min fina s60. dålig bild bara.
Dalit Haha hmm :) Kanske en väldigt lång och smal penis.. gå och ligg me dig fö helvede! :D
my name is xelly smelly
Indirekt vinner ju, inget snack.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Lyricist
2009-03-01 20:17
Uppar denna! Har s¨lt mina gamla bilar och köpt ny nu.
Är lite för ung för körkort men så länge gäller dem här bilarna! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Killerzteve Den där bilen ser riktigt nice ut. Är det standard Mustang? Ser inte ut och vara Saleen iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2009-06-03 01:11
two face
Det är tyvärr endast en standard GT haha! Men det duger för mig-
Mustanger är coola men gubbiga...iaf dom nya! är den fet o köra? o vad kostar en sånn jävel?
för i helvete ge mig adress till din mustang så jag kan sno den!! Äckligt feta bilar. Har jag bara en Mustang så kan jag dö lyklig
mhm
Min bil, och den skakar inte ens i 250km/h ;)
mustang har ju tappat sin status, varenda jävla svennebanan har en idag. importerar du en mustang kan du få den med 'allting extra' för ringa 250-300lax.
jontelito Och ändå ser man så få Mustanger.Rainman Riktigt bra byggda faktiskt. Man känner sig riktigt säkert även när det går riktigt fort då bilen är stabil, tyst etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Får ta och knäppa ett kort på mitt nuvarande rosthög till trafikfara också och dela med mig.
Moderator
2009-06-04 20:03
Min kärra :)
myspace.com/jiahprod
Måste säga att jag är lite avundsjuk på en liten pojkspoling till 18åring som har en rät schysst bmw du måste vara bra på att jobba samtidigt som du går i gymnasiet
fan va många rullar BMW. Har inget körkort, inte heller bil. Men det rullas Skoda
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Moderator
2009-06-05 12:32
MRsalesman: Går inte gymnasiet :) Har jobbat ca 1,5 - 2 år.
myspace.com/jiahprod
Hittade en bild på datorn med min bil och kärringen
http://duckdown82.tumblr.com/
gangsta! Black on black är det fetaste...ser iofs inte hela bilden men jag orkar inte anstränga mig nog nån vacker dag ska jag också ride'a black on black
MRsalesman Yeah skulle själv också vilja rulla med black on black duckdown diko vad sysslar du med till vardags då?
Lyricist
2009-06-06 01:12
Jontelito: 250-300k för en med "allt extra" är ju rena rånet;) Men hur som är Mustang mycket bil för lite pengar. Ungefär som corvette c6, som alla svennebananer med lite mer cash än mustangsvennarna har.
Lyricist
2009-06-06 01:14
MRsalesman: Dom är trevliga att köra ja! Inte så värst dyra heller. Du får en okej bil för ca 200k i Sverige. Men vill du ha servicehäfte, lågmilare och blablabla får du punga ut 240+ kanske. Sen undrar jag hur du kan tycka att mustang är en gubbil??
Nämen det e mest att jag sett sånna 50taggare glida runt i dom, du vet gul mustang, vit mustang osv...jag är väl medveten om att det kanske inte är helt representativt för verkligheten o jag bryr mig ärligt inte heller för jag diggar den som är på din bild. Svart med krom fälgar (helst svart dock) inga dissar mot din bil hehe
Fast man får hålla med MRsalesman lite smått på gubbmustang fronten. Ser oftast gubbar glida runt i klassikerna och även i de nyare modellerna förmodligen pga det ändå är smått sportbil som man kan köra med enbart under sommaren och som ung knappast ståendes i sitt namn pga försäkringen som lär inte vara gratis. Kanske annorlunda ute i skogarna, men i närheten av storstan så är det få unga som har Mustanger. De som jag sett säg runt 30-35 år som sitter bakom Mustangsen kör på Shelby Mustangerna. För saken är de nya fabrikssläppen lämnar mycket och önska. Ser stora och bulliga ut och inredningen är plast på plast. Då köper man hellre någonging annat som andas mer kvalitet.
Har förvisso ingen egen bil, men har ett fett firmaåk i 2 miljonersklassen;P
480hk, maxfart 90kmh, sikten 3m över marken typ, tuta som en finlandsbåt... lite jobbig att hitta parkering ibland.
Indirekt har fetast bil på whoa! Steves var schyssta men såna har man sett redan.
Lyricist
2009-06-06 23:50
Two face Du har en bra poäng där. I och med att det är en ny klassiker, så blir väl en del av gubbarna nostalgiska och väljer denna framför en 30 år gammal fastback när dom vill vara lite fräsiga för dom desperata 40 åriga goldiggersen haha.
Min Mr. Daki
www.susei.blogg.se
GEO Prizm 1995
Chea! Min är inte alls lika glansig som den där dock...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Oct. RS 20v , min pärla som jag måste sälja till hösten.. :(
-- Mellanslagsanvändare --
oh yes kleton!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Inga bilder, men har i alla fall en Seat Toledo 16v 1.8 GT, som gått 12000 mil. Köpte för en tusenlapp och fixade till!
Signatur får rum här
Sick boy Varför sälja?
www.susei.blogg.se
Jag måste dock säga att trådskaparens bil var finast hittills, då jag har en nästan lite fetischliknande kärlek för äldre VW. Har själv haft en televerket-orange hippiebuss!
Signatur får rum här
Redaktionen
2009-06-11 12:35
Redaktionen
2009-06-11 12:51
Jag saknar min och polarnas gamla hippiebuss :(
Look with your own eyes - See with your own mind
Lyricist
2009-06-12 02:23
Jag är sugen på corvette c6 nu:( Köp min mustang någon!
Jag hade gett allt för hippiebussen...ALLT
Anenkefali Värt att nämna är att vi även står bakom bussens otroligt vackra paintjob, in i minsta lilla detalj :D
PenDragon P25 Var en precis sån jag hade, fast televerket-orange... Vilken årsmodell var eran? :)
Signatur får rum här
Rättning: 370HSSVs röda fara är fetast på whoa!
Jag gillar pendragons så jävla mycket, riktigt cool! Hur mycket ska du ha för den?
Min vår/sommarbil. Röd Corvette C6(Dock har min svarta fälgar, mer min smak)Riktigt bra tips, till folk som gillar snabba/sköna bilar! Höst/Vinterbilen En bmw 318iS
Lexicon P21 Haha, då har du 2E- eller PL-motorn i din... ? :)
Signatur får rum här
åffer 89:a :) Målet ursprungligen var en T1:a eller T2:a med utbytt motor till en B20 eller dylikt, men den dög fint ^^Trofast Tyvärr sålde vi den för 3 år sen eller så :( Har dock lovat mig själv att jag ska äga minst en folkabuss till i mitt liv, och den ska ha preci samma färg och samma motiv!
Aha ok.. Haha den var riktigt nice iaf, tummen upp på den:)
Detta är mitt schtekar åk, mkt softare än vad den ser ut ;D
vaddå de chillmode
http://i221.photobucket.com/albums/dd31/swedfan/jettapower.jpg Lite osäker om bilden funkade ovan. För er som så gärna vill se reggen så finns det en ledtråd.
vaddå de chillmode
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.