Så nu är man vit jamaican wannabe om man använder ordet babylon också :O
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
använd inte ordet babylon
shupp shupp! pilliwillie!
Får man använda ordet om man syftar på boobiesar?
Blunted in stockholm
tecNone; vem e killen i ny keps?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gussti Japp ;) Mellon F23 någon tönt förmodar jag
babylon
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
mellon F23 tecNone; vem e killen i ny keps? Kid colt.
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Bara om du använder det med jamaikansk accent, vroksjab.
Det där var det dummaste jag hört... Supportrar inom alla andra idrotter, folk som dyrkar en musikartist, o.s.v, o.s.v. beter ju sig exakt likadant. Du lär ju göra samma sak, du lär ju också göra så jämte mot en annan kultur/hobby/sysselsättning (du fattar), lika mycket som någon annan. Typ, Matrix trilogin av döma din spejsade rock. Jag har aldrig träffat på supportrar inom någon annan sport som blir lika fanatiska som fotbollssupportrar, så jag kommenterar inte om dem. Men visst, det finns antagligen, och jag tycker isåfall de är lika skumma som fotbollssupportrar.
Och nej, jag lär inte göra samma sak. Jag fattar inte poängen. Jag blir inte exalterad över andras bedrifter på det sättet. Möjligtvis kan en annan människa vara en inspiration eller standard att mäta mig själv emot, men hela den här fanatismen angående något man inte själv är en del av... jag tycker det är jävligt skumt.
För övrigt var matrix 2 rätt dålig. Filosofi A med specialeffekter. Såg aldrig trean.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Mellon vill idka tidelag.
håller med om white rastas, alltid lika kul när man är på urfcampingen och folk tittar snett på en för att man inte har bob marleytröja och dreads med svettigt hårband. oftast vet de sjukt lite om musiken också.. vilket bara gör det hela värre
45 clash är fett underskattat
Det enda gemensamma alla olika subgrupper i den här tråden har är att ogilla idrott. Fotbollssupportrar är ingen subgrupp, vi står över sånt, för vi har hittat den sanna kärleken.
sluta retas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Unclesam Nu är jag själv inte en fotbollssupporter, har gått på en enda fotbollsmatch i mitt liv(kanske två..) men vad jag vet betyder supportrarna väldigt mycket för ett fotbollslag. Jag tror inte heller det handlar så mycket om att avguda eller bli fanatiskt exalterade utav andras bedrifter, utan om allt runtom fotbollen och självklart gemenskapen. Att folk är huliganer är inte så märkligt då det finns få saker som är roligare än att slåss och vandalisera. :]
tecNone haha, fan jag hade ju först tänkt posta bilder på timbuktu och promoe. svensk vänstervriden politisk korrekt hiphop och dess anhängare kan vara den mest patetiska och smaklösa av subkulturer ever. usch vilka drägg!
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
hehe precis!
newravebruden var ju het om man bortser från kladdet i ansiktet. Att se ut som Kanye West är fult. Synd att han gör rätt bra musik annars hade man kunnat hata honom fullt ut.
dekadens P21: haha, hoppas det inte är du på bilden på din profil för då hade jag varit tyst om jag var du.. iaf i en sån här tråd, tönt!
baldur P28 Välkommen till internet! mannen på min bild är Richard C Mongler, även känd som Cockmongler eller Grinman. En av Internets äldsta memes tillsammans med Happy Negro, Rickroll och Caturday.
få tyst på ungen kvinna! http://myspace.com/the1manboyband
Var det längesen mellon? han finns ju på whoa...bara att skriva en rad eller två flicka, 23 jordsnurr, villig....osv....
Helena Flodén har frächa babylons =)
Blunted in stockholm
hade ingen aning om vem helena floden var förän denna tråden. jag mådde så mkt bättre innan jag visste de.
Jag bara undrar... vad är INTE en subkultur då? Visa en person som klär sig snyggt som använder kläder som inte går att återfinna i någon sorts subkultur.
Better active today than radioactive tomorrow
dekadens P21: det sa mej ju ingenting.. men om det inte var du så kan du fortsätta! :)
Hhaha... mrsalesman; ta å lugna ner dig några kilowatt.
Bör man veta vem Helena Flodén är eller? Hon ser väl ut som den stereotypa bimbon bara...
förlåt mellon försöker smita undan tysk grammatik nångång i halvtimmen rätt uttråkad som du märker
Jag vet inte vem det är heller... men det är okej mrsalesman, jag försöker smita undan skolångest iöverhuvudtaget =D
Fjällrävenjacka + 96byxor+gummisnodd = Finns knappast nagot fulare
och vem fan är du?
Word på UncleSam angående fotbolls supportrar. Sen kunde jag inte bry mig mindre om vad folk har på sig, så länge de inte ser ut som brats ;) Lajvare kan jag också hålla med om att dom är riktigt komiska :D
my name is xelly smelly
hahahahahahahahah vilka fantastiska bilder.
Om jag bara ska se till de töntigaste, så är det manganördar som åker på stora event och klär ut sig, även tv-spelsnördar som klär ut sig. Gothare och "coola" nörstilen med
såna där glasögon som här bärs av ljuslyktan natascha peyre. Helst ska dom ju bäras av en kultur/konst kille med smala jeans och randig tröja eller pullover. det är då man typ vill hälla syra i ögonen för att slippa se.
UncleSam P29 Vita jamaican wannabees som försöker låta som Bob Marley och använder "I and I", "babylon" och "sallasie" i vardagligt tal. Du är inte svart, okej? Du heter Göran och det enda görtryck du har fått utstå är när din pappa tvingade dig att klippa gräset för att du skulle få veckopeng. Jo, de är ju alltid roliga! Jag tänkte lägga in Ras Trent-videon från SNL men den verkar ha försvunnit från nätet typ. Men så kom jag ihåg den här videon, såg den först på Skawars. Tror det var Marcusb som postade den där så big up till honom antar jag...
Den är helt seriös för övrigt.
African Fyah!
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Medoria: har du sett att Lina Hellquist också har en
blogg Om du kollar "i'm dreaming of a pink christmas får du höra henne sjunga också.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
WTF? Den där jävla reggaeivdeon kan ju omöjligt vara seriös. Hur kan man stå och babbla om Afrika och leka med elden sådär länge utan att till sist skratta ihjäl sig? Det mörkaste jag såg i den där videon var typ högtalarna. Vars är de ifrån?
Intressepenisen hårdnar!
ALLA SOM HAR BÖRJAT MED NÖRDGLASÖGON - helvete vad fjolligt och töntigt. spyr.
what's good for the goose is still good for the gander.
haha den där reggaevideon..vafan??! vilket land var den ifrån?säkert tyskland
tecNone Snubben med newera keps och lacostetröja har ju en helt normal stil? Men big up för att du lyckades hitta en sån otroligt ful bild på Timbuktu!
va?
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
jag gillar nerdglasses:(
PAO!
jag gillar nerdglasses:( skäms på dig
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
är i full färd med skämandet. Äger dock inte ett par men varje gång jag ser någon med såna så blir jag lite avis. Tycker även att folk som klär sig som kanye west är cleana. Dock så blir alla hårt genomarbetade stilar fula på för gamla människor.
PAO!
Att folk droppar bilder på typ wiggas med pistoler och folk med överpösiga byxor är väl förstårligt.. men att hata på Adam Ts och Jay-Z still... WTF? :O och sen säga att alla hiphopare klär sig fult.. WTF?!?!?!?!!?!??!? AJM SO M4D RAIT NAO!!!!! GIEF GIMME X-PLENAZTON!!! K THX BAI!
Get Random!
Jag har lite svårt för de här indiepoparna. Orkade inte leta upp nån värdig bild men kännetecknen är oftast följande Handlar alla kläder på Myrorna eller annan secondhand-butik, lyssnar på The Tiny och Anna Ternheim eller nåt sånt och det största intresset vid sidan av musiken är foto. Klädstilen består oftast av antingen prickigt, randigt eller otroligt tråkiga bruna kläder. Tjejerna kan identifieras med sitt röda läppstift och ofta mycket/långt hår (mycket lugg osv) och killarna brukar vara smala, använder omänskligt tighta byxor och har svarta bågar på sina glasögon - som de för övrigt bär utan att ha något som helst slags synfel. Om man kommer över gamla kläder mormor använt en gång i tiden är det såklart användbart och mycket coolt och originellt.
One chapter a day
(stereotyper och fördomar ftw)
One chapter a day
Det där var det dummaste jag hört... Supportrar inom alla andra idrotter, folk som dyrkar en musikartist, o.s.v, o.s.v. beter ju sig exakt likadant. Du lär ju göra samma sak, du lär ju också göra så jämte mot en annan kultur/hobby/sysselsättning (du fattar), lika mycket som någon annan. Typ, Matrix trilogin av döma din spejsade rock.Då kan jag säga att alla former av groupies är skrattretande.
Man kan beundra någon , något, men att fanatiskt beblanda sig emotionellt och eftersträva någon eller något är ju bara så löjligt så det knappt finns ju.
Sen tycker jag att lajv är kul. :)
Det är mer teater än en livsstil.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Här skulle platsa många från tråden "Hur ser du ut" eller liknande. Men i och med att jag är en trevlig prick som accepterar att människor har olika smak väljer jag att inte utpeka dessa. För övrigt tycker jag att det är intressant att se olika klädstilar på stan även om vissa går till överdrift och blir löjliga. Vad festligt att folk ogillar så mycket, förresten!
We remember Køge Bugt!
Why?
http://duckdown82.tumblr.com/
När hon kan se ut såhär, I don't get it
http://duckdown82.tumblr.com/
Snook hysterin. Alla hiphopare ska uppenbarligen se ut som Snook.
INTE COOLT!
Hatar spex. Han i bakgrunden, USH
Att vilja se ut som en gubbe har jag aldrig förstått. Ser ingen skillnad mellan en gubbsjuk slasktratt och en lillgammal snorunge, bara nåt slags fånigt mellanting. Syftar på Snook förstås.
Intressepenisen hårdnar!