I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oh no-sekunden.

Övrigt - Blandat

2009-03-09 02:36
Jag hade gått runt en hel dag i väntan på att få använda uttrycket "fläskfitta", jag hade verkligen hakat upp mig på ordet i huvet. Så kommer en ganska "kraftig" (fläskig) tjejkompis förbi och drar ner min mössa samtidigt som hon går förbi mig. När detta händer (jag sitter förövrigt med några kompisar) så säger jag "vafan, jävla flä...". Jag hade inte sett vem det var eftersom hon drog ner min mössa och sa halva meningen medan jag vände mig om för att se vem det var. "vafan, jävla flä... eh fitta!" blev det och kompisar som skrattade. Precis när jag sagt flä... och såg vem det var så kom en jävla "oh no second" eftersom det är en ganska nära kompis :P
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2009-03-09 03:10
Ni vet när man öppnar en word-fil från sin email och trycker endast spara, så sparar man i en temporär fil. Efter att ha suttit i flera timmar och tryckt på spara varje kvart, kryssar jag ner rutan för att överföra (FÄRDIGA) filen och då finns den inte där när jag ska bifoga..
Lär mig aldrig! Har utvecklats till en "oh-no-inte-ännu-en-gång!"-minuter...

Producent

2009-03-09 03:56
en snubbe i klassen väger typ 150 eller nått fet som fan!
han gick in i mig så jag tappade saker jag vände mig om och råkade säga
"Din jävla kött....." men jag insåg att jag skulle säga köttbulle och skulle rädda det
hela då vart det istället "Din jävla köttklump" då vart de en oh no sekund
han vart as ledsen och vände och gick typ med huvet stirrandes i backen.

hahaha bra räddat!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2009-03-09 09:28
glömmer aldrig när jag kom ut från skolan, var riktigt pist. Drar upp en sten stor som en kaffemugg och drar rätt ut mot vägen... ser en bil komma i exakt rätt hastighet för att min sten ska landa på den... Boooom rakt på motorhuven.. hahahah

2009-03-09 09:38
Jag träffade en skitsnygg brud! Asså verkligen 10 av 10 brud!
Vi drar hem till henne, detta var efter båda hade varit ute och festat!
Vi börjar hålla på och hon är några år äldre mig!
Allt gick så bra! jag var så nöjd över att jag skulle sätta på henne!
Efter ca 20 minuters förspel så är det dags för mig att entra henne!
Och precis i samma ögonblick som jag för in den så kommer " Oh-Noooooooooo"..
Jag kom =D rätt pinsamt att behöva lägga sig vid sidan av henne o börja förklara..
HAhahaha shiiit asså :D
Highfive anyone, anyone?

2009-03-09 11:47
Niito P19

Ere du som har huvudrollen i American Pie ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-09 11:56
Niito

HAHAHAHAA!! den där var en fet Oh NO ;D

Deluxe_

Vad hände sen då när brudarna kom på han? :D
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-03-09 12:52
Jag har en Ohno sekund as we speak.

Pluggade hela jävla natten för att jag hade en massa uppgifter som skulle bli klara. Boklogg tal och hela balletten, säkert 4 stycken. Blir klar med allt klockan 04:00 somnar som en sten och vaknade nu. "OH NO" jag glömde ställa klockan.... Missat allt.
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2009-03-09 14:33
KEJK

Har jag med gjort, hade ett prov i naturkunskap, hade pluggat stenhårt och satsade verkligen allt, vaknade 2 timmar efter att provet hade varit. Blev så besviken på mig själv att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
I feel you^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-03-09 15:45
Inte jättemycket oh-no men..

För några år sen
En polare o jag satt på en bänk o snacka skit om vår rektor , han var ganska stor och haltade då han hade nån höft skada. Jag satt o spelade spel på min mobil samtidgt som jag sa något i stil med "jävla haltande köttklump, han borde gå o hänga sig." Min kompis är helt tyst o jag tittar upp, där star min rektor 1m framför mig och stirrar på mig. Sen fick jag en utskällning om att man inte ska säga så om folk osv.(Detta var samma dag som min rektor hade anklagat mig för att knarka, och han sa att polisen frågade endel om mig)

Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-03-09 16:17
Deluxe

haha jag borde ju haft den, hade inte behövt spela =)

Pysko_slusk

HAr vart med om ett antal sånna, har dock blivit bättre på senare dagar..
Highfive anyone, anyone?

2009-03-09 16:40
Vidar

Det kunde inte vart så skojjsigt:/
Han måste ha velat kasta dig ut från skolan^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2009-03-09 21:40

ot
Lacroix. Han gillade nog inte ens att jag började där om vi säger så..
Han brukade spionera på mig, ta in mig på sitt rum o ställa massa frågor o sånt(många av dem var de polisen som bett han att fråga mig(han sa de indirekt till mig)).
Det var taskigt sagt av mig också visserligen.

Här är en annan.
Engång i skolan så drog en brudpolare ner min mössa, så sa jag fyfan va jag hatar henne. hon är ett jävla mongo.(för jag trodde de var en annan som gjort de flera gånger samma dag) så vänder jag mig om så står min polare där.. de var oh-no
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-03-09 22:03
Satt och skämtade friskt om Timmy från southpark utan att tänka på att polarens kusin vars namn är Timmy någon vecka innan blivit förlamad och sitter i samma slag rullis som Timmy i southpark. Han var ledsen, jag bjöd på glass!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2009-03-09 22:05
när man står o röker en sutt och aina kommer. Oh no på riktigt.

En gång när ja satt o vänta på bussen så höll ja på med min plånbok och så slutade det med att ja la den bredvid mig. Självklart glömde ja den fan.. 400 spänn och 2 Busskort ändå surt fan

2009-03-09 23:28
ah...när jag en dag skulle flyga hem från dublin, hade några timmar att slå ihjäl plus en baksmälla som gav sig till känna.
så jag tog en lite tupplur, vaknade upp och började gå till min gate, och helt plötsligt insåg jag att jag tagit fel på flygtiden och är en timme för sen och har missat mitt flyg. oh no!
fick en fantastisk natt på flygplatsen

nästa gång jag flög hem tappade jag passet i gbg. då gick jag nästan i ån
when I play doctor, I play to win

2009-03-10 11:27
psyko_slusk

Om vi säger såhär,, polarn blev inte brudarnas favorit hädanefter..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-13 16:25
kom på en när jag cykla hem, gick väl kanske 7an eller något så var jag å en kompis å sparka lite fotboll på ett gräs ställe, så var det en cykelväg rätt nära, så får jag till ett rätthårt skott å snett som fan, så cyklar en gubbe (typ 40-50 år) förbi å ser att den håller på att träffa men fick inte ur mig något ord å så sätter den rakt i huvet, fyfan va jag sprang sen.. såg iaf inte mer av den bollen, för den var inte kvar när vi kom tbx :(
fbg

2009-03-13 16:54
kom på en när jag cykla hem, gick väl kanske 7an eller något så var jag å en kompis å sparka lite fotboll på ett gräs ställe, så var det en cykelväg rätt nära, så får jag till ett rätthårt skott å snett som fan, så cyklar en gubbe (typ 40-50 år) förbi å ser att den håller på att träffa men fick inte ur mig något ord å så sätter den rakt i huvet, fyfan va jag sprang sen.. såg iaf inte mer av den bollen, för den var inte kvar när vi kom tbx :(

haha den där ägde ju!

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-03-13 17:24
Jag gick med en polare på stan och vi skulle möta hans syster. Sen ser jag en brud jag hade träffat tidigare på dagen (en riiiiktigt störande och ful brud) Hon står med en annan tjej, jag säger till min kompis,

Jag: ÅHNEJ! inte det där äcklet
Han: Vem?
Jag: bruden där framme och pekar
Han: Det där är min syster
jag:.........

Jag höll på att skämmas ihjäl XD

Sen visade det sig att hans syster var den andra tjejen så då var det lugnt^^
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2009-03-13 18:10
haha dunstan nu fick jag flashbacks.

När jag var liten skulle jag prova att kasta pil för första gången på ett tivoli. Men jag blev nervös och började skratta precis när jag skulle kasta den så jag kastade helt snett och pilen flög rakt mot han som jobbade. Hade han inte duckat...

En annan gång var jag o min styvbrorsa ute på nyår och skulle "skicka iväg" lite fyrverkerier. Vi la en i snön, men den satt inte så bra. Och när vi tände på den så hamna den snett och flög rakt framåt. Precis då gick en man förbi och den flög mot han.
Hade han inte duckat...

2009-03-14 11:24
Min kompis satt vid datorn och snackade på msn med en döv kille.. dom hade snackat ett tag och internetraggat på varandra.. De hade även bytt nummer och brukade smsa..
Men denhär kvällen bestämde sig min kompis för att ringa snubben.. det blev lite pinsamt.

Och jag tyckte att det var jävligt ironiskt... sen har hon kommit på sig själv med att skicka låtar och dylikt till samma snubbe..
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2009-03-14 14:13
Jobbade extra som truckförare på ett lager och skulle plocka ner en pall med ättiksvinäger som stod några meter upp. Allt gick bra tills det var 2 m kvar då ser jag att pallen lutar lite oroväckande, försöker rädda situationen men försen. 3 kollin med 18 flaskor 0,5l vinäger rasar ner mot golvet. Det rann rätt mycket längs gångarna hehe och stank desto mer.

En annan gång, samma företag men ett annat lager i en annan stad.
Jag körde runt och plockade lite varor, tog en sväng lite för fort och hade inte spänt fast sakerna. Resultatet blev blåbärssoppa och apelsinjuice över hela väggen och in bakom in pelare.

2009-03-14 14:59
rowmire, haha. ja lyckades välta en 10 - 15 frysar och kylskåp när jag jobbade på elgiganten, som ett jävla dominospel. rusade av trucken, ställde upp dom lite snabbt, som ingen ting hade hänt.. tur att man inte va blyg med volymen och att man jobbade ensam ibland på de stället.. lyckades slunga iväg en lyftkorg till en motviktstruck efter en hetsjoint på lastkajen rätt ut över lagret.. samma ställe. kunde gått riktigt illa ;)

2009-03-14 19:21
ja lyckades välta en 10 - 15 frysar och kylskåp när jag jobbade på elgiganten, som ett jävla dominospel. rusade av trucken, ställde upp dom lite snabbt, som ingen ting hade hänt..

Jag är oskyldig. Det såg ut så när jag kom hit. Transportskada.
HAhahah

hetsjoint på lastkajen

antar att dom inte drogtesta innan anställning? ;)

2009-03-14 22:56
HAHA! :D jag har en.. fast jag skrattar mest åt det nu! >:D

när jag gick i 9an , hade precis blivit "Elevstödjare" (var inte direkt en passande sådan men what the heck right?)

är ute på skolgården och 5orna spelar fotboll..

bollen rullar mot mig och mina kompisar och jag säger till min kompis "kolla in det här", jag sparkar till bollen typ allt jag har samtidigt som en tjej i 5an springer fram mot bollen och hoppar (wtf?) samtidigt som jag skjuter och hon får den mitt i facet och flyger, men en jävla kraft ner i marken och börjar lipa som fan..

"OH NO" tänkte jag...
Get Random!

2009-03-14 23:45
När jag gick i mellanstadiet skulle jag visa en i min klass "hur man ska göra om någon försöker sparka en". Så han sparkar mot mig, åsså tar jag tag i hans fot och slänger den rakt upp så han ramlar baklänges, och svimmar. OH NO.

Så då står man där och vettefan vad man ska göra, så jag tar ett steg bak och sätter mig på en stol och bara väntar på att han ska vakna till. Då kommer fröken och blir helt vansinnig och frågar vem som gjort det, och dom andra som är där säger att det var jag. Då säger hon nått i stil med "Och han gick bara härifrån och kan inte stå för vad han gjort?? Typiskt honom." Varpå hon ser att jag är bara någon meter därifrån. Var nog lite av ett OH NO-moment för henne. :p

2009-03-15 00:34
Sen slet jag i panik ur batteriet för att stoppa smset men förgäves. :(
hahahh :)
cry me a river!
--> thcrew

2009-03-15 01:01
haha, kul tråd!
Mitt bidrag:
Skulle fixa lite brunt så jag tänkte skicka sms till min kran. Så jag drog iväg ett sms i stil med "kan du fixa en femma brunt" och råkar sedan skicka iväg smset till min mamma.
Ridå!

Moderator

2009-03-15 01:18
Har väl också det här med sex. Var hemma hos mig, hade några polare här och så, men då började man bli lite småkåt. Så körde iväg dom, och när man är kåt så blir ju alla tjejer automatiskt lite snyggare och det är okej att hålla på med. Så ringde en kompis, som mina kompisar då råkar ogilla, och ahh hon sov över hos mig med mera. Just när man var klar då, så kommer det där, "Förihelvete, varför kunde jag inte hålla mig?".
Skiter i det, ingen får väl reda på det iallafall. Dagen efter hade hon tydligen skrytit (inte för att jag var bääääst, utan för det är jag, kanske, vad vet jag) och halva stan vet. Då kommer Oh no återigen.
Man lär sig av misstag, det säger jag bara.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-15 01:31
du ville bara vi skulle veta att du har fått ligga va ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Moderator

2009-03-15 01:42
Om du pratar med mig så nej, det bryr jag mig inte ett piss om faktiskt. Kunde däremot tänka mig att det fanns ett par som kände igen sig bara.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-15 02:37
haha, kul tråd!
Mitt bidrag:
Skulle fixa lite brunt så jag tänkte skicka sms till min kran. Så jag drog iväg ett sms i stil med "kan du fixa en femma brunt" och råkar sedan skicka iväg smset till min mamma.
Ridå!
Oh yes sekunden hade ju varit om morsan smsat tillbaka och sagt att det ordnar hon på studs!

2009-03-15 04:16
Jag och lillsyrran och far min kastade en baseball mellan varandra med handskar och hela köret. Jag var väl typ 7 och syran 4, iaf så kastade vi ganska försiktigt till lillsyrran eftersom hon var så ung osv. Iaf så blev hon bättre och bätre och vi kastade lite högre och svårare bollar till henne och är riktigt imponerad av hur duktig hon är.

Det hela slutar med att jag kastar en ganska så hög boll mot henne och hon sätter handsken precis framför ansiktet, vilket gör att hon inte ser bollen. Precis innan den ska landa i handsken tar hon bort handsken (undrade väl antagligen vart den tog vägen) och den träffar henne i fullhastighet rakt i ögat. Där kan man snacka om ett big no no.

Det hela slutade med att hon fick den största blåtiran jag någonsin sett men inga andra skador som tur var.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2009-03-15 09:44
Exe-Poused

Haha ja det har du rätt i, tyvärr reagerade hon lite annorlunda!
Graffare

2009-03-15 15:14
för ett par år sedan i högstadiet så hade jag en sån därn sjuk 'oh-noes' kännsla.. det var i åttonde klass och alla i skolan var utråkade, dock så ville jag hänga med ett par kompisar i en annan klass och kom på den brillianta idén till att sätta igång brandlarmet. en 14-åring är sällan feg och satte genast verket igång. men jag var inte den mest tekniska, dem där brandvarnarna reagerade inte när jag satte tändaren under den. jag var föresten rätt korkad på den tiden och hajjade inte att den reagerade på rök och inte eld, så jag satte en pappersduk runt brandvarnaren, tände på och gick iväg. ungefär när jag har kommit 50 meter i den långa korridoren så börjar det tjuta utav bara helvete i hela skolan "High-score" tänkte jag och tog mig ut till den utsatta brandplatsen. efter att rektorn skällt ut hela skolan för det hela så ser jag att brandbilar börjar komma. 'oh-noes' tänker jag när rökdykarna slår sönder ett fönster för att släcka taket och kontrollera så att inga el-ledningar hade tagit eld. dock så golade en polare ner mig. 'oh-noes' nummer två kom när jag i rättegången fick 8000 kr i skadestånd och 21 timmars samhällstjänst
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2009-03-15 15:29
en 14-åring är sällan feg

'oh-noes' nummer två kom när jag i rättegången fick 8000 kr i skadestånd och 21 timmars samhällstjänst

Sen när började 14-årngar straffas?
Antar att du var 15 när det hände...

2009-03-15 15:40
eller så blev det rättegång efter att han fyllt.
Blunted in stockholm

2009-03-15 18:37
rowmire: nah, ja har aldrig blivit drogtestad. någonsin.

2009-03-15 19:43
Gussti: Jag har för mig att det inte ska spela någon roll om man hunnit fylla 15 när rättegången är. Han var ju 14 när brottet begicks, Sägs det.
mhm
Graffare

2009-03-15 19:43
vid närmare eftertanke var jag nog 15, då det var på våren i åttan och jag fyller år i januari
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2009-03-15 23:21
dumboleifi asså hur då?

2009-03-16 00:03
Exe-Poused

Använde den där "senast skickade till listan" och klickade väll fel, insåg dock ingenting förr än dagen efter då mor tog upp det
Skivsamlare

2009-03-16 08:11
En annan gång var jag o min styvbrorsa ute på nyår och skulle "skicka iväg" lite fyrverkerier. Vi la en i snön, men den satt inte så bra. Och när vi tände på den så hamna den snett och flög rakt framåt. Precis då gick en man förbi och den flög mot han.
Hade han inte duckat...

Haha på tal om fyrverkerier! Det ar sista april och vi var runt 13-14år. Vi hade skjutit massa raketer men hade sparat den allra största "rakabajsaren". Iaf så var vi på en idrottsplats där det fanns en viadukt (uhm en bro man kunde gå under, denne var gjord helt i betong). Den var kanske 3-4 meter hög och 20 meter bred. Iaf så sätter min polare denne stora raket i marken och siktar den utåt mot stan, Tänder på... *PJIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOO* låter det men den sitter kvar! Där kom OHNO!! vi började springa som fan men den small av, och det small något så otroligt jävligt alltså, trodde fan jag skulle bli döv :P det ekade ju inne i viadukten med. ojoj.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-03-16 10:29
Hände mest när jag var barn och klättrade upp i höga träd och sen tänkte "Oh shit, hur fan ska jag komma ner igen?"
A historian is a prophet in reverse

2009-03-16 10:37
Ja, nu vet jag! Hade praktik på ElGiganten och jobbade på lagret. Vi fick en leverans tvättmaskiner, spisar och liknande. Och jag sa till dom "Jag är rädd som fan för att tappa skiten" men ingen lyssnade utan staplade 2 spisar på varandra på min lilla rullsak (vafan heter det?) jag tågade in på lagret och ställde ner skiten som var tungt som fan, och spisen ovanpå den andra välte över och glaset på luckan krossades. Den var omgiven av bubbelplast och skit så jag bara ställde upp den, såg mig runt och flyttade in den som ingenting. Något senare hojtade någon att en av spisarna var trasiga, jag tänkte "Oh jävlar nu är hoppet ute" det var min första dag också så jag vill inte göra ett dåligt intryck. Jag stod några meter ifrån och lyssnade, som tur var skyllde dom på fraktskada och idiotchaufförer, hehe. Phew, nervösa minuter där.

2009-03-16 10:40
Ett annat "oh shit-moment" var hos en snubbe jag aldrig träffat förut, första gången där, hade inte käkat på hela dagen och rökt som fan och började må illa, gick in på toaletten, och lugna mig...mådde bra efter en stund och tänkte "Ah, fan va skönt" i samma stund BRÖÖÖP fet spya över hela väggen och hela toaletten. Jag gick ut från toan och frågade om de hade nåt toapapper eller liknande, och de hade de inte. Ingen hade hört mig spy så allt gick fortfarande att rädda, men utan toapapper, hur fan är det möjligt? Kaffefilter. Torkade upp typ allt och sen när jag skulle städa bakom toan stod det en toarullejävel där. Torkade upp resten och gick ut och låtsades som ingenting, hahaha.

2009-03-16 10:46
Ett SMS-oh no var när jag skämtade om en kompis (jag och en annan kompis fick för oss att han var helikopterpilot i Independence Day och blev sprängd) vi skämtade som fan om det ett tag och jag skulle skicka ett SMS om det, men råkade skicka till killen vi skämtade om. Jag räddade det med att skicka ett till SMS till samma person och byggde vidare på skämtet så det lät harmlöst och mestadels riktat mot andra personer. Han fattade ingenting av det första SMS:et, vilket var great. Internskämt på kodspråk ftw.

2009-03-16 10:50
Ett till riktigt panik-oh no, fast från min syrras perspektiv. Stod vid tvättstugan vid sidan av gården och spelade tennis mot en vägg typ med min syrra och våran kusin. Minns inte hur, men bollen råkade hamna på taket av tvättstugan. Min kusin och syrra klättrade upp för att kasta ner bollen, men bestämde sig (av någon efterbliven jävla anledning) att kasta ned en asfaltsbit de hittat där uppe istället. Någon av dom skrek "Se upp!" och det var precis vad jag gjorde, fick asfaltsbiten i pannan, träffade någon ådra där så det typ sprutade blod. Jag fick mongocpryck och slog tennisracket i backen så det blev helt snett och krokigt, sen la jag mig ned på backen med järnsmak i munnen och lite panik. Men jag klarade mig utan att dö, jippi.

2009-03-16 20:30
Detta hände för ett antal år sen.

Jag var på väg hem till mina föräldrar när jag springs ikapp av ett gäng stora snubbar. Det visar sig att dom är poliser (Glg) och säger att jag ser misstänkt påverkad ut. Jag som då var stekt som anka försöker prata bort det och säger att det e nonsense. (Då kör dom den där penn-testet man ska följa pennan med ögonen..)
I samma veva beslutar dom att kroppsvisitera mig och jag är ganska lugn eftersom jag har för mig att mitt weed ligger hemma vid datorn.
Dom kollar iaf igenom allt och hittar inget, men precis innan jag stoppar på mig alla mina saker, så säger en polis att han vill titta i cigg-paketet. "Jaha.. Visst" säger jag och räcker honom paketet. Gissa vad han plockar upp ur den? Ett par slängar weed inslaget i gladpack. Där får jag mitt "Oh! No!"-moment. Förvirrad över hur den har hamnat där körs jag till polisstationen för att lämpa urinprov, etc. Under tiden gör dom husrannsakan hemma hos mig.
Medan detta händer sitter min polare hemma hos mig, framför datorn och röker bong, ovetande om allt som händer.
Han har berättat att han hör dörren låsas upp (dom tog mina nycklar) och tror att det är jag, så han utbrister: "Wuzup dawg? E du redan hemma?" och tar då ett bloss på bongen.
"Blubb blubb" som det låter, väller det plötsligt in en massa storväxta poliser in i rummet.
Och där får han sin "Oh! No!"-moment.
(Ganska komisk att träffa på honom utanför polishuset släpandes av två poliser när jag själv just har släppts...)
Amor Vincit Omnia