I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga till er kvinnor (tatuerade killar)

Övrigt - Blandat

2008-10-19 16:40

Spelar absolut ingen roll, ifs kanske skulle man störa sig på någon täckt med riktigt fula tatueringar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-14 11:44
Svara på din fråga genom 2 reklam-annonser:

Tattoo Sleeves
Dra på dig ett par mönstrade natur- trogna tatueringsärmar i nylon!

Söker du en kvinna?
Hitta din framtida kärlek hos Spray Date. Bli medlem gratis!
va?

2008-11-23 23:07
Jag har köpt tattoo-sleavs till min kille för jag inte riktigt kan bestämma mig.
Trodde du ja!

2008-11-24 12:54
men åh va jag hatar sådana frågor. det är ju helt och hållet upp till var och en. du kommer ju säkert få både "ja" och "nej". sen beror det väl helt och hållet på VAD killen har tatuerat in.

kan ju inte påstå att jag skulle tycka det var snyggt om en kille hade ett hakkors i huvudet men om han hade en riktigt snygg ryggtavla skulle det vara en helt annan grej. precis som det skulle vara en helt annan grej om han hade helt sinnessjukt fula motiv på sin ryggtavla och då skulle jag helt enkelt inte gilla det.

2008-11-25 11:18
tatueringsärmar? låter lika snyggt som.. tja, allt som är fake. dvs inge snyggt alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 12:49
Jag tycker om ärr. Gärna över ansiktet fast helst på männ. Det är snyggt. Bra exempel

Tamar Hassans ärr i football factory är med sjukt snyggt men det hittar jag ingen bild på.

jag menar folk pratar om att tattueringar har en historia bakom blabla men vad har då inte ett rejält ärr?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-11-25 13:11
Nu är det jag som går och köper lite anabola, pumpar upp mig. Skaffar mig en löjlig solarie-bränna. Sen en tribal över hela högra armen... Plus guldlänk runt halsen... Ni vet att ni kommer älska mig!
Producent

2008-11-25 13:19
Nu är det jag som går och köper lite anabola, pumpar upp mig. Skaffar mig en löjlig solarie-bränna. Sen en tribal över hela högra armen... Plus guldlänk runt halsen... Ni vet att ni kommer älska mig!

det gör vi ändå!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-11-25 17:49
R0feman P23

ja, fast det beror kanske på vad det ligger för historia bakom dem. jag har 11 ärr på kroppen för att jag skar mig när jag mådde psykiskt dåligt. det är jag inte stolt över. men jag ska som tur är kanske få operera bort dem utan kostnad för att jag var psykotisk när jag gjorde dem. ärr kan vara häftigt om man har någon häftig historia bakom det, men den ska som sagt vara häftig. en fördel med att inte ha ärr är dock att man kan tatuera sig och det är trots allt mycket snyggare.
Zittla - The Fatal

2008-11-25 17:57
Om man vänder på frågan då:

Jag skulle nog inte ha något emot en tatuerad tjej. Men om har tribals på underarmarna så tvivlar jag på att mitt intresse kommer vara alltför länge...
•pave paradise•

2008-11-25 18:01
Jafari: Givetvis är det så, det är inte alls lika sexigt eller roligt om det inte är en spännande/rolig historia bakom dem.

Fast jag tror inte det är kul överhuvudtaget när man väl har ärr. mina över knogarna är extremt fula och inget jag tycker det är kul att berätta om fastän det är en rätt så dum historia bakom. Men som tur var ser man dom inte längre fall det inte är kallt.
Däremot är det spännande och snyggt och kolla på men inget jag skulle vilja ha själv.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-11-25 21:41
Att vara en söndertatuerad söderkis är lika hippt som en karlstabo med tribals ungefär.

mmm... så är det ju jävligt smart att skaffa tattueringar för att vara "hipp" med tanke på att det är något man aldrig blir av med. Ska man vara trendig så bör man ju kunna vara ombytlig, right?

Better active today than radioactive tomorrow

2008-11-26 15:47
R0feman P23

glömde säga det. det finns ju alltid scarification om man vill ha snygga ärr. =)
Zittla - The Fatal

2008-12-01 15:40
Att vara en söndertatuerad söderkis är lika hippt som en karlstabo med tribals ungefär.

Hahahaha. Word.

2008-12-01 16:34
Om det är något som faller mig i smaken är det ju ok, men någon random typ drake eller tribal går bort. Fetbort.

2008-12-01 16:43
smakfulla tattoos är hett! Tribaler och skitsaker går fetbort. Men lite stil och personlighet, shure!