I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Always scared.

Övrigt - Blandat

   

2009-07-01 22:24

Always scared.

Okej, nu ska jag berätta hela min historia kring varför jag är rädd hela tiden.

Jag bor i en förort där droger finns i varenda hörn, en del huliganer men också fram för allt kriminaliteten.
Jag har varit med om en del saker igen mitt liv, även om det inte har varit särskilt långt, jag har blivit misshandlad några gånger etc, mer information kan jag inte ge ut för skäl som ni kanske förstår själva.

Så nu för tiden är det som så att jag är rädd när jag går hem på natten att någon pundarbil ska komma och det ska kliva ut några påtända personer och fucka upp mig helt och hållet. Eller liknande saker. Jag känner att jag bara vill bort härifrån bort från all skit. Jag hatar detta stället men kan inte flytta med tanke på att jag inte har tillräckligt bra ekonomi för det.

Jag undrar ifall någon har haft samma problem och isåfall vad gjorde ni åt saken? Jag är kille ifall det skulle hjälpa till att dela ut ett svar. By the way, inga onödiga svar tack, så som många andra trådar får "Ta bara ett djupt blåss grönt så blir allt fint!" utan ah, ni fattar vinkeln. Hehe tacksam för svar :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.