En fråga till er kvinnor (tatuerade killar)
Vad tycker ni? Är killar mer attraktiva när dom är tatuerade eller inte? Så frågan är enkel, vill ni ha tatuerade eller ej tatuerade killar ? (Inlägget ändrat av Rallare 2008-11-14 10:42:16)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
HAHA okej jag är inte brud men tror det är olika med alla, vissa gillar tatus vissa inte.
worlds best lover
ja, jag vill ha tatuerade, men enbart om det ar trad, eller typ japanskstil osv.
when I play doctor, I play to win
Jag säger - kör hårt. Ju mer desto bättre. Om du inte är tjockis, då är det inte lika snyggt :/
mamma säger att de är fult. Men hon är mamma ingen kvinna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beror inte sånt på vad för tatueringar? typ folk som har en japansk arm för att det e inne. folk som har tribaler för att dom bor på landet osv? allt handlar väl hur man bär sina tatueringar. om du kan bära den japanska armen eller din rockabill arm. så är det äl med allt. kläder osv
Smakfulla tatueringar är ibland galet hett, jag föredrar antingen en helt söndergaddad dude, eller en helt ren.
Det har att göra med vad för sorts tatuering(ar). Om det är något personligt och smakfullt kan det ge ett plus i kanten på män. Är det inte det, kan det ge rakt motsatt effekt. Kan inte påstå att tatueringar är något som jag bryr mig särskilt mycket om. Jag ser dem som permanenta smycken.
Delam tange barat
Vad tykkor ni om trajballs? e di hitt oxå?
najj, trajballs e för möed fjårtiz
Jag tycker alltid att det är finare utan tatueringar än med tatueringar.
Gerdaman
kan vara hett men inget jag väljer pojkvän utifrån direkt...känns som att det inte spelar så stor roll. fast jag har iofs ganska svårt för killar med tribals eller riktigt fula tatueringar.
människa är du verkligen 26 år gammal? precis som med allt annat gäller väl att det är olika från person till person, det går inte att generalisera. personligen tycker jag tatueringar är svårt, det är få som passar i det. men om man passar i det så kan det vara väldigt snyggt.
Det är sjukt snyggt men inget krav. Och som sagt innan det beror på vem det är och vad det är..
beror på var o vad de har tatuerat
syumoan akoinwe!
Om du tänker tatuera dig för att du tror att du får kvinnor så don't do it. Klart som fan att det är en smaksak
ask Beavis, I get nothing Butt-head
alla passar tyvärr inte i tatueringar. sen beror det på vad för slags tatueringar. kinatecken o tribes hör väl inte till det snyggaste man kan skaffa sig.. men en tatuerad kille blir mer intressant av någon anledning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Babycakes Är jag för tjock? :( Jag har förövrigt ett bevis på att man inte ska impulstatuera sig vid sjutton års ålder!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
men en tatuerad kille blir mer intressant av någon anledning. För att de varit med om så mycket? Eller för att det är originellt?
För övrigt är det här den kanske dummaste frågan jag sett här på flera månader, av en person i min egen ålder dessutom. Skrämmande tycker jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Babs, nej! jag pratar tjock! du är fin i dina och jag ser fram emot att få se dina nya tatts!
Gillar jag en snubbe är det inte för att han är tatuerad eller inte. Jag tror inte att jag kan bry mig mindre... eller bevisligen tillräckligt för att posta ett inlägg.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Ja till tatueringar. gärna flera. gäna genomtänkt. men gör inte så mkt om de är ngt som gjordes på fyllan i Kos de höjer fan ändå sexigheten hos en man. jag har flera. och kommer skaffa ännu fler, så tror mkt de handlar om att de måste acceptera att jag tatuerar mig- även om jag i nuläget har tatueringar som går att döljas så ska jag tex tatuera mig på handleden i december- och de är ju ngt som kommer synas. de är lite livsstil och passningsgrej- gillar de musik? har de tats? är de längre än 1.87? I'll go for it om jag får.
Föredrar ogaddade killar.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Jag datear bara killar med minst 7 tribals.
mjao!
Nästa vecka ska min kanske framtida tatuerare höra av sig angående skissen. Lite nervös:) (Inlägget ändrat av Baboso 2008-10-11 01:10:50)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Att vara en söndertatuerad söderkis är lika hippt som en karlstabo med tribals ungefär.
DIF!
Sjalvklart tycker tjejer att man ar mer attraktiv om man har lite ink pa sig :)
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
tatueringar är alltid nice och snyggt, så länge det inte är några jävla tribals. Fy fan säger jag bara. Det är dom fånigaste tatueringarna som finns!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
personligen är jag inte någon favorit av tatueringar, men det är självklart en smaksak. vissa tatuerar sig för att dem vill ha minnen om det som dem varit med om eller liknande, svåra/sköna perioder av deras liv. Det tycker jag är ok men alla dem andra "strandtatuerarna" som ska visa upp sig och få uppmärksamhet - nej tack.
what's good for the goose is still good for the gander.
oj, det var visst en fråga till kvinnor ops
what's good for the goose is still good for the gander.
ingen tatuering
Tizzle Tazz
Producent
2008-10-11 14:48
fultatueringar är charmigt. och då menar jag inte blekta tribals, vargar och sådant. fast det är inte viktigt. huvudsaken är att man hittar en karlakarl.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
matadåren - hehe.. how YOU doin? candide - DET var den dummaste frågan. varför skulle en tatuerad kille ha varit med om mer än en otatuerad? det kanske är så man tänker undermedvetet, har ingen aning..? jag själv tycker bara det är jävligt snyggt. vem gillar inte konst?
Kuggfråga. Kvinnor får inte tycka något HAHAHAHAHAHA
tatueringar passar inte på alla, men om man har en stil som bär upp en tattoo är det grymt hett
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Peppis F25: snyggt där.. jag gillar musik lite för mycket, har tatueringar (bland annat en g-klav faktiskt), och jag är 1.88.. it was meant to be!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Skulle nog saga att tatueringar funkar pa alla. Allt beror pa vad det ar for tatuering/tatueringar
alla gillar en tribal runt överarmen. hetaste grejen! boka genast tid hos din charterarrangör eller tatueringsstudio..
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Ja tribals gar aldrig ur tiden :)
så länge det du gör betyder något för dig är det fint. Men jag är för så go for it :)
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
jag diggar när brudar är tatuerade, hoppas brudarna gillar tatuerade snubbar också. jag är nämligen själv tatuerad. en tiger på överarmen.
Zittla - The Fatal
Behandlingshem missbruk Vi behandlar alkohol-, läkemedel-, drog- och spelberoende. Nice Googleannons
vad tycker ni om tribal tatueringar?
Zittla - The Fatal
vad tycker ni om tribal tatueringar? Det är 2008 att hata tribals.. doh!
det kan vara jävligt hett! lika så kan det vara riktigt fult, beror på vad de är för tatueringa & vad det är för typ av kille!
Tjejer med tats ar het! Inte stora! Hatar stora tatueringar, men sma frascha och originella ar javligt sjysst!
Ni lär gilla mina iaf, grrr!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
väldigt få tatuerar ju in grejer som ser bra ut dvs utan. dum fråga för övrigt
tatueringar kan vara snygga, men tatueringar gör inte en person snygg.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?