Areskoug Kanske är sant, men jag skrev aldrig hur bilden skulle vara, bara den fulaste bilden någonsin tagen på dig:) Om det är med grimas eller inte spelar ju då ingen roll:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Haha, ja det är jag som är (var ) med i Scumfukkaz och är med i den lilla edet videon tyvär :P Men kul att folk diggar skiten oxå har fått redigt med diss efter den videon (som va ett skolarbete och inte skulle visas för någon annan en våran klass) Fett med kärlek till er som diggar :) / S erum
The old mirror-gag"..
magnolia vann, blev fan rädd på riktigt.
jag ser inte magnolias bild (=(=(=(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan ju va för att det är från bilddagboken.. men tkr faktiskt serums bild är fulare, magnolia's bild är bara läskig ;o
blixt is a motherfucker
Fan, som några andra så har jag ALLTID trott att MRsalesman är en dude...Jag vet inte om jag är överlycklig eller gråtfärdig, eller överlycklig så jag vill gråta..Jag finner helt enkelt inga ord..!
Det är en dude, kallas lögn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror att MRsalesman är en kille, killen på "hennes" bild rättare sagt. Han vill nog bara visa upp att han har en slutty flickvän.Spoiler Jag skojar alltså.
halsont, vilket roligt skämt!Spoiler Eller inte.. h0h0h0h0h0 knugen, är det där din tunga eller? : >><
Spoiler mjölk
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Om jag var killen och det var min brud hade jag verkligen inte visat upp bilden...men nu är det jag o jag skäms inte eftersom vi aldrig kommer träffas på riktigt!
Knugen leder hittils.. Han ser lixom ful ut på riktigt på den där bilden.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
tack, det värmer. verkligen!
Testosteron Är det Britta jag ser i bakgrunden?
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Lacroix, jaja jag håller med, en grimas kan också göra bilden dålig, men folk som snubben som såg heelt normal ut bara det att bilden var i profil (gosh!) eller en tjej som spärrar upp ögonen lite. räknas för mig inte som en dålig/rolig bild.
Fried little fishies
Både ful och full i ett!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Yes! En tävling jag äntligen kan vinna!
Det här är en favorit också
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvg: ja jösses amalia, det där var något av det fulaste jag någonsin sett. herregud, hur står du ut med dig själv? riktigt fula bilder, JA verkligen...........
Jag tror nästan Michelle och mvh tog över titeln helst 2a bilden på mvh, hahahahahah!!!! FUUUUUUUUUUUL!!! :O
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator
2009-05-13 19:23
That does it. Sellish är min nya favorit på whoa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
That does it. Efter helgen ska det fan finnas bildmaterial till både den här och däckad-tråden!
Walking the street of dreams
Användaren är inte inloggad knugen Fan, är det ironi eller? Det hoppas jag inte.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
om det där är Mvh när han är ful, så tror jag att jag skulle dö av hjärtattack eller hamna i psykos och fria när han ser normal ut.
Delam tange barat
Fulaste bilden tagen på en själv behöver ju inte betyda att den är skräckinjagande ful, bara att den är fulast. Sen kan man ju undra hur en del folk går tillväga när dom bedömer att bilden kommer att bidra med något till tråden. Mvhs andra bild var dock jävligt ful, grattis! :)
Mvhs första bild handlade om att visa att han vistats bland en het brud och andra var för att visa att dricker *feZt* *cO0L*
One chapter a day
Spoiler mjölk HAHAHAH vroksjab, så mycket jag skrattade. sjukt
jo, jag var jävligt ironisk.
Nee, den första bilden är ett k-party som flippade. Och jag fick den bruden ;)
Däckade på en svulstig axel. Vaknade när valen började dansa.
My heart lives in my vagina.
Th1ef HAHAHAHA, vilken jävla min
Alltså ni människor tar bilder där ni gör typ någon grimasch eller nåt, jag vill se gediget fula bilder som den på mvh typ! så man kan inte riktigt förklara varför den är så osmaklig, men den är tagen ur vinkel eller nåt man vet inte, men man är fulare än i vanliga fall! Det brukar hända mig iaf, vissa bilder blir bara fula som fan, men andra kan bli fina :]
en av de bättre bilderna på mig
hejhej
Nyår 2007-2008 tror jag att de va.. råååå full!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Hahaha Manel, du ser ut vara så jävla bäng. :D
MRsalesman har ju bara snatchat sitt fotto från en hemsida. Manel är du inte möjligen zigenare? eller irani? du liknar en kompis till mig tjockt mycket Till serum: Du är thugged out. blodiga knogar, wallllla.
The News called it crack, i called it diet coke..
Toastare
2009-05-15 10:06
Jag kan intyga att fotot tillhör MRsalesman..
Jag skyller allt på Emma!
Fan, kunde du inte ha suddat ut könet MrSalesman? Åt ju lunch!! bounty lägg upp en på dig för fan.
Hubbelito haha ne jag är från Indien =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
haha soft tråd, Lacroix och Serum tar hem det. MRsalesman's bild va ju skräck av rang.
Den här bilden fann jag på vimmelbildsajten djungeltrumman.se, bildtexten var "vad fan tänkte hon?" och den refererade till min flickvän sedan 7 år tillbaks. Kände inte direkt att jag hade mitt A-game den kvällen.
Ni får avgöra vem som är jag.
SMÅLAND!
manel vafan har du för tandkräm? :O
diska hårdare! kvinna!
Han skrev ju högre upp att han var indier..
Walking the street of dreams
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
så fucking sekzig
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"