I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur äter du tacos?

Övrigt - Blandat

2008-11-11 03:01
Oh my guard vad sugen jag blir nu. Om det inte vore för jobbet och brist på nattöppna butiker så skulle jag fan bjuda på buffé på stubben.

2008-11-11 03:07
En stor tallrik med -

-Köttfärs med tex mex
-majs
-sallad
-ost
-taco sås stark
-guacemole
-paprika
-tomat
-gräddfil

blanda allt på tallriken och krossa hårt bröd i. Käka.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-11-11 08:41
Bakelse1 P20
haha ronja rövardotter-style!

Men jag har fan testat det där med hårt tacobröd och blandat ut det bra somfan för att sedan lägga ner i en tortilla, blir lite barnmat men det är praktiskt!

2008-11-11 09:32
Blev så sinnessjukt hungrig nu, kommer dö.

Hur kan du ens tröttna på tacos? Tacos är Gud. Annars kan du väl vräka på bearnaisesås, funkar väl till allt.

2008-11-11 10:00
den där saken för vegisar som man blandar med tomatsås är sjukt god. plus att det är mycket smidigare och billigare än vanlig kryddblandning och kött/vegfärs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-11 10:21
kör på det klassiska med diverse grönsaker, köttfärs, ost. Sen kör jag med vaniljyogurt och creme fraise med tacosåsen, riktigt mumma. Färska champinjoner och någon hemgjord guacamole är fint med. Så ska det vara mjuka bröd(tortillas) eller dom där hårda som inte är dom vanliga, utan dom är platta i botten och har typ små väggar runt sig. Jalapeños ska man inte glömma heller.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2008-11-11 17:38
Anenkefali: bearnaise till tacos? what have you been smoking?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-11-11 18:26
Filbunke

Inget idag...Bearnaise funkar till allt :)
Rappare

2008-11-11 20:03
Jag käkar helst mjuka brön, och de väljer jag att fylla med vegetarisk bolognesesås, riven ost, hackad gurka, tomat, avokadokladd, crème fraîche, tacosås, hackad lök...ja, det är nog det.
Läste tidigt i tråden om banan i tacos, det måste jag fan pröva.

2008-11-20 11:33
jag har blivit snorhungrig nu efter att ha läst om alla olika varianter...

frankieLamps, Balhoo & puls, jupps precis vad jag menade med dipp...fresh island och vitlök funkar också...=)

mlk, jag skrev ost...skivad riven whatever så länge det är ost...=)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-20 11:48
Måste prova med banan med.

Har ni inte testat så måste ni ha vaniljyogurt i.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2008-11-20 21:49
mjuktbröd andvänder jag, tacokryddad blandfärs bara gurka och tomat ibland ost och sen dränker jag den i salsa sås mums! får doc höra väldigt ofta att jag viker brödet på fel sätt men tycker det är min sak hur jag viker min taco.
 www.myspace.com/friphmusic

2008-11-20 23:12
mjuk tortilla, carne asada/kyckling/flask cilantro (oversattning?), stark tabasco sas och en pyttebit annans. Ingen sallad, inget annat. Ska atas pa en smutsig bakgata i Mexiko. typ 4-5 st varav en gar till den lokala hunden som sitter och tigger.

sa ska tacos atas!

2008-11-21 12:35
ananas och starksås
+'et!

2008-11-21 12:58
Riven ost är typ viktigast av allt o sen sås så klart! Mkt sås ska det vara. Vi brukar ha vanilj yougurt på och det är ruskigt gott!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2008-11-21 13:08
Ost + creme fraiche, de räcker resten e överflööööd ;D
Rappare

2008-11-21 14:00
Stjärt_Flykting

Fast någon form av färs måste du väl ha?

2008-11-21 18:15
creme fraiche brukar jag ha i, massa majs, ibland lite kidneybönor, gurka, paprika, tacosås och quornfärs.
En annan sak som är grmt gott är att istället ha quornbitar eller kycklingbitar om man nu är lagd åt det håller, blandat med tomatsås/puré och tacokrydda. Stek upp det och ha i istället för köttfärs - väldigt gott.
Ost är ju ett måste!

Tycker själv att quacamole är godare till nachos än tacos.