Middag med några polare och en hel del öl, sen ska vi väll spränga upp nåt och sen gå på krogen, en helt vanlig onsdag mao.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det vankas fest med vännerna i vanlig ordning och nu sitter ajg och tankar musik. jag hade gjort en jättefin spellista i spotify tills jag inser att jag INTE vill ha min dator framme på festen. så nu ska jag tanka alla låtar och lägga i min skruttipod istället. kul jobb!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Men jag vill hellre planera något än att sitta hemma och se vilka som lirar CoD 4 på nyårsafton. De är det ajg som gör, så nu slipper du fundera på de!
work some magic
Redaktionen
2008-12-29 20:21
brukar ha det någorlunda planerat. detta året var också allt planerat men struntade i alla planer för en vecka sen o bokade resa till Egypten på nyårsafton, så nu vet jag inte alls vad som kommer hända förutom att jag kommer vara där!
syumoan akoinwe!
jag ska vakna och flyga nästa morgon kl 8(måste vakna4 på morgonen) så jag ska nog ut kort vid 12 sen hem o sova.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Hela planerandet slipper jag, är bjuden på middag och fest. Bara att betala kuvertavgiften och dra på sig finklänningen och gå dit. Passar mig perfekt. Men jag har svårt att se att det skulle bli misslyckat och tråkigt, det är mest nära vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta som ska dit, det finns en massa champagne och det finns bra musik, så det blir bra hursom.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
åre. under ett kort ögonblick igår natt fick jag för mig att det var rätt grej för mig i år. ja åker varken skidor eller bräda, och är inte speciellt sugen på det heller, så ja ska försöka lista ut ett sätt att smälta in så gott det går bland folket. har dock spanat in ett tåg till huvudstaden som jag funderar på att hänga med, där jag är bjuden på fest, om ingen revolitionärt händer snart.
Tu m'emmerdes!
fuck planering, kommer vakna upp och börja grogga!
Middag hemma hos mig och tjejen med ca. 10 gäster sedan vidare till en hyrd festvåning vid kungsan där det förmodligen kommer att balla ur fullkomligt.
Jippi, sämsta nyåret någonsin. Varit planerat ett tag att jag skulle dra till stockholm, fixade skjuts och allt. Igår så sa min polare "Det finns nog ingen mer plats i bilen för dig". Nähä, fuck you din ...
*snaark*
planerade så mkt som att köpa en butelj Captain idag.... sen ska ja och han umgås... om det blir fler än oss 2 eller vars vi ska befinna oss spelar mindre roll...
Chillar med låtsas-mpc'n...
Vettefan, händer ingenting i hålan där jag bor. Alla öser på eget håll verkar det som. Men det löser sig alltid under dagen.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Furder, min planering fuckade sig också nyss. Så himla skönt.
PAO!
Trrism; Inte nog med det... Skulle ta bussen, precis innan jag skulle beställa den (imorse d.v.s) ringde jag min polare för att berätta det, så sa han att det inte gick att jag sov där.. Fy fan vad sur man blir, när nästan alla ens andra polare skall dit... Ensam nyår!! woohoo
*snaark*
Toastare
2008-12-30 17:33
jag ska inte låtsas ha kul, jag kommer ha kul. Vi är fyra tjejer som ska käka middag.. och vi har alltid roligt. Sen får vi se om vi sticker vidare efter 12 slaget eller stannar hemma och dricker drinkar.
Jag skyller allt på Emma!
Så gick mina planeringar också i spillror. Vi skulle vara fyra pers som spelar, kollar på film och super, men två har hoppat av tåget och jag har tur om det blir kul med endast mig och en polare...
Would I shit you? You're my favourite turd.
vi får väl se vad som händer. det enda jag har planerat e att jag ska supa. resten hänger på mina vänner.
Furder, fyfan! Den där "kompisen" verkar inte vilja ha dig där bara, dra dit ändå och haffa alla hans brudar!
PAO!
Nu känns allt underbart. Drickat är fixat. Jag skiter i en middag (som de flesta andra ska gå på) och drar direkt på förfesten istället, där jag och ett fåtal vänner ska lira Rockband och supa oss fulla. Sen kommer resten av packet och senare blir det stan (trots att jag inte vill). Efterfesten är såklart redan fixad, jag har till och med sovplats. Livet leker.furder Stackars sate. Du borde skaffa fler umgängeskretsar.
ska till Skyddsrummet på Slussen med massa annat folk :)
bla.
Scrotum, nästan exakt sådär var min plan, tills min bror fick fett hög feber och min källa till dricka försvann. Nu blir det hetsa i sig folle istället.
PAO!
Trrism Ajdå. Men folköl är inte av för hackor det heller. För övrigt är jag sjuuukt förbannad på min kompis föräldrar. De har beslagtagit min flickväns (som är över 18) sprit och inte ens betalat för det, och hennes föräldrar är okej med att hon dricker. Jag är seriöst sjukt lack.
Vad händer på stan i Göteborg? Gärna något för alla åldrar.
Scrotum; Tyvärr är detta mina snubbar som jag softar med naturligt så att säga if you get my point..
*snaark*
4 öl i skärmarbrink med lika många vänner, lagom är bäst
http://www.kommandot.se/wp/
furder Jävligt drygt för dig, och mot dig för den delen också. Alltså, har du gjort något jävligt på den senaste tiden som de kan ha stört sig på? För det verkar ju onekligen som att de inte vill ha med dig. Fast vad vet jag, jag har ju inte all bakgrundsfakta...plus att jag är en fattig bonddräng.
Moderator
2008-12-31 00:42
Jag tror jag faktiskt ska fira nyår med mamma, pappa och deras kompisar sen kommer nog flickvännen och hennes unge vara med:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Planering och planering.. Blir att förfesta med grabbarna sen krogen, typ som en vanlig helg. I mina ögon är nyår inte så mycket mer än så. Sjukt kul med alla "iMOrN smäLLar DeT!!!"-snubbar dock. Hahaha. :D
Scrotum; Nej, det hängde egentligen på vad min polares farsa skulle säga. Det var sagt att tre av mina polare skulle vara där från början, så frågade jag ifall jag kunde komma.
*snaark*
Blir käka hemma hos mina päron och sen inget annat planerat, köpt massa alkohol iaf så kan festa om man vill, blir nog så med.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Blir att sitta hemma som jag trodde. The fever caught up with me
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu är det lika bra att smiska igång det här om man ska ligga i koma innan klockan 12..på dagen. Skål whoa, jag börjar med ett glas vin och sen blir det en rödvinbärsgrogg.
Tottenham Hotspur
Shit, vad är det med nyårstider och sjukdom? Massor av mina polare är krassliga och verkar som att många är det här också.. Själv ska man iaf dricka och äta mat hos en polare. Sen hoppas jag på att han blir full och bjuder dit massa mer folk och lite sköna brudar! Det blir säkert fett iaf. Visst, det är alltid kul att dricka med polarna men jag tror det blir bättre om man inte blåser upp nyårsafton till "årets kväll" och grejer utan bara tar det som det kommer.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Bara idioter som har fått för sig att nyårsafton är något speciellt. Är en helt vanlig tråkig kväll förutom att man inviger ett nytt värdelöst år
Tig-Svets, står du fortfarande upp? Jag inledde firandet med filmkväll/natt med tillbehör till kl 7 imorse. Efter en kort powernap så bar det av till brorsan för lite it-support och fika. Nu börjar jag ladda för middagen innan det är dags att supa skallen av sig hos en polare. Gott nytt år! (även till dig lösenord)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Ska göra i ordning mig, färga håret och äta middag hos en vän. Sedan far hon och jag vidare till en brakvillafest ute på landet med cirka 50 pers! :)
Ingen öl! Hur ska det här sluta?
lösenord ja ditt liv måste onekligen vara helt värdelöst så mycket som du gnäller i varenda jävla tråd...
Satan i helvete, trodde jag var den ända som inte hade några planer. Själv sitter jag och är sjuk.. Ganska kraftig förkylning. Så jag väntar in min syster som kommer med en skumpa snart som man smuttar lite på och pratar barndoms minnen. Alltid mysigt.. Får se om jag blir bättre till kvällen och går på någon fest om man är bjuden på. Dock inte så taggad på det just nu. Hoppas ni andra får en trevlig nyårs afton!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Moderator
2009-01-01 13:13
Gick era planer igenom då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
mina planer gick helt okej förutom att tjejen jag skulle sova hos blev sur på mig så jag fick sova hemma.
PAO!
inga planer gick igenom egentligen men det var kul ändå
Toastare
2009-01-01 14:21
Blev en skittrevlig middag.. vi käkade ost och frukt med lite drinkar samtidigt som vi lagade mat. Maten blev sjukt god.. örtsoppa med vitlökscreme, lamm, potatisgratäng, kantarellsås, fruktsmoothie med bacardi och chokladtryffel. Vi hann precis äta upp huvudrätten till 12-slaget. Sen lyssnade vi på eurodance och snackade skit och drack lite mer till typ 04. Jävligt glad att vi lät bli att sticka till nån av festerna i Malmö.. idag är jag inte bakis, har ätit en stor frukost, solen skiner och 2009 känns jävligt bra!
Jag skyller allt på Emma!
Det blev trevligt, allt innan och efter tolvslaget iaf..men, ja fyfan...orkar inte berätta..men allt annat gick bra...
Producent
2009-01-01 14:55
Det blev lyckat och fett kuuuuul......vi började ifrån 15.00 till 04.00, så nu sitter jag här fett bakis gott nytt år!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
nyårsgasque! var jäkligt trevligt.. stör mig bara på bruttor som alltid ska börja gråta på klubben för att få lite attention..
AIK
Det dök upp ett antal trevliga middagar och annat. Men jag fick vara hemma hos föräldrarna och vara sjuk som omväxling. Konstigt nog kände jag mig bara jävligt glad över det :)
Delam tange barat
Hmmm jo, det hela började med att göra sig i ordning hos en vän. Maten skippade vi eftersom vi inte hann stå och laga. Och senare var det bara att bege sig ut till en fest ute på landet.. Hmm och när vi väl kom var det bråk och fullt av brudar som stod och skrek. Mhh.. Trevligt trevligt. Men efter ett tag lugnade det bråket ner sig men då började i stället min väninna bråka med allt och alla (hon blir sån när hon är full). Så på 00:00 slaget stog jag och tryckte in henne mot en vägg och skällde och sa att hon fick slå mig hur jävla mkt hon ville men att jag inte täckte släppa henne förrän hon lugnat ner sig och slutat bråka med folk. Och det gjorde hon också. Senare satt hon i en trappa och ramlade ner på asfalten med huvudet först och tuppade av helt och hållet så en annan tjej ringde ambulans. Och när ambulansen väl kom så hade min vän vaknat till och vägrade följa med även fast hon blödde från skallen. Men vad skulle man göra hon väga lyssna på oss och ambulansmännen kunde inte tvinga med henne. Så dem åkte igen och jag försökte få tag i en taxi. Till slut tog mina pengar på mobilen slut eftersom jag suttit i en jävla telefonkö i 2-3 timmar. Så jag gav upp och tog med mig min vän ut på E4an för att försöka lifta och det slutade bara med att jag fick dra en lång svor-ramsa över alla bilar som åkte förbi. Slutligen när vi påbörjat att gå den långa milen in mot stan med våra höga klackskor så ringde min morsa för att kolla läget så jag bad henne försöka få tag i en taxi och det fick hon sån tur vad. Så efter ett tag kom jag hem och lindade in mig i mitt täcke och låg och spydde som en gris i toan. Somnade runt klockan 10 i morse och sov till 16. Och nu vill jag inget annat än att ha en pizza....