Vad är det som känns obehagligt ? En person med jordens trassligaste sjukhusjournaler dör på en torsdag och det känns obehagligt ? Ledsamt kanske, men nån måtta får det vara...
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Inte så oväntat, men ändå synd. Man minns dom bra sakerna med karln, inte skandalerna. Vila i frid du gamle popmonster säger jag ikväll, 26 juni nådens år 2009
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Riktigt tråkigt, han var en oerhört begåvad och underhållande artist.
My heart lives in my vagina.
Nej, jag tycker det känns obehagligt, och vad du vill kalla känslan för skiter jag fullständigt i.
hehe, jag såg en snubbe börja grina på krogen idag när han hörde nyheterna :D
o rly?
Det kändes lite skumt att mer eller mindre vakna till den nyheten... rullade non-stop coverage på ett antal kanaler även här i Tokyo.
Look with your own eyes - See with your own mind
Väldigt tråkigt, men det skulle hända förr eller senare.. RIP
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Nu blir jag väl dödad här men... Jag tycker ju han e världens mest överskattade artist, har ju iaf inte gjort något vettigt på typ 15 år.
Nej men det är ju från den tiden folk kommer ihåg han fattar du väl
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Whatevva! Lika rolig som Roling Stones typ. Sitter och har Bandit här på jobbet och dom har nu spelat smooth criminal med AAF och beat it med Fall out boy så nått gott har han ju lyckats med...
R.I.P. Så jävla synd att hans familj fucked him up så totallt. Hans musik, och hela hans familjs musik är bland världens bästa sound. Men...de är såååå sabbade...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Michael Jackson gjorde bäst musik innan 1982 eller så enligt mig, så musikaliskt missar vi inte så mycket. Men det är synd som fan, mina två första skivor var med denna man och han har betytt så otroligt mycket.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Bad var den första skivan jag någonsin ägde. Mitt största mål med livet var att någon gång få träffa the king of pop men nu rasade allt samman. Fy fan vad tråkigt, inte alls för oväntat men ändå otroligt tråkigt. R.I.P MJ
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Shit, det här kom verkligen som en chock. Det känns sjukt obehagligt det här. Håller verkligen med. Visste inget innan jag klicka in i denna tråden och sen kolla jag aftonbladet.se och jävlar med artiklar det är om honom. 4 miljarder i skulder är inte lite det..
"Five of Jackson's solo albums – "Off the Wall," "Thriller," "Bad," "Dangerous" and "HIStory," all with Epic Records, a Sony Music label – are among the top-sellers of all time. During his extraordinary career, he sold an estimated 750 million records worldwide, released 13 No.1 singles and became one of a handful of artists to be inducted twice into the Rock and Roll Hall of Fame. The Guinness Book of World Records recognized Jackson as the Most Successful Entertainer of All Time and "Thriller" as the Biggest Selling Album of All Time. Jackson won 13 Grammy Awards and received the American Music Award's Artist of the Century Award. " Fatta vilken impact den här killen har haft på popkultur. Tråkigt tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Michael var anledningen till att jag började lyssna på rap, vila i frid
http://duckdown82.tumblr.com/
jag spelar min favoritlat (''who's loving you'') och onskar att han far vila i frid. he's a fucking legend, det ar otroligt hur mkt inflytande han haft i musik och det respekterar jag for all framtid.
Graffare
2009-06-26 10:00
MJ var en duktig musiker, men hans psyke var var mycket sjukt. Han var en 50 år gammal man med som trodde han var 8 år. Försökte vinna sin barndom som han aldrig fått. Dessutom hade han en vuxens sexualitet. (dålig combo). Tyvärr hade han mycket pengar och fick aldrig vård. Han var produkten av sin pappas misshandel och kontrollbehov.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
matadåren P27 ..han e världens mest överskattade artist.. Tjaa, snacka om passande alias till dårens kommentar här! Sen igår kväll via USA på TV/nätet är denna kommentar från dåren ovan enda jag sett av sitt slag hittills, typiskt att det är från Sverige, vi vet ju alltid bättre än alla andra hur det egentligen ligger till...
Alla dör tillslut. Synd att han bara fick bli 50år gammal och att han inte fick göra sin sista turné. Det ända som är bra med det här är väll att jag kommer få lyssna på hans låtar hela dagen på radion i bilen :)
work some magic
Hade varit fascinerande att se hur MJ skulle se ut som, låt oss säga, 80 år?
Intressepenisen hårdnar!
waste- hade varit intressant att se hur han sett ut utan vitt ansikte, extrem låg vikt och alla nosejobs. tyckte han var jättesöt när han var tonåring.. kunde inte ngn, typ quincy, bara räddat pojken... :-/
Padawon P18 WORD!
Hur gammal är du när du dör?
Frågan är dock nu vad som kommer hända med hans så kallade "barn" . Han hade skrivit på papper att dom aldrig skulle träffa deras biologiska mamma. Hårt för "barnen" nu.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Undrar vilken deras biologiske pappa är då.
Intressepenisen hårdnar!
han kmr tillbaka som kines 2013
ska vara okänd donator sägs det . men de är ju bara första två som man vet ngt om. blanket vet man ju nada om. han bara dök upp.
F.ö. är det helt sjukt att en del tror att det är "hans" ungar.
Intressepenisen hårdnar!
hm..hur många "tror" de.
Har lyssnat på MJ hela morgonen, väcker vackra gamla minnen.
Hatten av för MJ
Jag hoppas folk i fortsättningen kommer ihåg honom som den musiker han var, och de avtryck han gjort, och inte för det "monster" han var.
Peppis F26 : i USA verkar alla tro att det är fullt möjligt för en svart man att få vita barn. Nu hävdar de ju dock att det är mulattbarn (får man säga mulatt? jag har ingen aning), men kolla på ungarna... USA tar alla pris.
Intressepenisen hårdnar!
Jag hoppas folk i fortsättningen kommer ihåg honom som den musiker han var, och de avtryck han gjort, och inte för det "monster" han var. Ursäkta men.... säg att alla pedofilanklagelser var sanna, ska det glömmas bort för att han varit en stor pop-stjärna?
Negative, negative. Our destination is Gaza.
wasteapa01 ja tror, men ja e inte säker, att mulatt e ok.
Michael Jackson - Pop Elvis Presley - Rock Bob Marley - reggae Alla kungar dör, live with it.
Until It Stops
Du glömde en viss John Lennon där någonstans
Producent
2009-06-26 13:08
Jag förstår inte hur en del människor kan vara så kallhjärtade och skämta om hans död, hur i helvete vet du att han var pedofil, sög han av dig eller ? Nej, det fanns inga självklara bevis mot honom, och jag fattar verkligen inte hur folk vill komma ihåg honom som sådan, för mig så var han den som fick mig mest intresserad för musik över huvudtaget
Since 1984 @realgizlee // twitter
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Såg verkligen fram emot att kanske se hans konsert på MTV i jul, nu får vi inte det. Vila i frid Jacko! Mycket inspiration har du givit min musik.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
/ Igonore
''The government has just released a statement saying that Michael Jackson cannot be cremated as this will go against their green agenda. Because he is 80% plastic he will have to be recycled.'
"Kalla mig ö för jag har inte råd me ris"
Another one bites the dust.
Fett synd att han kolat, han var verkligen hur grym som helst. Sprang runt i cirklar på heltäckningsmattan i källaren när jag lyssnade på MJ när jag avr liten:D Dock har han känts mer död än levande ett bra tag:/ Zinde faktisk. R.I.P MJ
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
UIS: Elvis kung av rock? Haha. Bästa jag hört..
Sörjer som det vore en gammal vän, så det känns. Nu får han iaf ro i själen, det har han behövt länge. Får hoppas barnen får växa upp i någorlunda ro också. Min bror hade hört på radion att det finns minneslund i Gbg. Vi undrar om någon känner till om det finns i Malmö?
Fried little fishies