Det enda som är säkert är att jag ska fortsätta med min grundläggande konstnärutbildning fram till sommaren. Resten av året svävar i ovisshet, kom precis på ett par veckor sen att jag inte riktigt är så säker längre vad jag vill bli :( Eller. Ska försöka ge breakingen en chans igen. Men det får man se... (Inlägget ändrat av Rachel 2008-12-30 19:24:08)
Delam tange barat
Lyricist
2008-12-31 15:40
Kommer antagligen börja plugga till fastighetsmäklare i höst (om jag kommer in). I samband med pluggandet kommer jag flytta till en annan stad. Klara nationella i Matte C, som jag läst upp under HT08. Sälja min -69 Camaro och köpa -05 Mustang till sommaren. Sden vore det trevligt att resa lite och skaffa sig ett schysst jobb mellan pluggandet, men det är inget som är bestämt än.
Jag ska byta skola och flytta i samband med det. Annars vet jag inte, hitta ett bra dagis åt min son och åka till Island ett par gånger antar jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hade väl tänkt börja livet. Känns som ett bra år för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skall flytta hemifrån mina föräldrar i Skåne för att studera i Göteborg, något jag verkligen ser fram emot. Kommer antagligen att kunna studera samma sorts utbildning här nere men då jag ändå vill flytta för att inte belasta mina föräldrar så får det gärna bli en bit bort till ett ställe jag inte känner.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
ska eventuellt dra utomlands för att skriva mitt examensarbete...har funderationer på att göra en studie av särskoleverksamheten i något tredje världen land. det beror iofs på om jag får något stipendium och om jag ska bo kvar i umeå hela 09. kommer tjejen in på konstfack så blir att flytta ner till sommaren. funderar på att fria till min sambo också...
jag ska få barn och fixa körkort. sen ska jag försöka fortsätta plugga också.
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Toastare
2009-01-01 14:24
Inkonkret, jag flyttade från Lund till GBG för att studera.. hade bara varit två gånger på Liseberg, min enda kunskap av staden. Stannade i 4 1/2 år och Göteborg äger en stor bit av mitt hjärta och folket där med!
Jag skyller allt på Emma!
Målet är iaf att: *Bli färdig med en operation med lååång väntetid på sahlgrenska *Skaffa egen lägenhet *Eventuellt börja jobba igen
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
obligatorisk svennebanan eurotrip i sommar om man har jobb fram tills dess.. annars inte så mkt, mindre sprit kanske
Toastare
2009-01-01 15:31
-supR, europa roadtrip är helt ok.. svennebanan är fortfarande att hitta sig i Thailand 2009
Förhoppningsvis så flyttar jag till en lägenhet som inte är en studentlägenhet, och så hoppas jag på att studierna löser sig så att jag kan komma närmare min examen.
DIF!
få arslet ur vagnen å ta ett körkort..
mama said knock you out
Öppnar eget företag om 7dagar, thats some crazy shit I tell you.
Keep crushin'!
Knega, spara pengar, knega, spara pengar, åka till Sydamerika och helst aldrig återvända.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Jag ska ha barn den 25:e januari fast vi får väl se det kan juh bli tidigare och det kan bli senare , men iaf vet jag att jag ska bli mamma :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade tänkt bli svensson. Nytt kneg och unge vill jag ha.
det vet man aldrig.. men ska försöka få ut min lärarexamen- dvs läsa in mina sista geografipoäng och skriva mitt examensarbete nu i april-maj börja jobba lite smått- om jag kan undvika de så tar jag inte fast jobb flytta, förhoooppningsvis till malmö...jag vill iaf det. men verkar ju inte bli så tyvärr. skulle vara trevligt med lite romantik i år också. donno
Allt kommer bli bättre. Höhö :)
Signatur får rum här
Jag hoppas att börja på läkarprogrammet på KI i höst och om jag inte glömmer att anmäla mig bör det gå finfint. Jag hoppas på att få sommarstudera på något Ivy League-universitet, men den chansen känns liten. Utom det har jag inga planer riktigt, styrketräna mer kanske?
Unweaving the rainbow.
Ska flytta från Kiruna till Uppsala och tjejjen för att fortsätta jobba där!!
Men lika glad är jag för det!
Inget händer vad jag vet.. eller ska försöka hitta ny lägenhet eller kanske flytta till Oslo! Sånt man får se och inte orkar planera. Annars började året med att jag fick reda på att en gammal kompis gick bort i måndags! 2009 börjar ju toppen. : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Först o främst beta av sista terminen i trean med lite schyssta betyg, körkort borde jag väl hinna kirra också. Sen vettefan, det mesta är rätt öppet. Fundera ut vad jag ska göra av mitt skrivande. Bör väl jobba ihop lite cash nu under vintern och våren så jag kan resa runt lite i sommar, inga konkreta planer men sånt kommer väl senare. Det ser väl inte fullspäckat ut, men det brukar ju dyka upp grejer under tiden så it's all good.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
weeyyy :) jag kommer: Ta svart bälte i Taekwondo den 13 juni!! Bli av med min tandställning i höst! (om allt går som planerat) Börja plugga nånting till hösten (ska bara komma på vad hehe) Sen hoppas jag att ja kommer få nått jobb fram tills jag ska plugga också :)
Haters gon' hate...
Fy fan vad deprimerande, jag då? Jag har INGET bestämt bra som händer i år. Vad i...ett nytt jobb kanske? Men det är bara en önskning, inte en realitet. Hjälp!
Toastare
2009-01-04 02:18
Bazooka, köp ett husdjur! det livar alltid upp
bounty: alltså, införskaffande av husdjur kräver ju lite mer planering än så!
håller med baldur om det inte är typ en guldfisk då,ingen ide att visa omsorg för någon som glömmer av det direkt..dem är allt bra egoistiska dem där firrarna
han har ju ett helt år på sig så lite planering ska väl hinnas med...
Men jag är ju pälsdjursallergiker! Det vore i och för sig tragik av poetiska dimensioner att köpa en hund för att slippa vara ensam och ha ett existensberättigande fast man är allergisk och sedan gå runt och snora dygnet runt.
BazookaTooth P31 hahaha du har det förjävligt du :P
Jag vill inte ge sken av att min tillvaro skulle vara för tragisk, det har jag bara hittat på. Lite i alla fall.
Toastare
2009-01-04 02:51
baldur, jag menade en hamster.. det krävs bara några dagars pluggande på internet och vilja! bazooka, aj då.. skaffa en nakenkatt..eller nakenhund. Så får du nått mer att göra.. STICKA! Små söta kläder. Awww, tänk dig.. djur i kläder!
Toastare
2009-01-04 02:52
och nu på Mythbusters handlar det om att tämja guldfiskar med mat.. att få dem att simma igen en ring på beställning genom matbelöning!
djur i hatt det är kul det
Som en get i en Fez? Svårt att sticka kanske. Guldfiskar kanske vore något. De slipper man sticka till. Och syftet med husdjur är ju att ha levande varelser att dominera och manipulera tills de lyder ens minska vink. Om jag säger hoppa ska mitt husdjur bara säga: HUR HÖGT? Eller så väntar jag med sådana drillningar tills jag fått barn, de förstår kommandon snabbare, tror jag.
bazooka aa barn är enkla att manipulera,jag gjorde det själv redan som 8åring
Åh nej, "DE slipper man sticka till" vad fan! DEM slipper man sticka till heter det. Idiot.
Toastare
2009-01-04 03:12
nej "de slipper man sticka till" är korrekt.. dock heter det "minsta vink" och inte "minska vink" ;)
Minska vink också, bra där. Men dem ska det väl vara istället för de? Jaja, jag ska tatuera mig 2009! Kolla, jag kom på något verkligt som jag vet ska hända som är bra. Kors i taket.
bazooka vad ska du tatuera??
Jag är inte hundra procent än, men troligen ett ord som är ett citat från en irländsk fackledare, på iriska. I sån snygg handstilsstil. Tänkte jag. Känns ibland lite larvigt att ha tatueringar som symboliserar saker för en som man sedan måste förklara för folk. Låter alltid så pretto när man ska göra just det. Jag vet, för jag har redan en sådan tatuering, men vad fan. Jag kanske ska tatuera in en pinuppa som håller i två AK47:or istället med eldsflammor bakom och ormar som krälar ur döskallar på sidorna. Och bara: ja det här symboliserar för mig livets skönhet och vår förgänglighet och den ödmjukhet jag känner när jag står inför ett oändligt och mystiskt universum...
bazooka jo klart det blir lite jobbigt att behöva förklara det jämt men bättre än tribals iallafall haha.
Jag kanske ska skaffa en stor tribal och sedan "ja den här symboliserar för mig livets skönhet och vår förgänglighet och den ödmjukhet jag känner när jag står inför ett oändligt och mystiskt universum..."
jaa jag tror dem flesta som har tribals motiverade valet av just den tatueringen med den meningen
Ja 2009 får bli året då jag skaffar tribaltatuering. Då återstår bara att börja gå på Blue Moon Bar och ragga på glamourmodell-wannabes också. Gött.
Mycket oklart i dagsläget. Förblir i Tokyo tills åtminstone i april, sen kör jag kanske vidare ett halvår till där, eller tar en runda tillbaka till Sverige. Ytterligare studier är högst sannolika, men vi får se när/var/hur.
Look with your own eyes - See with your own mind
Ska ha barn om tre månader. Något större lär inte inträffa för mig detta året :)
REC #26<br>Team EA-Racing
LayDeeOmega Grattis:) Själv ska ja vara mammaledig hela 2009, men känner att det kommer bli lite tradigt att bara vara hemma. Så jag ska plugga lite på distans också. Kanske kan jobba lite hemmifrån också.