Oväntat gott!
Ja alla sitter på hemliga ingredienser.. Nu delar ni med er! Så mina oväntade ingredienser som gör maträtten sådär extra god: I tacos: Rostad lök . Kom på de av en slump då vi glömt köpa saker och försökte fylla ut med vad som fanns. Himmelriket öppnades! I köttfärsås: Salladskrydda . Ordentligt. Ger smak som ingen annan jag nånsin smakat. Hade ingen annan krydda en gång. Superbt. Så berätta, vad hur varför?!
Soya i köttfärssås, omnommnom Brie och skinkmacka med guacamole OMNOMNOMNOM
My heart lives in my vagina.
avocado o soja avocado me örtsalt på grönsaksbuljongtärning i pastavattnet!!!!! ett måste keso keso keso keso
Nyponsoppa+keso, hur snuskigt gott som helst:)
Keso överlag e gott i vad som helst, har sett många snaskat på det! Något specielt kan jag inte komma på, ta typ honung med något grillat det kan vara gott!
Popcorn och chokladpudding men det faller väl mer in under munchies kategorin Jag har BBQ sås i nästan allt och det blir fantastikt gott i färsbiffar. Helst Sweet Baby Ray- brown sugar & hicory.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Avokado med balsamvinäger och örtsalt är godare än med soya! Mexikansk chokladsås på kyckling. Kommer dock inte på vad märket heter.
spliff macht frei
bacon på bacon är också sjukt gott!
spliff macht frei
Bacon kan bara göra saker bättre.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
bearnaisesås på fiskpinnar (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Liljekonvalj i pyttipannan, try it
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mjukglass och pommes är ju sjukt jävla gott :D
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Avocado skall ätas med balsamvinäger och hackadrödlök!
Vi provade hallongrottor och väldigt vitlökig tsatziki, tro det eller ej men det var galet gott! Dock var vi fulla och hade munchie, men pojkvännens nyktra lillebror mumsade på som fan också! Antingen är det alltid skitgott eller så är det han som är dum i huvudet! haha.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
oj, skrev från fel.. *..emelie..* som skrev det ovan..
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
worchester sås i burgare/dressingar/allt som har med kött och sås att göra helt enkelt pyttipanna och bea.. Men det är väl ingen nyhet hehe
be the change
Håller med din kompis! Du e skum för att du fejkar nickar mabande
glöm inte HUR ni kom på de
köttfärssås på macka, a la "sloppy joes" chips och popcorn blandat soya i köttfärssås har jag med när jag var yngre hade jag aioli eller vitlökssås på toast..inget jag gör längre though.. kommer inte på mer, men har massa galet för mig, så går de när man bott ensam allt för länge hehe
Citronpeppar på allt! Så kör ja :D Tillomed soppa och allting :DMums
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
har aldrig provat men ska testa hjortron i surströmmingsklämman, det borde enligt mina egna beräkningar vara väldigt gott.
Pepparkakor i filmjölken. Apelsinjuice i coca cola. Min rumskompis säger havsalt i glass, inte testat själv.
ostbågar å choklad... popcorn å choklad... choklad å chips och räkost på toast ps. kom på snacks choklad grejjen.. när ja åt chips å choklad osv räkost iomed att vanlig ost var slut. //Yde - naaajs
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
räkost på toast är väl ändå ganska vanligt?? eller är de jag som är lurad. haha . gott äre
Oboy "pulver" på rostad macka, med smör också såklart Gött som fan
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hahahaha men herregud. Räkost är ju tamejfan pålägg, fett oväntat och kreativt att då ha det på macka. Cheesus.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Rostad lök är så jävla gott! Funkar fan till allt typ. Något annat väldigt nice är kombinationen nudlar + tonfisk + crème fraiche (paprika & chili). Nu när jag tänker på det kan man säkert hälla i lite rostad lök i den blandningen med, som pricken över i:t typ.
Keso och tonfisk är jääävligt gott tillsammans. Sen kan man alltid ha lite grillkrydda på keson för att få lite extra smak. Grymt gott också.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Bjäär
räkost på toast Det lät helt galet!
Dock är prickikorv galet gott ovanför kokta/skivade ägg på macka.. FIFAN... NU sa jag den bästa samt magiska blandningen.. Fifan..
be the change
JackVegas- Inget ovanligt:) Har dock aldrig testat men vet många andra som käkar det.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Asså? Man ska ha creme bonjour gräslök under oxå, och brödet ska helst vara rostbröd med prickar på. alla på jobbet tittar ju typ snett på mig när jag blandar så! Men det är SJUUUKT gott.
be the change
Kanske inte så oväntat men hamburgerdressing + rostad lök på vad som helst är gott. Makaroner med currysås är även det jävligt gott men inte så oväntat. Det är nästan lite synd att man alltid har så man kan slänga ihop något beprövat varje gång man ska käka, annars kanske man hade något intressant att komma med i denna tråd.
Kom på lite mer saker: Hamburgedressing på tacos (tortillas eller tacos, shit the same), det är så djävulskt gott! Och jag kör även tonfisk istället för köttfärs på tacos (skyller på pappa som inte äter kött), inte för att det smakar tonfisk men... Och salt och peppar på stekt ägg (som jag tycker är helt normalt, men vissa kollar rätt tveksamt på mig).
Producent
2009-08-08 18:55
typ samma tråd som funnits flera gånger om förut fast med nytt namn. spännande.
och nya smaker konstigt.. drygjeful :)
be the change
Chili spicemix på knäcke med smör , helt underbart, smakar som chips
http://felidae-music.com
vanilj yougurt på tacos är underbart gott! I min familj har vi alltid det, vet ej varför men är glad för de:D
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
haha jag e phett skön! men nu kom jag iofs på att HAMBURGEDRESSING(!) is the shit! det hade jag på allt en period.. å då menar jag ALLT! pannkakor + hamburgedressing + socker = PHEEETT //Yde - ost på macka ra?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Kom på ännu mer! När jag var liten körde jag alltid riskakor (naturell smak), smör och socker på det. Nu var det ett jävla tag sen jag käkade det, men vad jag minns är att det var sjukt gott! Någon som vågar smaka och ge en recension? haha :p
Brazen Jag blev fan sugen på att pröva riskakor grejen, de lät fan smarrigt. När jag har testat de så hojtar jag. Måste hooka riskakor bara :P
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
socker tillsammans med grillkrydda på pommes!
spliff macht frei
hiccory P24 haha Liljekonvalj e väll mad giftigt
----------------------------------------------------------------------------
Michelle du MÅSTE berätta när du har testat :D. Nyfiken på hur det smakar nu haha. Kanske fixar det på baksmällan imorgon.. :D
Pommes sen milkshake de e as gott så doppar man pommesen i milkshaken bara de ska va vaniljmilkshake
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
Toastare
2009-08-09 16:20
soja i köttfärsås är väl inte så konstigt? det är ju en smakförstärkare som man använder i den mesta matlagning. Och advokado med nån form av sälta på? och buljong i pasta vattnet? och snacks+choklad? och diverse pålägg på en smörgås? och att dricka milkshake till sin burgare med pommes? Liljekonvaljen var det enda bra tipset.. det borde som sagt alla här testa.
Jag skyller allt på Emma!
Bounty Att dippa pommesen i vaniljmilkshake är väl inte varje svensson som gör? Men det är sant, vi borde vara lite mer extrema, testa att ta lite av sitt eget urin och blanda i ölen! GOOOOTTT.
be the change
Mjukt tunnbröd med bregott, socker och kanel som man rullar ihop, som att äta kanelbulledeg fast ändå inte.
När ni lagar grytor, såser osv, pröva att (förutom då råvarorna och alla kryddor) ha i lite vanligt strösocker. Allt från en tesked till en matsked beroende på rätt. Ni behöver inte tacka mig, det är lugnt, ^^ Speciellt röda pastasåser vinner i smak på detta.
liljeknovalj är väll giftigt?
Smör på macka! Så jävla ovanligt bara!!! Ketchup på soppa, många ser ut som frågetecken när ja gör de men de passar till vissa soppor!