varför gör ni narr utav honom ?.. jag ser inga jävla anledningar till att trycka ner honom för att han tror på det som hänt, okey det kanske låter lite som en b-skräck film. fast med det jag har fått uppleva under mina år tror jag på honom, jag är inte nåt jävla psyko eller skit som många andra kommer att tro (vilket är jävligt absurt hur trångsynta många kan vara).. Men sak samma, jag tror på honom och det ända jag kan säga dig är att det som du upplevt och med videokasseten med vad var det? släktgrejs ? Aja, det är hur som helst någon i din släkt som vill antingen busa lite eller visa att den presonen finns i din närvaro och hjälper dig och finns hos dig även fast personen i fråga inte finns vid liv för tillfället. förlåt för stavfel o grammatik fel, jag är för nuvaranande full och skitsamma. jag är lika trovärdig som ujag skulle vara nykter. jag skulle gärna vilja disskutera och reflektera vad du har genomgått under dina dagar. skicka nåt i p.m eller liknande. mvh / NIklas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.