Midas Vart ser man hur mkt man får i rest/kvarskatt? Jag fattar knappt något...förutom att jag haft en inkomst på typ nada zip zero nothing...
Man klickar på Skatteuträkning eller Skatteberäkning, minns ej. Så står det typ nästan längst ner. Nu är det bara att vänta, usch. Haha.
jagvillocksåhaenblog.com
ohh mannen, kommer få caaash. betalat 1% mer i skatt varje måånad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Deklarationen damp ner i lådan as we speak. Första gången på länge jag inte behöver betala tillbaks. yeeey!
wohooo såg bättre ut än jag trodde.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
nu kom jag till slut in på siten, jag ska få tillbaka ca 4000kr, så de är en bra marginal för att jag kan ha räknat fel under året med firman. pustar ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur fan räknar man ut då? fattar inget förtillfället =P
be the change
Man behöver inte räkna ut något själv om man inte krånglar till det.
jagvillocksåhaenblog.com
2009-03-24 13:55 E-tjänsten Skattebesked stängd E-tjänsten Skattebesked är stängd på grund av tekniska problem. Damn it.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Haha, gött. Jag han kolla och bekräfta i morse runt 08:15!
jagvillocksåhaenblog.com
Ah fuck, kanske därför jag inte fixar det =D
be the change
Hehe, jag har skattat många procent för mycket i norge i snart ett år... ska bli fett o få igen allt
Kontrast Fast om man har Bank-ID och loggar in på Inkomstdeklaration - person så får man också veta hur man ligger till
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Frida Noooooooooooooooo.. det funkade inte för mig iaf?
Kontrast Jasså, funkade inte ens att logga in så? Jag gjorde det alldeles nyss!
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Fan va du ska vara speciell då...
3427 spänn.. jävla skit också :(
Om man har handelsbankens e-leg funkar inte BankID då eller? Himla nymodigheter som jag aldrig fattar någonting av. PÅ MIN TID!!!
One chapter a day
Man måste använda det uråldriga och rent utav farliga Internet Explorer för att logga in. Behövde jag iaf. Fattar inte det där.. det är 2009, ingen ska behöva använda IE.
jag kan logga in med Bank-ID, men jag hittar inte vart det står hur mkt man ska få tillbaka/betala. någon som vet?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Men va i hela. om ens dator är av märket Mac och man inte har IE då?
One chapter a day
Zoned, har du bank-ID ska det funka oavsett. För mig funkar det på min gamla mac som Tiger men inte på min nya mac med leopard.. Men min bank stöder bank-ID även på mac. Så först måste banken stödja det, sen ska det funka med firefox..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Mac vet jag inget om.. borde väl funka Nope fungerade inte med Firefox. Mycket som inte fungerar med FF, till exempel kan man inte skaffa e-legitimation hos Nordea.Doktor_Humor Nu är jag inte inne längre men.. klicka på "räkna ut..." nånting där uppe. Det är bara tre steg som du klickar dig förbi (om du inte behöver fylla i något på vägen men det lär du inte behöva) så får du resultatet där.
Kontrast tack som fan! skickade in nu precis, ska få tillbaka 11k :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Yay, klirr i kassan!
Alla barnen kunde kolla sin skatteåterbäring förutom Zoned cos she got owned.
One chapter a day
haha den var nice, synd dock att du vart ägd.
Vi kan använda Nordea och e-legitimation tillsammans. Däremot minns jag att vi skapa e-legitimationen i Explorer men sen använder vi bara Firefox, funkar utmärkt.
Jag får tillbaka 13.700!! Woheyyyyy
Ingen som får betala? :D
jagvillocksåhaenblog.com
Midas Jag slapp betala, visste du att man skulle trycka nästa två gånger? ;) Får tillbaka 8600 kr. WOHO!
hur gör man om man inte kommer ihåg sitt lösenord till sitt BankID på internet? :P
www.RekFoto.se
okej. hittade svaret "Jag har glömt mitt lösenord. Vad gör jag? Spärra och ta bort ditt nuvarande BankID och därefter laddar du ner ett nytt. Se fråga 2 ovan hur du spärrar ditt BankiD. "
www.RekFoto.se
en till dum fråga, vad ska jag välja på skatteverkets hemsida i "e-tjänster" för att se hur mycket jag får tillbaka?
www.RekFoto.se
Lexicon På förstasidan på skatteverket står det (högst upp i mitten med en orange blomma brevid) "Logga in och deklarera Inkomstdeklaration 1, person" Där kan du börja med att logga in, sen väljer du skatteberäkning, trycker på nästa (två gånger som jag minns det) och tada, där står det.
Jag har itne fått ett skit. ere knar då eller
En ynka tusenlapp får jag tillbaka.. Hoppas jag blir fattig i sommar så att det känns som mkt pengar. O andra sidan fick jag betala 1700 förra året. Om trenden håller i sig kan jag bli rik i framtiden!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
man ska ha fått senaste den 17 april så d e ju ingen panik om man inte fått den än så att säga...bara man gör innan nångång i maj så kan man få till midsommar..vore najs
vi är överallt!
1700 bara :O fick 8000 förra gången.. Men för bil resor och sånt hur lägger jag in det osv? för det kan ju inte vara inräknat i detta fattiga belopp.
www.RekFoto.se
ja skattade 35 % i 3 månader förra året...får se om d ger nån utdelning
vi är överallt!
vafan, jag har inte heller fått nått...vill veta så man kan planera lite!
BAHA!
blondskutt, sugen på att dejta i sommar eller ;D?
BAHA!
wee. 7 papp! kapitalförlust ftw. kanske.. eller. njae. äh. 7 papp! =)
idiot - pengarna kommer väl ändå efter sommaren? :)
puss
veckan innan midsommar om man nu deklarerar på internet
www.RekFoto.se
Blondskutt F21 : om du deklarera på internet, sms eller på telefon så får du som Lexicon sa veckan innan midsommar! så nåå hur blire? du, jag och en flaska rött ;D haha
BAHA!
Ja jag fick tillbaka en hel förmögenhet... 574kr. Suck!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Fan jag vill med ha reda på min med, skulle verkligen göra min sommar om jag fick tillbaka en del...
BAHA!