Var helt förstörd igår, var överlycklig a la riktigt supermegahypad i lite över 24timmar då jag kommit över biljetter till konsert i London i onsdags. Så läser man igår kväll på den icke trovärdiga källan: bajsbalskan aftonbladet JUST NU: Michael Jackson har fått hjärtattack, sen död!! Uppdaterade non stop på CNN och andra siter tills ja det var ett faktum. En stor jävla förlust för musikvärlden. Sinnessjukt att man var såååå nära på att få uppleva det live! Är uppvuxen med hans moves, hits you name it. Grät mig till sömns igår, kändes som om en dröm inte långt ifrån att uppfyllas plötsligt blev fråntagen men inte minst förlusten av en stor artist. Nu är han gone, hoppas han har det bättre där han är idag...Vila i fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vila I Frid MJ... Kommer alltid att älska din musik...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Galet.. Ingen var större än Michael, Har nästan aldrig mött någon som förnekat hans musik, jag har aldrig varit något "pop-fan" men fan ta mig alla Michaels verk håller HÖG kvalitet. Han var en stjärna av andra mått än vad som finns idag, han var något alldeles extra! Känns fan sjukt att han är borta, Tråkigt som fan också nu när man trodde man skulle få se lite filmer o sånt från konserterna i London osv.. Hejdå Michael.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Aven om jag inte var ett sarskilt stort fan av MJ, sa kan ingen forneka vad han gjort for nastan all sorts musik. Synd bara att han inte riktigt "got his act together" mot slutet...
At the gates of Eternity...
Graffare
2009-06-26 18:02
Sådan stor ikon.. Kommer ihåg då jag och min yngre bror tittade på Thriller videon som vi hade spelat in när vi var små
Folk som drar dåliga skämt om MJ och hans död borde fan korsfästas, jag blir fan jävligt förbannad
http://duckdown82.tumblr.com/
Nöjd P23 Elvis är kung av rock'n'roll, can't deny it lyssnar inte alls på Elvis, men han var stor.. Likaså MJ, som jag lyssnar på hellre än Elvis iaf..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Graffare
2009-06-26 19:36
Producent
2009-06-26 19:57
R.I.P
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Moderator
2009-06-26 20:36
hans bror har ju gått ur i media o talat nu ;__; Fyfan Vila I Frid min idol
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Moderator
2009-06-26 20:39
håller med duckdown de jävlarna bör fan skadas, mer än dem redan är, för det är uppenbart att de har nåt fel i huvet.
håller med duckdown de jävlarna bör fan skadas, mer än dem redan är, för det är uppenbart att de har nåt fel i huvet. Det bör skämtas även om deras död
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Så jävla, jävla, jävla, jävla JÄVLA deprimerande att Michael Jackson är död. Fuck. RIP MICHAEL JACKSON, KUNG NU OCH FÖR ALLTID!!
Dagens bästa M.J. låt är Dirty Diana. Fastnade för den av alla M. J. låtar jag lyssnat på under dagen. Vilken musiker, eller dvs vilka han nu omringade sig med, iom att han knappast gjorde allt själ. rockers, pop-ers, hiphopare...alla visar full respekt idag. och jag står fast vid att han och janet har världens bästa sound. de lyckas omge sig med världens bästa, de är bara så jävla sorgligt att ingen räddade Michael...
Usch! En riktigt tung dag för musiken. Växte upp med MJ och nu på senare dagar har man börjat förstå att ingen kommer någonsin kunna göra det han har gjort, ALDRIG.
Ett musikaliskt geni har lämnat oss. Fan alltså, helt sjukt!
MJ - Human Nature
MJ - Liberian Girl
MJ - Remember the time
Sinnes vilka låtar han har gjort alltså! Vila i frid!
GzaRza: Det är DIN åsikt, inte min. Chuck Berry kommer alltid före.
Alla småbarnen andas ut. Deras giriga föräldrar som planerat få Jackson o punga ut miljoner i uppgörelser efter att de låtit ungarna tillbringa några nätter med Jackson i sängen river sig i håret.
Blä, min stora barndomsidol. :_( Fattade inte när min syrra berättade för mig imorse. Tänkte liksom hur fan kan han dö han är ju inte ens gammal.
säger bara Ä-N-T-L-I-G-E-N sry vet att folk kommer att ta illa upp för min åsikt men som sagt det är min!
Pappz, nu går du ha småbarnen ifred eller?
Tycker detta är sorgligt som satan, MJ är och förblir en legend. Som någon sa, han va 20 år före alla andra med sin musik! RIP!
säger bara Ä-N-T-L-I-G-E-N sry vet att folk kommer att ta illa upp för min åsikt men som sagt det är min! Nu blir jag ledsen :(
Dagens favoriter.
Rest In Peace
Förstår inte varför folk sörjer människan.
dumboleifi förstår du verkligen inte det på riktigt? eller blir du bara upphetsad av att gå emot strömmen och säga något kontroversiellt som Pappz och idioterna som skämtar om hans död.. MJ förtjänar all respekt. Kommer alltid att hålla han som planetens bästa artist, utan tvekan. Också som person var han riktigt stor. R.I.P du saknas rejält
Han kommer att vara väldigt saknad. Han är förmodligen min favoritartist genom tiderna. Det läskiga var att jag lyssnade på "Bad" och "Off The Wall" skivorna under dagen, på kvällen pratade jag med en tjejkompis om hur synd det var att man inte köpt biljetter till konserterna i London... några timmar senare var han död. Fatta chocken och tomheten jag kände när jag fick dödsbudet. Vila i frid.
Tänk att en människas liv kan påverka världen så mycket, tänk hur många barn som dör varje dag och inte får chansen , tänk om världen istället visade sin solidaritet för de som lever idag och inte gårdagens "hjältar"....
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Kreativ P19 Ja, för Michael gjorde ju ingenting för världen överhuvudtaget.
Tears tears tears
Äntligen
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Förstår inte de som säger "äntligen" etc. På vilket sätt kommer era liv bli bättre av att han är död? Den här tråden är inte till för haters. För att vara lite off topic hade jag ingen aning om att "mulatt" var ett ord som kan uppfattas rasistiskt.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Soulpat P22 Har jag sagt det?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Producent
2009-06-27 15:28
R.I.P. min barndomshjälte!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Spelar ingen roll hur många kids han satte i pruppen eller att han sög lite pillesnopp once in a while, hans musik har satt sina djupa spår Vila I Frid knugen av pop
Helt sjukt.. 50 år. Dom kallar han The King of Pop men jag tycker hans musik är en egen genre, ingen gjorde det som han.
R.I.P.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
tycker synd om alla som hade biljetter till london.. sj såg jag han på nya ullevi 1997, det kommer jag aldrig att glömma. bästa
Moderator
2009-06-27 23:16
De är precis som i Ismens låt Alla älskar en död man, när han levde klagade många av mina vänner på att han va peddo och äcklig och nu när han är död så glömde dom bort de dom sagt och typ sörjer honom, förjävligt att han är död dock, är fortfarande i chock, jag trodde de var ett skämt när jag hörde de igår morse.
Som Ebbot sade; Michael Jacksons liv har varit "världens längsta självmord". Det är ofattbart. Det är galet. Vila i frid, Michael.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
eller blir du bara upphetsad av att gå emot strömmen och säga något kontroversiellt som Pappz och idioterna som skämtar om hans död.. För många kan det vara att driva med det hela ett sätt på antingen brist på empati eller ett vridet sätt på att hantera sorgen. Samtidigt kan man ju undra hur pass frisk i huvudet man är när en person man inte känner personligen - även om man lyssnat till dennes musik - går och dör och det resulterar i att man blir chockad...
Ska jag bli chockad över någons död då är det en person som jag känner och har umgåtts med personligen, Michael Jackson är inte en av dem, hans död är bara bokstäver/ord i media.
Trixig-person3 skrev så jävla klockrent
när han levde klagade många av mina vänner på att han va peddo och äcklig och nu när han är död så glömde dom bort de dom sagt och typ sörjer honom . Jävla hycklare.
Tragiskt vilka människor det finns, tycker synd om er
Two Face Klart som fan att man kan bli chokad, du måste nog utveckla det du sa lite mera. Tycker du verkligen man måste umgås med en person för att bli chokad över dennes död? Det räcker väl med att man vet vem personen är och har haft någon relation med denne, i detta fall en musikalisk relation. För mig är detta jättestort. Den största artisten genom tiderna, min favoritartist alla genrer, min stora idol när jag var liten. Jag har alltid tänkt att han alltid kommer leva och vara där. Nu kommer dock mina barn aldrig veta vem det är.. det är som med gamlingar som tjötar om elvis, lär bli samma sak med MJ.. Håller inte heller med om det där med att han blir älskad när han dött. MJ har alltid varit älskad av majoriteten och nerskämtat av en minoritet som inte uppskattar hans musik. Ska vi prata hycklare/chock så kanske vi ska ta upp folk man VERKLIGEN inte hade en relation med, tex tjejen terese som halva sverige sörjde, Engla, ricardo campogiani vars begravning till 80% säkert bestod av folk som aldrig träffat han förr. där finns det hycklare om ni nu vill säga så. MJ har alltid varit älskad, på 3-4 timmar blev alla biljetter till London konserterna slutsålda, man pratar miljoners biljetter. De om något visar bara att han fortfarande är störst i mångas ögon.
Hangaround
2009-06-28 19:50
Vem är felfri egentligen? Sålänge man inte är straffad för det man står anklagad för, så ska man inte stämplas för det. Det vill säga, MJ var ingen pedofil. Människor blir fan mer egoistiska och glömmer det här med medlidande.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Mäktigt!
put your white MJ glove in the air!
RIP
Rush Got Talent
han fick ca 3 miljarder fittor att pirra.... respect
Sorgligt, men han var coolare när han var yngre. Tänk om han hade dött vid den tidpunkten. Shit, vad sorgligt det hade varit i jämförelse med det här. =/
ephedra2: Tycker synd om dig