I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Always scared.
Övrigt - Blandat
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2009-07-13 20:55
ta dig i kragen, skaffa lite självförtroende och köp ett knogjärn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gaze P34
2009-07-13 21:14
Fan va synd men du får väll lägga en röst på SD, men dom flesta här inne på whoa är Mona muslim lovers....skamligt.
Borttagen
2009-07-13 23:45
gaze
WOOOOOORD!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JonnyStash
2009-07-14 00:12
Ta ett djupt bloss brunt så löser det sig och allt blir fint!
hahahaha
gaze P34
2009-07-14 01:48
raeka kom med nå bättre
bIff3n P39
Skivsamlare
2009-07-14 11:36
BEEF
Så får man inte göra!
Borttagen
2009-07-14 19:14
gaze ; jag var iofs seriös... om mona stahlin tar makten emigrerar jag
cliche
Producent
2009-07-15 01:36
du lever i en illusion helt enkelt, illusionen att någonting negativt kommer att hända dig.
kliv ur illusionen och lev i nuet snarare än i dåtiden p.g.a händelser och framtiden p.g.a att du är rädd att något som inte händer just nu ska hända, även om det inte gör det..
det skapar negativ energi och det är större chans att du råkar ut för trubbel än om du lever i nuet och är positiv, händer något så händer det och då kan man göra något åt det i den stunden.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Stunner P33
2009-07-16 00:33
Är själv inte så rädd längre när jag går hem, eftersom jag vet att där jag bor händer det knappt aldrig något. Och skulle jag vara orolig så låtsas prata i telefon KÄNNS iallafall tryggare.
Och köp dig en burk pepparspray (INTE SVENSK) utan tysk eller liknande, har själv fått sådan på mig, och det vill jag inte göra om kan jag lova. Och även om du inte behöver använda den så får den dig förhoppningsvis att känna dig tryggare. Samt försök skaffa dig kontakter, det får av någon anledning mig att känna mig tryggare var jag än är.
Stunner aka Antwaan
Borttagen
2011-01-07 23:19
guys, ett tagsen nu, men det är mycket samma sak än idag, tho jag har gått i ´kampsport något år och blivit rätt stor, så ahh, vette fan om det hjälper.. men ska försöka flytta snart som fan, men dit jag flyttar isåfall sägs vara ett värre ställe, och för de som har undrat i över ett år.. jag bor i gbg.-.-.
Borttagen
2011-01-07 23:35
Att vara rädd för någonting som kanske eller inte kanske ska inträffa (oavsett om det hänt tidigare) är självdestruktivt.. Fett trist faktiskt.
Det låter kanske skumt, men du kan ju börja hos din inställning.
Om man är rädd för att få på käften, bli rånad och liknande...ja då drar du till dig det negativa på ett eller annat sätt. Världen är som den är, den enda du kan göra är att försöka fixa ditt eget läge genom att antingen flytta eller faktiskt jobba med din rädsla...du ska ju inte vara en slav under dig själv, funkar inte ..aldrig.
Aiits, jobba med din rädsla- känn dig trygg med dig själv.
Vad är du rädd för- fysisk smärta eller att bli förnedrad? ..ja du fattar..
Om du inte kan ändra din situation, får du ändra på dig själv.. it is what it is.
:)
Borttagen
2011-01-09 13:45
tack
YaBoy P37
2011-01-09 14:37
vart bor du då gubben?
Young gunna married to the streets no wedding ring
Borttagen
2011-01-09 14:54
Känner du folket i området? Har du växt upp där?
Iaf, det bästa du kan göra är att visa att du hör hemma där, som några har sagt. Om du hela tiden känner att du inte hör hemma där, att du inte känner dig trygg så kommer du också sända dem vibbarna.
Hur ska det hjälpa att flytta, om du kommer känna dig otrygg där också? Har du pratat med någon om problemet eller bara jobbat på att biffa upp dig?
Lär känna folk i området. Du behöver inte gå tilll de värsta personerna för det, det finns vettiga människor på alla ställen.
Kan det vara så att din rädsla är utifrån dina egna fördomar? Går du runt och kollar på folk och tänker "han ser farlig ut" eller liknande?
Får du konstant höra "hur kan du bo där, det är ju jättefarligt" av andra?
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»