I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ojdå, min brud kramade mitt "energispöke"?

Övrigt - Blandat

2009-03-20 17:16
Hippies.

2009-03-20 23:08
stallion> Självklart!!! Hur många normala människor ser spöken!!??
Jag har säkert sett fyra, fem st.
Amor Vincit Omnia

2009-03-21 00:10
varför gör ni narr utav honom ?.. jag ser inga jävla anledningar till att trycka ner honom för att han tror på det som hänt, okey det kanske låter lite som en b-skräck film.
fast med det jag har fått uppleva under mina år tror jag på honom, jag är inte nåt jävla psyko eller skit som många andra kommer att tro (vilket är jävligt absurt hur trångsynta många kan vara).. Men sak samma, jag tror på honom och det ända jag kan säga dig är att det som du upplevt och med videokasseten med vad var det? släktgrejs ?
Aja, det är hur som helst någon i din släkt som vill antingen busa lite eller visa att den presonen finns i din närvaro och hjälper dig och finns hos dig även fast personen i fråga inte finns vid liv för tillfället.

förlåt för stavfel o grammatik fel, jag är för nuvaranande full och skitsamma.
jag är lika trovärdig som ujag skulle vara nykter.

jag skulle gärna vilja disskutera och reflektera vad du har genomgått under dina dagar.
skicka nåt i p.m eller liknande.

mvh / NIklas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-21 00:28
Dumhetskomplex> Vaddå förlåt för stavfel??! Har du sett hur resten av whoa stavar?! Döh!
Nä, men ärlig talat, jag personligen gör narr av skeptikerna. Har haft en hel del upplevelser som har fått mina nackhår att resa sig ett antal ggr. Jag tror faktiskt på det han berättar.
Amor Vincit Omnia

2009-03-21 01:27
bra, försök inte att göra att göra som resent utav whoa då ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-21 01:46
NateW

Din astrala projektions-förmåga..... ge mig den

nu tack!
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------

2009-03-21 02:21
Dumhetskomplex_> Vaddå?? Jag sa ju bara bränn lite salvia så ordnar det sig. Det fick iaf jag höra när jag klagade på att det spökade..
Amor Vincit Omnia

2009-03-21 04:42
om det var riktigt mörkt var det nog bara hennes hjärna som spelade henne ett spratt - det händer mig rätt ofta att saker tar av olika form i mörker (dvs så mörkt att man knappt ser något).
cry me a river!
--> thcrew

2009-03-21 11:10
Firefox79 F29 - salvia ?

Joda - hon hade även hört honom säga något eller hur ?

2009-03-21 11:36

förlåt för stavfel o grammatik fel, jag är för nuvaranande full och skitsamma.
jag är lika trovärdig som ujag skulle vara nykter.

ha ha ja dööör

i allt annat håller jag med my man Joel, kunde inte sagt det bättre själv.

Nä, men ärlig talat, jag personligen gör narr av skeptikerna. Har haft en hel del upplevelser som har fått mina nackhår att resa sig ett antal ggr. Jag tror faktiskt på det han berättar.

firefox: att du "håller med" och tror på den här historien enbart baserat på vad som skrivits i den här tråden visar ju bara på din totala avsaknad av kritiskt tänkande. du håller med bara för att du vill så gärna att det aka vara sant, och att ämnet ligger dig varmt om hjärtat. detfinns ju inga belägg för att det här skulle vara sant förutom trådskaparens vittnesmål. Att bilda en uppfattning utifrån vad nån random människa på internet påstår är ju övernaturligt (hö hö) dumt
Mabuhay!

2009-03-21 17:27
Dumhetskomplex
Kan vi se saker som inte finns är det väl inte så konstigt om hjärnan fortsätter spela oss ett spratt så att vi hör något som inte hörs? Hjärnans tycker om att lägga bygga ihop sin egen värld och fylla i luckor.
cry me a river!
--> thcrew

2009-03-21 21:14
du håller med bara för att du vill så gärna att det aka vara sant, och att ämnet ligger dig varmt om hjärtat.

Precis som folk höll med om att jorden var platt då, eller? Ja jävlar, vetenskap är jävligt vattentätt, alla gånger.

2009-03-22 06:39
kown

precis.. det är samma sak

mvg till dig

kanonbra tänkt
Mabuhay!

2009-03-22 08:25
hm. du säger att folk hört saker viskas o grejer på jobbet. har du berättat om dina tanker för dessa människor?
masspsykos is a mighty mighty drug in it self. om ni inbillar er om att saker finns, så kan saker finnas så att säga.

2009-03-22 18:12
Jag inbillar mig att Peppis finns. Jävla hjärnspöke :(
cry me a river!
--> thcrew

2009-03-22 18:43
sant.
I'm a hell of a drug.

2009-03-22 20:47
Daddy-dan: Jag tycker det är väldigt mycket samma sak. Folk tror på det de vill tro på, oftast. Eller vinklar sin fakta (både medvetet & omedvetet) för att det ska kännas bättre för/gynna en själv, helt enkelt.

2009-03-23 14:36
Vill inte va elak men PsycHo
LEGALISERA CANNABIS