e jag brunett igen oxå wey
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Krossad Anka, du är så snygg! :D
Moderator
2011-01-26 20:07
krossad_anka Diggar andra bilden, lite geishalook sådär.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Barbiedoll: Tack! Du med :D Kaptenkrok: Haha, sant! :D
Krossad anka: håller med The Captain, andra biden är riktigt fin :) Yey, inlägg 4000.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
krossad_anka , fyfan vad sjukt vacker du är!
Hallonpaj Jag var blond men trivs bättre i mörkt så färgade tillbaka:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
vi b-rudar på whoa är ju ba försnygga!
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
inget skämt heller! killarna får ta o steppa upp nu om dom vill hänga med....
SJÄLVKLART tillhör du också! de gör vi alla! =D
vi har höjt ribban sjukt högt måste jag säga ;)
EN SÅN DÄR VILL JAG OCKSÅ HA!! vars köpte du din?
känner sig sjukt snabb när man får åka hisss
Hah, bäste bror å jag :D
Moderator
2011-01-28 15:25
Dags att äga upp tråden lite.
Jag till höger alltså.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2011-01-28 15:25
Och fotot är väl från typ -02 tror jag.
http://duckdown82.tumblr.com/
HAHAHA kaptenkrok - den va fan dagens.
Var du utklädd till miss piggy kroken? :D
my name is xelly smelly
Moderator
2011-01-28 16:14
Haha vad fan är grejen med att folk ska likna mig vid "kändisar" här i tråden? :Dduckdown Fett skägg. Nice att grabbarna tar tillbaka tråden igen!
xelly HAHAHA men barbiedoll tog tillbaka tråden, med att visa att vi b-rudar har skönhet! :)
Dress-up friday!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
lookin sharp Jay-to-da-Pay! >_<
Kaptenkrok Oooh, vad du var söt som tjej!! :D
Haha, en polare sa att jag såg ut som Connor McManus och brorsan sa att jag såg ut som en uteliggare :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Snyggingar! ;)
adalia: riktigt sjysta hängsel-shorts!
Toastare
2011-01-29 16:19
barbiedoll, är vänstra sidan "din" sida ;)
Jag skyller allt på Emma!
Jag och minirace !
jag brukar inte gilla katter alls men din katt är sjukt fin
lillJ !
och såhär såg de ut igår, på början av kvällen iaf.... :)
Hangaround
2011-01-30 00:34
om hela livet var som en festival, skulle jag alltid ha cowboyhatt pa mig.
Tjej pa festen hade sminkvaska, transan i mig nappa direkt.
Jag och svager ar valdigt seriosa.
Hangaround
2011-01-30 00:35
vasfan..har forsokt fa in bilderna flera ganger nu, kopierar in lank, marker och trycker pa "bild"..ar det inte sa man gor?
Producent
2011-01-30 01:25
Hangaround
2011-01-30 01:34
Producent
2011-01-30 03:05
Damn maa, vilka bandit queens det finns på forumet!
bountyboo, hähä ja visst är det så;) nån slags fix idee att jag alltid måste ha lite vinklat åt höger håll på bilder.. Undra om jag ens har nån bild rakt fram ifrån? Haha..