I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nyårsafton, planering eller fuck it?

Övrigt - Blandat

2008-12-25 15:51

Nyårsafton, planering eller fuck it?

Planering och det blir fucked är det sämsta, men låt höra hur folket ska låtsas ha kul på årets mest överskattade 12-slag.

Tottenham Hotspur

2008-12-25 15:58
Jag ska för första gången på många år, inte spendera 12slaget i sthlm.
Det blir Oslo i år, och det blir oplanerat. Lär väl börja med en god middag med vänner, för att sen dra in mot staden på äventyr.
...Jag skojade bara!

2008-12-25 15:59
Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Men jag vill hellre planera något än att sitta hemma och se vilka som lirar CoD 4 på nyårsafton.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-12-25 16:02
Det ser ut att inte bli nått.
Förrförra året gjorde jag ingenting på nyår, drog iväg från allt och satte mig i skogen för att slippa.
Kanske gör samma sak på onsdag, fast istället för skog så blir det fåtöljen och tv-spel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-25 16:17
Jag hade planerat att fira med en vän, men nu har hon tydligen varit en klant, glömt bort och gjort upp andra planer. Så för min del blir det spontant.

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-12-25 21:04:10)
Delam tange barat

2008-12-25 16:20
fuck it.
är bjuden på fest, men pallar tji den.
planen hitills är att hänga med en polare o hennes familj.
de är kristna o dricker ej.
tolvslaget blir hemma med hunden.

så ser planen ut hitills.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-25 16:21
det ser ut som jag får sitta hemma själv, så gör väl som Dieallot kör tv-spel
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2008-12-25 16:45
det blir inget direkt planerat men tillräckligt planerat för att jag ska veta att jag ska fira med några vänner hos en av dem, på deras landställe i samma stad jag är uppvuxen i. det duger för mig.

2008-12-25 16:51
Jag drar till Sälen i år och åker bräda någon dag sen after skiiiiiiar i 3 dagar..

2008-12-25 16:51
vet också så långt som vem jag ska fira med, men hur vi ska fira det står ännu oklart

2008-12-25 17:07
Vet inte vad jag gör, sätter mig på en sunkig krog super loss och går hem och sover? Spenderar kvällen på hammarbybacken i Sthlm och kollar lite fyrverkerier med lite öl. Eller sitter hemma med någon schyst film. Men det sista tror jag inte på.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2008-12-25 17:22
Inget planerat just nu, lär börja göra det annars finns risken att man sitter hemma och ugglar bara :(
Live Hard, Die Young

2008-12-25 17:35
Om jag får så ska jag jobba, annars ska jag på seriös middag hos en vän.

2008-12-25 17:45
jag ska supa, inget annat är planerat och det är jag glad över. planerare suger på att supa
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2008-12-25 20:02
Jag ska supa hos en polare, alla på whoa är bjudna!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2008-12-25 20:33
Jag drar till Åre! Wooh! Ingen mer som ska dit? =)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-25 20:34
Red bull och chilinötter blir det för mig och en polare.

Visade sig att massa småflickor var bjudna till den planerade festen så vi sket i det.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-12-25 22:15
Förra året var det var det helt tråkigt, typ på en flygplats helt själv!
Detta året så vet jag inte än, men om det inte blir att gå ut med vänner så blir det mormor och jag.
Jag har ingen personlighet

2008-12-25 23:02
är bjuden hem till en polare, där är vi väl hela natten hos henne och röker och dricker....önskar bara att vi blir fler pers som kommer, hittils blir det bara 6 st
 I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs
Admin

2008-12-26 02:37
Jag kommer väl antagligen följa traditionen och ligga hemma med feber på nyårsafton. Räknar med det, för så har det varit minst hälften av de senaste 10-15 åren.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-12-26 02:41
Min kompis ska ha fest.
Det blir den första nyårsaftonen jag inte sitter ensam inne på mitt rum och inte gör någonting sedan jag var tio eller något :D
This is horrible, and yet, strangely erotic

2008-12-26 05:31
fy fan va alla e värdelösa o ska sitta hemma

skärpning.
im thinking maybe i like too try me some of that cocaine

2008-12-26 05:39
Evo:
Haha, skulle vara sjukt nice (på ett drygt vis) om du klockade en feber detta år också.

Snara:
Hur har man en seriös middag? Hur går en oseriös middag till? Berätta :P

2008-12-26 09:05
Jag skulle fira nyårsafton med en kompis, vi har inte en aning om vart vi ska vara och festa men det blir väl som alltid.

1. fixa öl.
2. göra oss i ordning.
3. Knäppa några öl.
4. Leta fest.

2008-12-26 11:12
Ladd, bärs, brudar och en hink..
"Dick in a Box" som klädsel..

mina planer :D
Kuken Hammarby!

2008-12-26 13:19
Evolution Vad är det med ditt immunförsvar? :S
Delam tange barat

2008-12-26 13:21
blir svårt att toppa det sjuka nyårsröjjet i sthlm förra året så jag sänker förväntningarna...ska hem till en polare och dricka alkohol med massa annat folk. längre än så sträcker sig inte planerna. eller jo lite, jag har investerat i ett gäng hiphopblunts från Whiskycenter så jag kan känna mig som en rapstar för kvällen...

nyår är överskattat...kan iofs bero på det faktum att jag misslyckas totalt ungefär hälften av åren och stupar innan tolvslaget.

Admin

2008-12-26 14:08
Dieallot:
Jag börjar nog känna mig lite hängig idag... Som att någon börjar samlas i halsen. Det här bådar illa.

Rachel:
Säg det. Omstart till början av varje år kanske?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-12-26 14:12
flaaajjest F22
Jag ska också dra dit! Det kommer bli galet! Ska du till bygget eller?
Anima Sola

2008-12-26 14:21
Dieallot
en seriös middag är en sån som hålls vid långbord, med dresscode och folk som pratar om ingenting för artighetsskull. Sen blir man full på äkta svennemanér och alla gör saker som de ångrar.
En oseriös middag är den sorten jag föredrar några vänner som äter och dricker bärs och umgås som folk.

2008-12-26 15:06
jag är bjuden till en orgie men jag vet inte, känns fett b med sånt så jag ska nog ut och skjuta raketer med min familj istället.

2008-12-26 18:38
Jag ska ner till Göteborg. Ska äta middag men sen är ingenting spikat..Något roligt som händer där? =)
Moderator

2008-12-26 18:51
Jag ska vara i stockholm och jag ska vara med en polare. Vad vi ska göra är dock fortfarande ett mysterium.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-12-26 20:02
Jag ska snart ha barn så det blir att vara hemma och mysa med älsklingen . Laga en 3-rättersmiddag och kanske spela något spel och se tv och sen klockan 12 gå ut på ballkongen och kolla på fyrverkeriet

2008-12-26 20:02
Jag ska gå på fest hos mina vänner i MIN 2ahandslägenhe, som de hyr i 3e hand. 140 pers bjudna på facebook. Jävla cpn, jag kommer inte ha någon lägenhet kvar sen.
Först blir det väl någon middag med de närmaste vännerna. Den här gången ska jag ligga in det nya året.

2008-12-26 20:22
Jag lider med dig och din stackars lägenhet

2008-12-26 22:25
2a ladd och sitta hemma och runka till hd porrisar
Att skicka en homosexuell i fängelse är som att släppa lös en unge i en godisbutik

2008-12-27 00:03
Ptolemajo: har du redan styrt ligg eller är du bara väldigt positiv? =P

2008-12-27 00:45
Sän: naiv heter det ;)

2008-12-27 01:17
Jag ska dra upp till stockholm, någon som vet vad som händer där?
Highfive anyone, anyone?

2008-12-27 01:53
Ska upp till ö-vik och fira med några vänner. Blir skönt med lite miljöbyte=)

2008-12-27 03:16
challma; tror inte det, har en kompis som bor däruppe och det lutar åt hemmafest på självaste aftonen. har aldrig hängt i åre dock så någon kväll blir det nog bygget!! =)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2008-12-27 13:55
Jag ska vara full i Slussen, tror jag. INte dräggfull men lullig.
Sen efter 1 kanske jag går på nån fest eller nåt..
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-12-27 15:23
Sälen, Högfjället... 1 vecka från och med imorrn! Nyårskvällen kommer bli trerätters på HC, kommer bli lika mysigt som alltid hoppas jag!
Hihi

2008-12-27 15:42
Nyår, årets mest överskattade partykväll. Det finns alltid en massa fester att dra till men det slutar alltid med att man sitter på den valda festen och undrar om någon av dem andra är snäppet roligare. Sedan är det hetsen med att kyssa någon som alltid slutar med att man rycker åt sig random kvinna i ren desperation när endast ett par sekunder återstår och hoppas på att hon inte har en pojkvän som slår ner en.

Jag har varit ganska duktig på att befinna mig i varma länder de senaste åren vilket har gjort nyårsafton riktigt kul men detta år blir det Oslo eftersom jag måste vara tillbaka på jobbet den 2:a.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-12-27 18:10
Ptolemajo: haha ok. där ser man. jag får önska dig god jaktlycka då! =P

2008-12-29 01:21
Sän: haha tack. det hela är väldigt obehagligt nu när det är uttalat. det börjar för övrigt se rätt bra ut.
satsa du också så ser vi vem som vinner! ligga innan kl. -04 på nyårsdagens morgon.

2008-12-29 16:01
Jag ska kräkas över räcket på nyårskryssningen på Birka Galaxy iår.. ^^
-- Mellanslagsanvändare --

2008-12-29 16:32
I en etta i Högdalen med ett gäng popsnören. Just nu planerar jag hur jag ska kunna smyga in min musik...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-12-29 16:44
Ptolemajo: Jag kommer ju vinna ^^ jag har redan säkrat den biten =P
Rappare

2008-12-29 16:50
Mina nyårsaftnar går alltid åt helvete. Det lär väl hända i år också, men jag försöker ändå vara positiv.
Jag har som vanligt inte planerat någonting, vilket knappast beror på att jag tror att det kommer lösa sig. Det beror snarare på att alla planer har fuckat sig. Jag hatar däremot att traska till stan innan tolvslaget, så jag hoppas att jag slipper det...om jag nu går på fest över huvudtaget.