Vara naken inför sitt husdjur?
Hört att vissa upplever detta lite obekvämt, hur är det för eran del? Nu vet jag ju inte hur Whoa-folkets nakenvanor ser ut men jag menar alltså stiga-ur-duschen-naket och sånt, transportsträckan mellan badrummet och kalsonglådan och dylikt. Brukar ni sitta och smeka katten i knät när ni sitter nakna så behåll det gärna för er själva! Så, skyler ni er eller inte framför era husdjur?
Intressepenisen hårdnar!
jag gör, aldrig haft hund iofs, men tjejen har en hund som jag har hand om ibland.. känns lite olustigt när han ligger och glor och man springer naken..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Rädslan är ju litegrann att husdjuret, som förhoppningsvis är mer van vid att se husse påklädd än naken, kanske blir lite uppspelt över det hoppade köttstycket när man susar förbi och kanske beslutar sig för att börja jaga den eller i värsta fall hänga tag i den och fullkomligt tillintetgöra den som ett byte.
Intressepenisen hårdnar!
haha, det vet jag inte, men det är obekvämt iaf.. brukar alltid skyla mej..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
jag känner mig rätt obekväm inför att vara naken inför min hund (dock inte mitt marsvin..) är nog för att iallafall min hund har ett rätt frågande och stirrande uttryck ständigt i ansiktet så när man står där naken känns det som hon verkligen TÄNKER på att jag är naken.
jag är discoverys ansikte utåt
Man kanske kan vända på frågan litegrann och fråga sig hur fan man kan tillåta ett litet fyrbent djur skutta runt helt naken hos sig dagarna i ända? :S Ta på dig en kalsong åtminstone, kattjävel.
Intressepenisen hårdnar!
Haha kunde verkligen inte bry mig mindre, har fan dansat naken med min hund om jag inte miss minner mig .. Det är väl vid sexuella tillfällen som det kan vara lite jobbigt isf..
my name is xelly smelly
Jag tycker det är sjukt obehagligt när katten vägrar lämna toaletten när jag ska sätta mig och bajsa. Men det kanske har lite att göra med att han är en bråkig son of a bitch som aldrig kan lämna en i fred. Tanken har faktiskt slagit mig att han kanske är wired och CIA sitter och gluttar på min mandom. Men sen är jag jäääääkligt konspiratorisk på ett mycket ologiskt vis.
jag brukar få för mig att mina djur är reinkarnationer av nån död släkting, så när man sitter där o softar lite halvt al-bundy style och hunden eller katten glor på en så känner man sig knas och är tvungen att antingen få bort dom därifrån eller ba ge upp allt och glo tv istället helt enkelt.
Sleep is the cousin of death
Toa-situationer är väl inte så skämmiga ändå? Det har hänt att katthelvete har hoppat upp i knät när man sitter och brummar helt utan förvarning, klart den får ligga där, snorren är ju ändå på undersidan av benen och sprejar korvarna med urin. Men han får inte kolla på mig när jag reser mig och gör hela torkningsdansen (ja, jag står upp och torkar mig).
Intressepenisen hårdnar!
Jag ska försöka att inte gå in på att du står och torkar dig, men...STÅR DU OCH TORKAR DIG?
Står var väl lite att ta i, men helt klart rest en bit från toastolen. Dagens toalettstolar är ju så små att det är som att sitta på en stolpe.
Intressepenisen hårdnar!
Förhoppning är ju då nu att åtminstone EN person ska hoppa in och berätta att han/hon gör precis samma sak.
Intressepenisen hårdnar!
Hahahaha, en stolpe? Förlåt för offtopic.
På 60-talet byggde man helt enorma toaletter som möjliggjorde väldigt fria rörelser när det kommer till torkningsritualer, men dagens toaletter ska ofta vara i det allra minsta laget för att dölja hela grejen med att folk faktiskt sitter och inverterar hela ändtarmen i den, något som för det väldigt svårt att faktiskt utföra själva torkeriet i sittande position.
Intressepenisen hårdnar!
Jag bryr mig heller om hunden tittar på när jag bajsar. tänker bara på hur han själv ser ut när han bajsar, så är det lungt!
my name is xelly smelly
katt har kommir in i mitt rum nagar ganager nar jag har utfort sexuella handlingar, det kandes vall lite olustigt...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
moffacurry är lite onykter. Har jag fel?
Du har förmodligen rätt.
Intressepenisen hårdnar!
Promotor
2009-03-22 04:53
hahhaa denna tråden är kunglig :D Dom enstaka tillfällena jag faktist har sprungit runt naken, så har jag vart för upptagen med annat för att lägga märke till djuren.. Så det har jag nog inget större problem med att dom ser.. Dock har jag märkt att en av mina pappillons tycker om att ligga på madrassen när jag har kul med sällskap, det resulterar i att jag sparkar ner honom från sängen då det känns obehagligt med publik... Sen vill jag hemskt gärna vara för mig själv när jag utför mänskliga behov på skithuset! Och när det gäller pissa utomhus, så ska djuren hålla sig låååångt borta, då dom älskar att sticka ner halva ansiktet i pölen direkt efter!
har nog aldrig varit naken framför mina cat's, brukar inte gå runt naken nånstanns för den delen :P däremot när ja är på toa så brukar dom sitta utanför o gnälla tills dom får kma in. dom ggr ja väl låter dom kma in så brukar dom bara ligga o chilla på golvet, själv så brukar ja läsa då :P så ja märker dom inte. tror inte ja skulle bry mig om ja va naken runt dom heller, båda katterna är grabbar, liksom jag. Hur många ggr har inte ni grabbar duschat efter träning (hockey/fotboll etc.. )/bastat med folk elr duschat tillsammans efter gymnastik i skola osv? det borde ju vara mer pinsamt isf, men vem bryr sig? dom lär ju också glömma att dom sett dig naken rätt fort. sen tror ja inte att dom r direkt intresserade när ja o frugan pysslar om varandra, o skulle dom nu va d så r ja för upptagen för att märka ngt. :P smaken som baken! men ja säger; orka bry sig.
Haha fan va chill att kalla sina kattar 'grabbar'.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
min lilla söta fågel brukade alltid vara med mig överallt, i duschen, på toan osv. det var ju jobbigt om det skulle till sig i sänghalmen ibland kanske men då var det ju bara att låsa in henne. hundar hade jag varit orolig med, dom sticker ju nosen på alla möjliga läskiga ställen. har dock bara testat katter och fåglar, båda var rätt chill.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
987 haha fyfan vad roligt jag ska med skaffa en fågel. Ska ha en pappegoja och när det är dags för action i sänghalmen ska jag ha på mig en lapp för ena ögat och be like Yaaaarrrr.
http://www.aktivdemokrati.se/
haha ja lätt, men det är inte poppis när den landar på mästarpinnen, eller i håret på det stackars flickebarnet. eller river upp ens rygg. men annars ren njutning :)
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Aa asso jag har tre katter och en hund, och mina katter vill leka med alllt så när jag e naken av någon anledning e jag rädd att dem ska ta min kuk =S
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Har inget husdjur själv så jag har inte detta "problem". Däremot tycker jag det är riktigt nasty när folk berättar att deras husdjur finns i samma rum när dom har sex. En på mitt jobb som har fyra Rottweilers har berättat att han kommer av sig i akten när hundarna slickar honom i arslet när han har sex. För mig är det ofattbart att ens sova i samma säng som fyra stora hundar. Att låta dom vara i sängen när man har sex också är ju mer än perverst. Men så är ju min arbetskollega den största toffelhjälten i Sverige också. Hans tjej verkar styra ganska hårt och hennes hundar går före honom.
Redaktionen
2009-03-22 12:47
alltså.. jag hade en intim stund en gång med en hund liggandes sågott som brevid.. och det gör jag inte igen.
namaste
Redaktionen
2009-03-22 12:48
capkillah hehe...
namaste
runka framför sitt husdjur?
Hey Dude!
Den borde ju vara värst. Jag hade inte klarat det.
Redaktionen
2009-03-22 13:04
om du syftar på mig så nej.
namaste
alltså.. jag hade en intim stund en gång med en hund Jag har inte gjort annat än att citera.
Blomeros: Ja, det är ju en också en intressant fråga. :)scrotum: Hehe, du borde börja på Aftonbladet! Var det inte i Spanien som ett tv-program riggade upp kameror i ett hem av någon anledning (killen skulle fria eller nåt)? Men när tjejen kommer hem så klär hon av sig och smetar in sig i nåt smaskigt (marmelad?) och låter sedan hunden slicka av henne. Nu har jag inte sett detta själv, men jag är ganska säker på att det hänt för det skapade rubriker. Finns så mycket sjukt folk!
CapKillah Jag har hört samma historia, frågan är hur sant det är. Men enligt mina källor så var det jordnötssmör hon smetade på musen.
Det är väl inget problem att vara naken framför sina husdjur, är ju hur lugnt som helst. Dem bryr sig ju inte ett skit, fattar inte varför det skulle vara pinsamt. Inte heller ha sex framför dem. Kan någon förklara varför det skulle vara pinsamt/obekvämt?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det är väl inget konstigt med att vara naken inför ett djur? Djuret är ju näck hela tiden inför dig liksom...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Skulle precis skriva det som Batrat_XL skrev, djuret är ju naken hela tiden. Dessutom är det ett djur och har inte alls samma hämmade syn på sex som vi människor som fått kristendomens moral inbankat i skallen sedan födseln. Jag har sex framför både hund och katt men jag drar min gräns vid att ha de i sängen samtidigt. Djuren har ingenting där att göra då, det är min säng!
Redline!
Man har inte gjort det förrän man gjort det med husdjuret
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, det obekväma med att vara naken framför sitt husdjur tycker jag är "the look of judgement". haha, fast jag har inga problem att vara med, fast det är jag inte heller.
*snaark*
scrotum P19 wasteapa01 P21: Mar fan daligt idag ssa... :/ Katter ar mysiga i vilket fall som helst.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Jag har iaf alltid minst kalsonger på mig runt hundar, då jag en gång sprattade runt bakis och naken så kom bayley och slickade en gång på pungen.. det var lite läskigt.. tänk om han hade trott att penisen var en korv.. ne fyfan.. alltid kalsonger..
be the change
"Aa asso jag har tre katter och en hund, och mina katter vill leka med alllt så när jag e naken av någon anledning e jag rädd att dem ska ta min kuk =S" hahahahaahahah fan va jag garvade..
be the change
Jag har inga husdjur. Men en polare som har en stor schäfer. Den jagade hans kuk när han var naken. och högg me käkarna efter den. Hunden är ovanligt stor för att vara så ung(1-2år) och jaghade intre velat att den försöker bita av min task. (jag såg inte händelsen, men med tanke på hur hunden är så är det väldigt säkert att den försöker det)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
haha löjligaste jag hört, min hund skäms fan inte för att slicka sig på kuken när man ligger och kollar på tv, då borde han nog tycka de e lugnt om jag går runt näck ibland.
LEGALISERA CANNABIS
Skyler som om det gällde livet! Bitchen min har en förkärlek till att bryskt våldgästa våt hud med sin tunga, hon jagar mina ben & whatnot med ett maniskt ansiktsuttryck som vore hon infekterad med rabies & efter en sådan rond känner jag mig bara förudmjukad & smutsig & behöver duscha igen. Så, långfillingar på straight outta duschen!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
haha.. kul trad.. haromdagen kom jag pa mig sjalv med att skyla mig infor katten nar jag kom ut ur duschen, det kandes olustigt pa nagot satt, som att den kollade snett pa mig..
lite obekvämt är det ju.. brukar iaf inte runka när dem ser :P
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
När våran honhund löpte så fick jag ha den manliga varianten i mitt rum, det var 5 långa dagar utan att rycka i snabeln :( känns fel att ligga och rycka framför hunden
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
tror inte djuren får pyskiskamen förlivet faktiskt.
ja jag håller med om att rycka är obehagligt med djur i närheten, har bara katter och dom har ju med en tendens till att dra sig mot mina ben. helt fel kombo..