Misslyckade självmordsförsök
Låg och tänkte på det nyss, det är lite känsligt med självmord och allt det. Men när folk ska genomföra det och inte riktigt går in för det till fullo, så blir det lite pinsamt och bizzart. Man har ju hört talas om dem ibland. Tjejen som försökte ta livet av sig med en osthyvel, eller killen som hade fått nog, och hoppade från balkongen.. från andra våningen. Har ni också hört om dom, eller kanske sett dom!?.. De misslyckade självmordsförsöken! Berätta!
Brought to you by Carl's Jr
Min morbror gick ut med ett rep i skogen men kom tillbaka för att det var för kort. Det är så sorgligt att det blir roligt. Han lever än idag!
När jag var 10 trodde jag att man kunde strypa sig själv. Fick inte reda på sanningen förrän mina självmordstankar var borta. :P
This is horrible, and yet, strangely erotic
lyckas man inte så e de bara löjligt, med andra ord ett sätt att få uppmärksamhet.. Jag hade en tjej som hotade me att ta sitt liv fall jag dumpade henne och skit, så jag gjorde det endå, fick höra senare att hon hade skärt sig på handlederna och att hon ville springa ut på motorvägen och bli påkörd och massa annat skit.. Vet i fan asså men hon lever iaf idag och har gått vidare med sitt liv tack och lov.. Pejs!
Känns ju som att de flesta självmordsbesök är ett rop på hjälp snarare än att ett verkligt försök att dö. Vill man verkligen dö tror jag nog att man lyckas med det också.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Exakt! De e så jag åxå ser på det hela..
En brud här i stan försökte ta självmord genom att hoppa från en 5 meter hög klippa typ, om den ens var 5 meter hög..
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Hur gick de då? Kan man hitta henne på Exet.nu lr på bdb? :/
hur fan tar man sitt liv med en osthyvel?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kurac, hon finns på bdb :)
HOJTA PÅ DIN HUMMER
hahah:P antar hon lever me andra ord? Ett namn kanske? Detta år ngt att skåda endå =)
Haha ah! vill inte hänga ut henne, hon tog bort sin bdb typ efter hon hade råkat ut för den lilla incidenten och skapade en ny, så det finns inget kul på den nya. kan dock avslöja att hon är ett stort fan av filmen twilight, och ser sig själv som edwards fru :(
HOJTA PÅ DIN HUMMER
när jag var liten 6 år, försökte jag hänga mig själv genom att knyta ett hopprep runt halsen, kasta det över en tvättlina och be en kompis dra i repet. Hon ville inte så jag drog själv några minuter tills jag insåg att det inte funkade. Karvade mig i armarna med saxar, stenar, metall- och glasskärvor oxå detta var långt innan det blev modernt att skära sig eller hoppa ut på ballkongen från första våningen för att killar skulle knulla med en. Därför tvingade de mig till en värdelös psykolog som inte lyssnade utan satt och filade fötterna och klippte tånaglarna. Så ja det blev många fler självmord flera som nästan lyckades. När det blev modernt med självskadebeteende var jag mer originell jag försökte slå sönder huvudet mot marken och det gav mig några allvarliga hjärnskakningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snapphona: Friiiiskt..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
för övrigt ibland var det ett rop på hjälp men oftast så ville jag verkligen dö. En gång lyckades jag proppa i mig massa piller frätande vätska och försökte dränka mig. Tyvärr hittade någon mig och jag magpumpades. det var direkt efter att jag utsattes ett våldtäkt.
snapphona , trist att höra, men jag förstår inte riktigt vad syftet med dina inlägg vart mer än att hävda hur emo-O.G. du är?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
pimpslap: glädjedödare :' (§
Blunted in stockholm
ja en släkting utsatte mig för övergrepp och jag var mobbad i skolan och föräldrar som mådde dåligt som inte fanns där. Så nej det var inget friskt beteende.
360 Haha okej =) Snapphona Twisted.. =/ har du inte gjort en anmälan på det aset som gjorde det mot dej?
nej jag syftar på att föra in lite mer vett i skallen på vissa som tycker det är komiskt med folk som försöker ta livet av sig. Man vill att allt ska bli bra men när man gör ett självmordsförsök väljer man det näst bästa, döden, slut på smärtan for man har gett upp hoppet om att det kan bli bra. Man har gett upp hoppet på människor runt omkring en och många av er skulle lätt kunna utlösa ett självmord hos någon med dem attityd ni har. Väx upp!
snapphona , med det är skillnad på att vilja dö & att vilja bli sedd. & som jag förstod det drev folk i tråden mest med det sistnämnda.
varför anmäla något som bara leder till en friande dom om det ens går till rättegång. På tänkte man då. Jag visste förmycket om rättsväsendet. Jag tyckte om personen som gjorde det.
tycker inte om emo, det var före min tid. Tycker inte det är häftigt någonstans.
snapphona , vem har kallat emos för häftiga?
varför vill man bli sedd? Är det inte ett av de mest grundläggande saker man vill dö för? Att ingen bryr sig. Ingen tycker om en. Man där ha igenom allt själv. Man kanske har utnyttjats bara av andra och känner sig värdelös och hopplös. Var är det komiska med det? Ni har kanske inte sett allt personen gått igenom. Det är lättare att inte se det men ni har ingen rätt att dömma. För ni vet inte vad de personerna gått igenom.
sorry for stavfel. Skriver på mobben. Pimpslapp jag blev anklagade för att jag tyckte emo var coolt.
snapphona, om du är läskunnig borde du väl förstå att den här tråden är till för misslyckade självmordsförsök, där den självmordsbenägna har försökt ta livet av sig på sätt som vilken vettig person som helst förstår att man inte kommer dö av.. vilket gör just det självmordsförsöket komiskt.
HOJTA PÅ DIN HUMMER
det skulle stått när man måste gå igenom allt själv.
snapphona , men hold your horses, folk driver ju med allt möjligt, svarta, förintelsen, Fritzl etc. Bara för att just detta träffade en öm punkt pga din bakgrund behöver du inte flippa ur, strunt i att läsa tråden istället så slipper du bli upprörd.
snapphona , men förstör tråden mer för helvete!
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
för att det finns inga roliga självmordsförsök. Jag är inte särskillt upprörd. Tycker det är tragisk med folks empatibrist. Jag har oxå rå humor. Jag förstår i alla fall vad jag skojar om när jag jag skojar om känsliga saker. För jag tar reda på saker innan jag dömer och jag har empati för andra människor och det tycker jag saknar här inne. Hur avtrubbade är ni?
snapphona ,
för att det finns inga roliga självmordsförsök att exempelvis skära sig med en osthyvel är rätt tragikomiskt i mina ögon. Men det är helt ok med mig om inte du tycker att det är kul för NEWSFLASH:
Spoiler ALLA HAR INTE SAMMA SORTS HUMOR.
Ted Gärdestad lyckades ta sitt liv med osthyvlar, det är fan i mig hardcore det!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ja, det finns saker man inte kan skämta om. Men en stor anledning till att det ändå skämtas om vissa icke politiskt korrekta saker är ju att humorn ger en möjlig öppning till bearbetning. Så är det i alla fall i mitt fall. Vår familj må vara lite lagom dysfunktionell som skämtar om misslyckade självmordsförsök, men samtidigt är det ett sätt för oss att bearbeta själv händelsen, och avdramtisera den.
Mvh Det vore allt "hardcore", men Gärdestad hoppade framför ett Tåg. Den rysske författaren Gogol tog livet av sig genom frivillig hungersdöd. Det är hardcore.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Mvh P19 Ted Gärdestad hoppade framför pendeltåget.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Kan säga att jag förstår snapphonas åsikt, även om historien om medorias morbror är riktigt tragikomisk... Det går f.ö. att skämta om allt, det som avgör om det är roligt eller inte är sällskapet och timingen.pimpslap * "strunt i att läsa tråden istället så slipper du bli upprörd. " - Varför ska hon begränsa sig bara för att du tycker det känns jobbigt att bli ifrågasatt? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
självmord är inget att skoja om. väx up!
Zittla - The Fatal
"det här är inget att skämta om, men man kan inte låta bli"
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Det går f.ö. att skämta om allt, det som avgör om det är roligt eller inte är sällskapet och timingen. word
Mabuhay!
det är ju handlingen i sig som blir kul, inte syftet eller bakgrunden till det. sen är ju inget av det kul om man har en personlig koppling,
Mabuhay!
Själva handlingen att (försöka) ta livet av sig är väl inte så rolig? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Nu är ju inte det här sant, men jag älskar verkligen självmordet i början på Magnolia.
Saxat från wikipedia:
A 17-year-old boy, Sydney Barringer, attempts suicide by jumping off the roof of his apartment building; this attempt became a "successful homicide" when he was accidentally shot by his mother (Miriam Margolyes) as he fell past his own apartment window. His parents regularly argued and threatened each other with a shotgun that was normally kept unloaded. Unbeknownst to them, Sydney had loaded the gun a few days earlier hoping they would make good on their threats to kill one another. As a result, he unwittingly became an accomplice in his own murder. The irony is that a newly installed protective netting for window washers on the building's exterior below their apartment, would have saved his life if he had not been hit by the shotgun blast that he himself had loaded.
Den rysske författaren Gogol tog livet av sig genom frivillig hungersdöd. Det är hardcore. word up,men vincent van gogh är mer hardcore!
Det var en brud med på... Hmm... undra om det var CP-magasinet? Olle Palmlöf var i alla fall programledare. Hon satt i rullstol, för hon bara hade ett ben. Anledningen till det var att hon försökt ta livet av sig, under en depression där hon kände sig värdelös o grejjer, genom att hoppa framför ett tåg. Hon ville verkligen dö, men hon misslyckades med försöket. Så hon småskrattade när hon berättade och sa att hon låg där med ena benet borta och tänkte nåt i stil med; "Fy fan, jag är så värdelös att jag inte ens kan ta livet av mig. Jag misslyckas till och med med det!" Fast det var det bästa som hänt henne, för sen blev hon glad och ville hon leva igen!
Det var en brud med på... Hmm... undra om det var CP-magasinet? Olle Palmlöf var i alla fall programledare. Hon satt i rullstol, för hon bara hade ett ben. Anledningen till det var att hon försökt ta livet av sig, under en depression där hon kände sig värdelös o grejjer, genom att hoppa framför ett tåg. Hon ville verkligen dö, men hon misslyckades med försöket. Så hon småskrattade när hon berättade och sa att hon låg där med ena benet borta och tänkte nåt i stil med; "Fy fan, jag är så värdelös att jag inte ens kan ta livet av mig. Jag misslyckas till och med med det!" Fast det var det bästa som hänt henne, för sen blev hon glad och ville hon leva igen! hahaha! cpmagasinet hade jag glömt av
Ah bästa programmet ju!
det var ngn tjej i haninge som tänkte hoppa framför pendeltåget men hoppade för tidigt så tåget hann bromsa in. på andra försöket lyckades hon dock.
Känns ju som att de flesta självmordsbesök är ett rop på hjälp snarare än att ett verkligt försök att dö. klart som fan det är det.. folk som verkligen vill dö pratar inte om det, och dessutom ser dom till att göra det ordentligt.. hur svårt kan det vara liksom?
Känns lite som darwin awards.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
* "dessutom ser dom till att göra det ordentligt.. hur svårt kan det vara liksom? " - Ja, du med tanke på att det är fullt möjligt att sätta ett hagelgevär i munnen, trycka av och överleva så är det inte så extremt lätt som de flesta tycks tro. Darwin awards är f.ö. en helt annan grej... 10-4, over...
Mabande P32 då siktar dom ju dåligt.. varför inte trucka det mot halsen och blåsa av ryggraden då? sjukt trött på självmordsbnägna människor.. =/ förlåt om någon tog illa upp.. Ja, kanske det, men jag tänka på darwin awards, men det är ju mer roligt..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.