Moderator
2009-05-05 21:20
Kanske inte fulaste bilden, men nätbrynja efterfrågades. Dessutom tror jag inte jag gjorde till mig, vilket ju gör mig fulare på bilden.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Första bilden jag kom och tänka på när jag såg tråden.
Full o fin..
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Grimasch bilder är ju egentligen värdelösa, det ska ju vara såna där genuint fula bilder då man bara tänker "vafaan så ful!" Grimasch bilder säger ju inget. KaptenKroks var riktigt skön haha! sen trodde jag MrSalesman var en man?! :O
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Många tror saker, många har undrat...allt jag kan säga är......ja jag vet faktist inte...suckers kanske
alltså tyvär, men johanna är fortfarande fulast hahah
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Spokie Nej jag vet inte det alltså, Mrsalesman leder rätt friskt^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Hypnoz HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ HÖÖÖÖHÖ HÖHÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
MRsalesman: Är du en kvinna eller? Isf har jag misstagit mig i ett par år?
DIF!
bob Det känns ju lite som att man inte riktigt vet, höhö. MEN vem fasen skulle vara så sjuk att lägga upp en bild på sin "disco-fitta". (Förlåt för att jag snodde ditt ord Mrsalesman).
typiskt er män att misstro mig och mina förmågor bara för att jag är tjej...varför skulle inte jag kunna måla, hustla o snacka överdrivet mkt skit på internet??? Lite ödmjukhet grabbar!
teambanan P22 Jakk var serioos O.o' För övrigt tycker inte jag Lacroix ska få starta en sån här tråd, hon som är så söt!
Hej
Hypnoz Jag kände att jag fick för fina kommentarer i den nu döda "hur ser du ut"-tråden och var tvungen att kompencera mina strike-a-pose bilder en smula. Känner nu att jag gick för långt och ska sluta ta så groteska bilder på mig själv:)
Vill ha mer fula bilder nu. Inge som vågar, är besviken på whoa:(
KajamaN P27 haha shnyggt me din lilla lökring där me
haha roligaste tråden på länge :P
Som sagt, full som en kastrull...
Dra åt helvete!
Helfestlig bild!
One chapter a day
typiskt er män att misstro mig och mina förmågor bara för att jag är tjej...varför skulle inte jag kunna måla, hustla o snacka överdrivet mkt skit på internet??? Lite ödmjukhet grabbar! Kanske för att du kallar dig
MR sales
MAN ?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
-hahahahaha. kunde varit jag
- hittar ingen annan :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste dock vara kapten haddock bilden på mig,
min studenthat + ett par brillor jag hittade på en hemma fest :D
Haha, den var ju mer skön än ful!
Walking the street of dreams
haha! jag har ett helt gäng med "fula" bilder på mig. :D
så.. ni får mer än en!
hej-
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Haha! Kapten Haddock-bilden var ju kung!
Moderator
2009-05-06 21:04
har en tuuuung jävla bild på mig när jag är aaaspackad o knappt kan stå på benen efter 24 timmars supande...men den ligger på hårdisken som sitter i min dator som inte funkar, ska se om jag kan hitta nån som kan skicka den till den här datorn då jävlar xD
//TW
Hjälte nr 1:
Hjälte nr 2:
Tycker dock att jag gör mig tvärdålig på bild, blir så äckligt tillgjord jämt. Därför är dessa bra för dom är någorlunda spontana, istället sket dom sig ändå på nåt sätt. Ful är dom!
Hej
Plus att jag får stor näsa på bild!
Hej
Moderator
2009-05-06 21:11
JAG I MITTEN :D HAHAHA, näsan VA sne där pga nån smäll kvällen innan hahaha
//TW
Hypnoz Vafaaaannnn!!! Vi sa ju fula bilder^^ Det där är inte ens i närheten av att vara ful. Iofs kanske du är så jävla snygg så det verkligen är de fulaste bilderna på dig;)
meehh vad tråkiga alla är, alla är ju bara snyggfula på sina bilder. alltså bilder där man låtsas försöka vara ful men ändå ska det synas att man egentligen är snygg, ungefär som fjortisar som låtsas grimasera och leka fula genom att räcka ut tungan lite och spärra upp ögonen, för att dom vet att det egentligen ser gulligt ut. jag skulle nog kunna bidra med många fula bilder, asså jag kan verkligen bli så jävla ful på bilder när jag inte är beredd (det som är det hemska,om man gör en grimas med flit så äre ju en annan sak ). men vet inte om jag vågar lägga upp nån >_<
AayFukYuuuu :@
Har en som är så otroligt ful att jag själv blir rädd. Seriöst det finns inte ord som kan förklara hur jag lyckades se ut så. Som tur var gick den datorn sönder och jag hoppas att bilden aldrig kommer fram ige.
Kör på med den här sålänge, dansa inte för nära då snor jag din dricka. Hur homo den än må vara.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Lacroix F20 Haha tacktack, men du har slagit huvudet eller nåt :) Bild 1, tagen i farten och minen är inte snyggast, haha. Ser också sjukt smal och drogad ut. Bild 2, inte grotesk, men dock en profilbild!! Finns ju inget värre x) Grattis till dig dock, du leder hittills i både den här (no offense) och "Hur ser du ut?"-tråden :)
Hej
Hypnoz Äh var inte så självkritisk:D Jag tror att du vet att du ser bra ut^^ Tack så mycket.=)
damn lacroix du är inte lite ful du
och vem fan är du?
Hangaround
2009-05-07 04:32
Vettefan vad jag håller på med, snyggt blev det iaf.
KEJK made me laugh!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Vinner jag inte på den här så vet jag inte vad jag gör, för där är jag fanemig, FUL! :D
N-Joy
haha serum the serial killa det är så dom ser ut
Tu m'emmerdes!
klockren bild serum ^^
Not a follower, so Twitter has never been an option.
haha serum the serial killa det är så dom ser ut HAHAHA så jävla sant
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Remy Stort tack ska du ha!
Serums bild är det bästa jag har sett den här veckan på nätet. Fyfan vad bra! Är du på jobbet eller?
Lacroix F20 Ifall du frågar är jag nöjd med mitt utseende, bara inte på bild :) om jag ser bra ut eller inte får andra avgöra. And you're welcome =)
Hej
hypnoz: du är aningen skum faktist...vad har du för självbild pojk? Du ser ju rätt bra ut o länkar två helt vanliga bilder på dig själv o säger att det ska vara dom värsta...fattar inte grejen riktigt hehe
Serum har iaf min röst utan tvekan hitills!!!! tung pose dude
Förlåt jag blev tvungen å provicerad. Är det bara inte helt uppenbart vad Serum vill höra? "hej bekräftelse tack"
Är det bara inte helt uppenbart vad alla som postat i tråden vill höra? "hej bekräftelse tack"
Walking the street of dreams
PrismaS: Jag tror alla människor vill ha bekräftelse på olika sätt & vis. Vissa gör extrema grejer, andra postar en skoj bild i en bildtråd. Det är liksom ingen stor grej så get over it.