BountyBoo Har du varit admin så länge? Du börjar bli gammal i gemet. Inte för att jag ska kasta sten i glashus, men ändå.
cry me a river! --> thcrew
Toastare
2009-02-24 17:16
joda, haha.. sen 2002 tror jag..
Jag skyller allt på Emma!
Shrimpan, du vet väl också då att man kan kolla upp IP. Och tror du verkligen att en person som reggar sig samma dag på samma IP och håller med snubben och inte låtsats känna honom är en helt random snubbe som faktiskt tror på detta eller då som du säger, hans polare? (marvingaye förklarade utomordentligt) Att de inte skulle känna varandra hade jag missat, jag syftade helt enkelt på att han hade en arbetskollega som också kör med programmet som han bad gå in o skriva. Skulle läst deras inlägg mer noggrant, ifall de inte känner varandra funkar ju inte den teorin :)
Sen läste jag något om att de var en affiliate-länk och då blev det hela lite fulare.
Han tog ut allt. Med tanke på hans tilltro till systemet finns ingen anledning att ta ut några pengar. Han kan ju inte förlora enligt honom själv. Tog han ut allt och inte satte in något igen efter han sett att de gick så kännes de ju bogus :)
svar till marvingaye blev de ju där också, ganska onödig diskussion när jag missat lite av de viktiga.
Producent
2009-02-24 17:41
sidan såg ju verkligen seriös ut..*ehem*
BountyBoo är Färsking-admin :P Matttan * "jag snörde in 200$ som nu ökat vidare till 312 just nu! " - ...så du är fortfarande $37 back på den licensen? Hur mycket back på den du har på tjejens burk?shrimpan - Har du länk till den svenska sidan? Skulle vara kul att kolla :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
shrimpan - Har du länk till den svenska sidan? Skulle vara kul att kolla :) Har de en svensk sida? :)
Isåfall vill jag också läsa lite
Mabande P32 Satt igång den på hennes för 5 timmar sedan, satt även in 200$ ligger på 209$ nu så ingen bra start men går segt ibland, vissa timmar hoppar den typ 20$ om man haft tur! Jag hoppas på en stor summa då jag vaknar :D iofs.. tänk att det är dollar så är ändå rätt höga summor det handlar om.
..!.._{-,..,-}_..!..
Screenshots Matttan!
Beat the odds like an abusive freak show owner
Var sa han att han inte kunde tjäna mer?. .. vart har jag påstått att han sagt det? tror inte direkt att han är personen som erkänner sådant, då han t.o.m. gör en dubbelanvändare för att försöka släta över det hela.. barnsligt.
Den här stenen håller tigrar borta....
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Bilden min kompis skickade då han just fått ihop 300 för att visa hur det såg ut.
..!.._{-,..,-}_..!..
Matttan Bilden min kompis skickade då han just fått ihop 300 för att visa hur det såg ut.http://www.fapturboofficial.info/ wp-content/uploads/2009/02/janefapturboreview2.jpg
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hahaha! Pwned!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Redaktionen
2009-02-25 12:54
Minnesvärd tråd, går in i mina favoriter!
Matttan, Allvarligt, pinsamt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det låter för bra för att vara sant så det är antagligen det också. men jag är feeeeettt sugen på att testa!
what is a.m.b?
och om det nu funkar, varför sätter ni in såna pruttsummor för? mer cash=mer cash.
what is a.m.b?
Toastare
2009-02-25 16:26
haha.. någon gräver djuuuupare och djuuuupare...
Han laddade ner programmet ,ha nköpte det inte.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Frågan är hur länge detta ska pågå innan folk bara erkänner att de gjort bort sig fatalt :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Frågan är hur länge detta ska pågå innan folk bara erkänner att de gjort bort sig fatalt :) Länge till hoppas jag. Detta är smått underhållande haha
Jag vet inte om dessa personerna underskattar whoas "intelligens" eller överskattar sin egen. Att tro att man kan komma undan med dubbelanvändare kan jag ändå förstå, det är väl inte alla som vet att admins kan se IP nummer. Men att direktlänka en bild från fapturboofficial.info och säga att det är en kompis screenshot är på gränsen till förolämpande :)
Moderator
2009-02-25 17:29
Vi är precis i början av år 2009 men jag vågar nästan säga att det här blir årets tråd :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Vi är precis i början av år 2009 men jag vågar nästan säga att det här blir årets tråd :) Ett
word är på sin plats!
Walking the street of dreams
Bilden min kompis skickade då han just fått ihop 300 för att visa hur det såg ut.
Jag har en släkting i Nigeria som precis har dött. Han var svårt rik, så jag kommer nu att ärva $3.4 billions trillions. Det finns bara ett problem: för att föra ut pengarna ur landet måste jag betala en administrativ avgift på femhundra spänn. Jag har inte de pengarna. Nu undrar jag: kan någon i denna tråden lägga ut pengarna åt mig? Så delar vi såklart på arvet sen, det är inte mer än rätt. PMa om du är intresserad!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Har skickat ett PM nu!!!
Producent
2009-02-25 18:23
Refused P28 jäklar.. skapa en flashig sida om det där så kanske en ny whoatråd dyker upp såsmåningom! :D
Det blinka som fan på en sida att jag blivit den 100.000.000 besökaren så ska bara skriva in mina kontouppgifter för att sedan få cash :D
Qnivqast Right, och det är bara en galen slump att "balance" på bilden han länkade även var 300$? haha
marvingaye Haha, okej, såg inte det.
Nämen seriöst.. Kan ingen bara tanka och testa så jag får veta om det funkar? Hade det funkat så hade jag ju förfan sålt allt jag ägde och snört in i saken inte fan sitter man ju då med typ 300 dollar
..!.._{-,..,-}_..!..
Jag förstår inte på vilket sätt de scamar? Om vi säger att programmet funkar och att killarna bakom programmet tar 30% av vinsten så är det väll inget konstigt med det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det blir ju bara bättre och bättre, direkt tagen bild från sidan :)
HMOR
Hade det funkat så hade jag ju förfan sålt allt jag ägde och snört in i saken Woot?
Lex matttan....."Jag har därimot tjänat mer än du fick ihop på några dar, jag snörde in 200$ som nu ökat vidare till 312 just nu!" (whoa.nu, 2009-02-23 21:45)47 timmar senare... Nämen seriöst.. Kan ingen bara tanka och testa så jag får veta om det funkar? Hade det funkat så hade jag ju förfan sålt allt jag ägde och snört in i saken inte fan sitter man ju då med typ 300 dollar Den här tråden är helt enkelt fantastisk.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
hahaha :D
..!.._{-,..,-}_..!..
En av fapturbo-sidorna är reggad i Baltikum av en snubbe med ryskt namn, så det kanske kan vara den "ryss" som nån misstänkte till hade skrivit koden? Whois-tjänster är roliga att titta runt på ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Förtydligande av mitt tidigare inlägg: Det var tydligen någon f d lärare som undervisat ryssar i engelska (och alltså kunde både engelska och ryska) som misstänkte att grammatiken på sidan påminde om rysk meningsuppbyggnad. Vid närmare titt på många av formuleringarna ser de inte alltid ut att vara skrivna av någon med engelska som modersmål. Trots att författaren verkar heta "Steve". (Och sidan är ju enligt Mabande reggad i Baltikum av någon med ryskt namn). Vidare ska koden tydligen vara open source eller stulen (förvisso är en av skaparna en "Einstein with open source programing", men de påstår ändå ha skapat programmet själva, men kanske menar de från open source?). Hur som helst inte vidare banbrytande eller säkert. En annan sak att tänka på att är att folk gör sådana här program då och då. Oftast har programmet kort livslängd, och står för kortsiktiga lösningar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Och ingen har ju köpt programmet på flera dagar. Fortfarande bara nästa 27 pers som får det för 149 dollar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
BountyBoo, så jag kan i princip ösa ut dolda länkar (som man får genom buzzup). Och på det sättet försöka få folk att registrera mig genom min länk som ger mig 89 dollar per person som registrerar sig? För det är ju just det som sker om man inte chansar på att TS utav godhet bara absolut vill dela med sig utav sin EA, vilket medför förlust för honom i längden och bara råka ge folk tipset att registrera sig direkt genom siten istället för via clickbank där man iaf. har lite mer säkerhet? Hehe blivit lite märkt utav mitt affefiskande märker jag hehe..
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Evolution enligt egen utsaga har trådskaparen köpt programmet efter att första 27 observerades. TVTVTVTVVVVVVSHOP!Bounty Tiden har gått varsamt fram med dig, särskilt med whoa med i leken!
cry me a river! --> thcrew
Moderator
2009-02-26 23:01
Jag tror inte alls att det är en troll-tråd. Det handlar nog om en snubbe som har köpt ett program, uppenbarligen blivit lurad, vägrar inse det och gör allt för att "bevisa" att han inte alls har blivit lurad. Dock har det inte lyckats nåt vidare och med dubbelanvändare osv. är han nu ännu mer idiotförklarad än han var i förra tråden. Rolig läsning är det hur som helst!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag har en tendens av att alltid tro att sånt här är för bra för att vara sant. Och det tror jag just nu faktiskt. Om det är på riktigt så har jag iallafall lärt mig hur man blir lycklig
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Långsökt teori är att programet är utvecklat med en trojan för att hämta konto uppgifer så dom kommer åt andvändarens riktiga pengar?
Långsökt teori är att programet är utvecklat med en trojan för att hämta konto uppgifer så dom kommer åt andvändarens riktiga pengar? Knappast...
Toastare
2009-02-27 13:42
Infinitiv, det är ingen personlig länk... sånna länkar tillåter vi inte. eller missade jag det? (Inlägget ändrat av BountyBoo 2009-02-27 13:42:36)
Långsökt teori är att programet är utvecklat med en trojan för att hämta konto uppgifer så dom kommer åt andvändarens riktiga pengar? Det behövs bevisligen inte. Folk sätter ju frivilligt in sina pengar :)
Walking the street of dreams
Eftersom det är långsökt så kan det vara så att dom vill åt kontot och har utvecklat detta program sjävla med en inbygdd trojan, dom kan reglera hella processen med andvändarens money-earning, lr så e det bara så att det kan dubbla pengar i den takten det går. Ju pålitligare det är detsto mer andvändare desto mer konto som kan ge bankomat kort som sen själs vidare. Imo en bra funktion men riskabelt. Hur många langar in 1000$ på ett program första gången dom testar det (unibet, 24poker osv)? Fast det finns det som talar emot är att programet är en scam och på sätt inte får inte det dom egentligen vill ha plus att programet kostar 149$ Men som sagt om det regenerar pengar för andvändaren så e detta ett bra program
haha bra skrivet....
BAHA!