I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Till er som vill tjäna pengar

Övrigt - Blandat

2009-02-21 10:38

Till er som vill tjäna pengar

Som vissa vet gjorde jag ett inlägg och fråga om nån hade provat Forex Roboten.
Och vad hände där då?Jag blev idiot förklarad av ett gäng closed minded personer.
Sen så införskaffade jag roboten själv, och den funkar!

Den byter valuta på forex automatiskt , så man behöver inte göra ett skit!
pengarna bara rullar in. Så alla ni som idiot förklarade mig förut kan ju hoppa upp och
klappa er i häcken!

Här är länken till er som vill tjäna pengar

fapturbo.com

TESTAD OCH FUNKAR!

(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. reflänk 2009-02-26 17:33:43)

2011-10-15 08:21
Jag har testat fapturbo men framgång men att den skulle sälja och köpa valutor på auto-pilot ??? Nej, riktigt så lätt var det ju inte...
Man behöver kunna grunden och helst lite till för att kunna tjäna pengar med fapturbo.

Jag skulle hellre rekommendera forex plattformen eToro som går att få på svenska. Denna är perfekt för alla nybörjare och man kan även trada med fakepengar men med riktiga kurser innan man går över till riktiga pengar :)

2011-10-15 11:53
WTF?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2011-10-15 20:36
Tog det 3 år att testa?
Jag skyller allt på Emma!
Rappare

2011-10-16 12:27
Poet

2011-10-16 16:31
Tog det 3 år att testa?

Hahaha :D
At the gates of Eternity...

2011-10-16 19:39
Tog det 3 år att testa?

Går man fortfarande på "gratis pengar genom internet" bluffar så är man nog inte så jävla snabb...

Men allvarligt, tips till alla er som vill tjäna pengar:

skaffa en utbildning och ett jobb.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.