Sveriges fulaste konstverk [bildtråd]
Vilket är sveriges fulaste publika konstverk? jag börjar med denna
45 clash är fett underskattat
den där är ju as grym ju
BIT POP is taking over klockan 8
@ helenelund station
den är ju skitfet, man undrar alltid när dom ska rasa ner på tåget ^^
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Y:et i Timrå... står för "Y-Län".. alltså.. Västernorrlands län..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
På den bilden ser den bättre ut än i verkligheten... nån har kapat hornen så hela älg-biten går helt bort, ser bara ut som en missbildad kamel. Står vid telefonplan i sthlm
hahahaha. Y:et var allt annat an vackert.
Nu har jag ingen bild på den här tavlan och den är kanske inte så förbannat ful heller. Den har dock ett av de mest absurda namnen som jag hört tillhöra ett konstverk. Den hänger på mitt kontor och tillhör väl statens konstråd, skattepengar har alltså gått till det här. Namnet är "Woman farting an image of her father while eating a polish hotdog", namnet är väldigt passande då det är precis vad den föreställer.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
en jävla massa färgade vägtrafikskyltar i linköping
Awaiting Beheadment and Mutilation
Lillfrida, hahaha jag tänkte direkt att jag skule posta Y:et. Aaaah jävla skitgrej, kostade typ 25 miljoner att bygga. Allt för att sossarna skulle ha partikongress i sundsvall på det glada 90-talet.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
ChoppaBanton Från metropolen Ljusdal right?
spliff macht frei
_-bacteria-_ sveriges blindtarm ja
45 clash är fett underskattat
väldigt kantigt konstverk från Karlstad:D
Kamel den var fet!
be the change
nja irriterande för det är omöjligt att få loss den där jävla flaskan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kristianstad köpte denna förra året för att hedra att vi en gång var en militärstad... riktigt jävla ful
Hey
gubben som kamel visade var ju nice, älgen tycker jag var den enda riktigt fula!
Dessa saker vid moderna museet är allt annat än vackra..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
alltså e4 y:et ser ut som en fitta gone bad.
www.discotheque.se
magnetism, skulpturparken vid moderna är ju sjuukt cool. love it =) coolhomosexuall, du har en poäng.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
lia Bu, dom är ju skitfula! Passar verkligen inte in där tycker jag :/.
coolhomosexuell, hahahah ..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
magentism, lite sköna 60-talsskulpturer i kontrast mot allt det... gamla. i like it =) tror till och med min mammas möhippa började i den skulpturparken hehe (hon jobbade på moderna back in the days)
Haha
Jag säger som exhale Metalpinnarna vid Helenelunds station.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Den kantiga gubben är väl Nils Ferlin, o man ska ge fan i hans pilsner!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lägger min röst på Y'et också, den är fulare på nära håll dessutom, eftersom den typ är gjord av glasfiber :S
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
"Brösten" eller vad man nu ska kalla det.. Ligger i Linköping.
Man ser inte så mycket av den men det är hundbajs i folie som står utanför hjällsnässkolan i gråbo. brrrr
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
vad är det med folk som postar snygga konstverk. minst 2 av moderna museet grejerna håller helt klart måttet. likaså kantgubben från karlstad.
cry me a river! --> thcrew
Lilla Edet represent..
Techno
exhale F19 Jag har alltid undrat va fan det är för något hahahahaha.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Metallpinnarna, och huvud-stol-två-huvud-statyn var ju snygga. Jag förstår däremot inte kopplingen från Y-län till Västernorrland.
aniii västernorrland har länsbeteckning Y, precis som vänsterbotten har AC osv.
på Umedalen i umeå finns både en och två högst tveksamma verk.
Tror nog den där tar priset i den här tävlingen :P
det värsta är att den står ivägen för pulkbacken!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
den i mitten var ju nice. men den där konstparken brukar vara skum. sitter det blå "julgranspyntet" kvar i tallarna?
Japp! tror det.. Eller vänta.. vet fan inte :P.. går förbi där någon gång i veckan typ men minns fan inte nu :P.. Men isf vet du att Betongblocken i gropen dessutom var livsfarliga för oförsiktiga ungar :P Den i mitten ser ju ut som en bajshög?
Dessutom vet jag snubbar som fick typ 40k i böter tror jag det var för de klottrade på den där betonggrejen haha ! illa
skilj på skadestånd och böter för bövelen. är så otroligt less på denna sammanblandning. skyller på media. (det blåa pyntet är det fulaste som någonsin satt sin fot på umedalen).
haha jaja, de fick då iaf betala över 40k eftersom den där skiten är K-märkt :P
där har vi den. en bit dvs.
Tycker endå den är bättre än bajshögen :P
komettorget i bergsjön, gbg:
rymdtorget i bergsjön, gbg:
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hahahaha badkar i marken.. "otroligt snyggt"
komettorget var skitsnygg. varför gnälla? =)
Konstvägen Sju Älvar i Lappland är ju också ful som satan. Typ en massa random konstverk, exempelvis ett rött rep som sträcker sig flera mil längs vägen. "Spännande"
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
joda gnälla? man ombads lägga upp bild på skitfula konstverk, jag tycker de där är skitfula. är det gnäll bara för att du inte håller med?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
bergsjön har fan riktig otur med offentlig konst