I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hat-tråden

Övrigt - Blandat

2008-10-02 14:46
Kom även på pensionärer: i bankomatkön som inte tar upp korter tidigare i kön utan ställer sig och börjar gräva när de är framme (ja hatar iofs alla som gör det men pensionärer är överreppade när det kommer till det), som tränger sig när de ska åka expressbuss!
 DIF!

2008-10-02 14:46
Hatar folk som ska vara så jävla först, typ läst om ett popfolk band från ukraina som blivit hylland av en undergroundblogg för att sedan naedroppa dom och bara: men alltså, har du inte hört talas om dom? överpretantiösa jävlar utan någon identitet.

jag hatar metal-fejjor som tror dom är så jävla alternativa, eller jag hatar nog folk som tycker att dom är alternativa över lag. jag hatar ordet alternativ.
Rappare

2008-10-02 14:57
Jag hatar överviktiga människor!
Folk säger "det är så synd , han kan inte rå för att han är överviktig/Tjock"
NEJ! men vems fel är det då? Det är ju ingen som bundit fast tjockis jäveln och tvingat i honom maten, utan det har han klarat av bäst själv!

Jag hatar "hiphopFjortisar"
Dvs en kille som går runt i en nerklottrad new era keps , trasiga DC skor med Rasta färgade skosnören , groteskt stora blekta fubujeans från 1999 och en tight H&M t-shirt som inte alls passar ihop med det andra.
den här typen av människa Bryter på ett annat språk fast han är helsvensk , ken ring är hans största idol Och gud nåde dig om du "jiddrar" med hiphopfjortisen , Det kan sluta illa!

Det är tack vare dom att "vanliga människor" ser ner på oss andra som verkligen älskar hiphopmusiken och inte ser det som en Grym grej eller en Jävla trend!
JONIS REST IN POWER

2008-10-02 15:09
Uush jag är glad av mig men det här är en hatardag

Jag hatar folk med dålig känsla för feelingen. Låg EQ, precis som fredrik sa.
Folk som säger "jag vill ha raka puckar", "du måste säga till vad du vill", och på så vis avskriver sig ansvaret att känna efter vad jag vill efter att ha läst mina signaler.

Folk som tar sig själva på allvar.

Att ha skulder.

Såna där karriär-sociopater som trampar över lik för att nå sina mål. Som väljer umgänge efter vad dom har att vinna.

Det där är min bruna lista.

2008-10-02 15:16
zatmara...hata mig!
vi är överallt!
Producent

2008-10-02 15:22
Peter Siepen hatar jag också, varför vet jag inte. Ryser av ilska varje gång han ploppar upp på rutan.

2008-10-02 15:37
jag hatar barn jag inte har något band till. tjocka fula skrikande barn med mat i ansiktet. fyfan alltså!
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Producent

2008-10-02 16:50
hatar folk som går i slowmotion och står ivägen i rulltrappan/t-banan när man är stressad

hatar grannar som ska ha TVn på högsta volym på typ Kalla Fakta när man ska sova

hatar ungar som skriker högt helt utan anledning

hatar folk som ska köra med "smarta" kommentarer och försöka göra sig roliga för precis allting

hatar lunarstorm och liknande meningslösa communitys

hatar TV reklam

hatar Eldorados konservburkar som man måste skära sönder med kniv för att öppna

hatar folk som ska anmärka på stavfel och sånt som inte spelar nån som helst roll i det stora hela

hatar när nån ska hålla värsta utfrågningen med en på morgonen eller ringa en och fråga saker den lika gärna kan vänta med att fråga, prata om onödiga saker osv.

ja det är mycket jag hatar.
Producent

2008-10-02 16:54
men jag älskar JAMBA fan.. thats the shit
Producent

2008-10-02 16:55
Fakal P19:

Jag hatar överviktiga människor!
Folk säger "det är så synd , han kan inte rå för att han är överviktig/Tjock"
NEJ! men vems fel är det då? Det är ju ingen som bundit fast tjockis jäveln och tvingat i honom maten, utan det har han klarat av bäst själv!

det är ju så också att vi har alla lite olika ämnesomsättning och vissa har lättare eller svårare att gå upp i vikt
själv har jag rätt svårt för det och skulle nog va tvungen att proppa i mig tonvis med godis för att bli 'tjock'

2008-10-02 17:08
Nu kom jag på en till sak som jag verklige, verkligen avskyr med djupet av mitt hjärta:

-Jan Björklund

Seriöst, han är så jävla vidrig och är den enda personen i hela världen som hamnat på min dödslista. Han måste dö.

bob P20

haha, word på alla dina punkter förutom den första.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-02 17:10
Kom på en till:

Leijonbergs jävla röst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-10-02 17:22
en sak hatar jag inte - den här tråden :)
word på nästan allt som skrivts hittills
Manager

2008-10-02 17:23
mammor som döper sina barn till Kevin.....

(det är en viss typ av personer som gör det, bara faktumet att dom döper sina barn till Kevin borde få er att förstå precis vad för typ av människor jag menar nu..)
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-10-02 17:33
jag hatar snutar och väktare för att de alltid jävlas med mig.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.
Producent

2008-10-02 17:41
snutar som tror dom har rätt att bete sig hur f-n som helst för att dom är snutar.. värst

2008-10-02 18:02
Jag hatar...

... att allt ska vara så jävla dyrt.
... att CSN inte tänker på detta utan bara ger oss 5-20 kr rabatt. (Det är bara bra om man utnyttjar alla erbjudanden)
... folk som utan viktig anledning ska vara högljudda, och dessutom inte erkänner att dom gillar uppmärksamhet.
... att jag inte orkar kolla på film när jag kommer hem från skolan.
... att Seinfeld och Scrubs visas så sent.
... dumma och ignoranta människor.
... mycket mer.

Nu kanske inte "hatar" är rätt ord för varje punkt.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-10-02 18:38
Jag hatar folk som sitter & SMASKAR när dom tuggar tuggummi! STÄNG KÄFTEN för fa-an!

Jag hatar fulla människor som ska hålla på & tjafsa. & då menar jag inte "uteliggarfyllon" utan alla fulla människor. Typ "ööööh du hälsade inte på mig förra gången på den där klubben!!!" & så får man stå & höra på det gnället i en kvart.
Fan jag hatar hur folk på fyllan resonerar öht. Väx upp. Drick inte 150 öl nästa gång, jävla tönt.

Rappare

2008-10-02 18:48
xlnt P26

yeah right , men det ändrar inte min inställning till folk som gråter över fetton !

vill också påpeka att jag HATAR personer som tycker det är Elakt/Fel att säga " Vad tjock du är" eller "vad tjock du blivit"

men att säga till någon " vad spinkig du är" eller "vad smal du är" verkar vara HELT okej.

Vissa har frigolit mellan öronen , Fuck em all!

Hate is the cornerstone of power
JONIS REST IN POWER

2008-10-02 19:03
Hatar också när folk tycker sig ha rätt att säga "vad spinkig du är" precis som fakal skrev. Särskilt när man är fullkomligt normalviktig, typ på mitt jobb brukar överviktiga tanter säga "du borde lägga på dig några kilon så mager som du är!" Man ba nej jag har ett bmi på 22 jag behöver inte ändra min kropp alls.

Hatar även när man sitter på biblioteket och pluggar och man hör barnskrik som ej upphör, varför tar man med sig sitt barn till biblioteket? Jag tycker att det är rent ut sagt egoistiskt att ta med sig ett skrikande barn till en läsavdelning där ca 20 pers sitter i tyst koncentration och pluggar.

Barnskrik överhuvudtaget är det värsta jag vet uuh.
Rappare

2008-10-02 19:18
felixnr2 F20

precis det jag menar! bra där äntligen någon med vett i skallen!!
JONIS REST IN POWER

2008-10-02 19:27
Simon i 7th Heaven, Louay Chanko i hammarby, Ricki i dota, att uppdatera drivrutiner, kickis i sthlm, pollaker och brasillianare som spelar tibia, spel program i tv, bild dagboken, folk som som säger att thailand inte är ett riktigt resmål, jacob "komiken" i vakna med the voice, uttrycket konsult arvode, att man inte kan ta ut de sissta 80 kronorna på kortet för de blir över trackaserat då, bruno i gudfadern, svenska hjärtan.

de hatar jag.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Konsertbesökare

2008-10-02 19:56
Mer hat.

Anders Borg. SLISK!

Skrikande ungar. Ofta snoriga och luktar säkert både kiss och bajs.
Mammor till skrikande ungar som ignorerar sin unge när den skriker. Bara låtsas som om att det regnar, då är det nog ingen som märker nåt. "De andra kanske inte ens tror det är min unge."

Att snuspriset höjdes.

Att det är 20 år som gäller på Systembolaget. Jag menar, man får köra bil lagligt, man får hantera vapen i lumpen, man får gå på krogen, men inte köpa några öl en fredagskväll. Sjukt.

Flashback.info och forumets äckligt rasistiska medlemmar.

Hundägare som inte tar upp efter sin hund.

Paris Hilton, Britney Spears.

Alla som medverkar i serien 7th Heaven. Speciellt lillebrorsan och mellansyrran.

...

2008-10-02 20:05
men inte köpa några öl en fredagskväll.
Kasnke för att det är stängt då? ;P
Konsertbesökare

2008-10-02 20:20
Det stänger ju kl. 19, även kl. 20 på vissa ställen. Vad vill du kalla det? Eftermiddag?

2008-10-02 21:48
Jag hatar folk som gör trådar på forum som genererar hat.

Vad vet du om det, har du inte sett filmen "Se7en"? :o

2008-10-02 21:50
Det här måste vara bästa skiten på whoa på länge, t.o.m. såpass bra att jag nog måste passa på att få ur mig lite skit. normalt så är jag inte en vän av att hata, eller vill iaf inte vara det..hehe. Men here it goes!

Ogillar/hatar/blir förbannad på/Åt helvete med....

Osäkra människor vars åsikter och välbefinnande är i beroendepossition till ens egna reaktioner och tyckande över deras utspel och agerande....det blir lite påfrestande att hänga med er till slut, stå för era egna tankar och tyckande, det stärker er...

Äckliga jävla idioter i allmänhet av all sköns slag, folk som är i vägen, kör bil värdelöst, tar allt på dödligt allvar, människor utan livserfarenhet i kombination med trångsynthet, översittarjävlar som ser ner på människor med lägre löner, från andra samhällsklasser, andra värderingar i livet osv.

Folks oförmåga att argumentera för sin sak.
människor som inte kan hantera ett nederlag utan att bli efterbliven i sitt kommande agerande.

SVENSK BYRÅKRATI och då speciellt en känga till nordeas telefonbank och den usla stämmningen som råder på skattemyndigheten på magnusladulåsgatan.(hade jag inte fått ut cash idag hade jag rånat eran jävla bankhelvete)

Securitas äckliga jävla parkeringsvakter till klimakteriekärringar...jävla småpåvar vadfan tror ni? Flytta på min husvagn? Ge mig böter?!?!?! Dra åt helvete!!! Hör ni det!??!?!

Politiker och annat pack som värnar över våran säkerhet och trygghet genom att kontrollera och övervaka oss...åt helvete med er, jag sover hellre bland vargar än att hamna på era äckliga jävla kameror och register...förbannade jävla as!

Osäkra pojkar/män som måste trycka ner andra för att dölja sin egen osäkerhet och rädsla vad den nu än i hela världen kan bero på.....chilla för fan, vad är det som är så farligt?

Tjejer som värdesätter plånboken och social "status" hos män, framför deras person och karaktär. vidrigt.

Materialistisk lycka framför genuin klokhet.

Min egen jävla förvirring och obeslutsamhet.

Att inte ha ett leg.

Dagar då ALLT går åt helvete.

Att inte veta vart man är på väg...är iofs rätt soft på ett annat sätt.

Att vara hungrig utan pengar.....händer alltför ofta.

Att måsta prata med tillgjord stämma när man pratare med nära släktingar för annars tror dem att det är nåt fel, att man är arg på dom eller liknande...FRUSTRERANDE!!!!!!

Nåja, det där var fan skönt! Spy lite galla när man sitter och kvällschillar på jobbet sådär en halvtimmen innan läggdags.
Och dåligt bitter man lär låta...nåja, skiter i vilket för jag är fan inte bitter, bara jävligt jävligt less på vissa saker...hehe.

Peace!

2008-10-02 22:04
Och jag glömde tamejfan nästan det vidrigaste av allt....Ytlighetens självaste jävla mecka: FACEBOOK!
Fyfan vad vidrigt, låtsas bry sig om folk, vara trevlig utan att mena jack shit....ger mig gåshud och illamående på nolltid.

2008-10-02 22:29
Jag hatar inte , men är skittrött på personlighetsbefriade, blodsugande och energitagande flockmedlemmar som bygger upp hela sin identitet kring en mindre krets ranghögre ledarmänniskor som kan styra dessa flockmedlemmar åt typ vilket håll som helst. Jag är sjukt less på att se människor som låtsas vara skittighta men ändå uppenbart spelar en roll för varandra 24/7. Jag spyr på molgan-relationer som inte betyder jack shit in the end.

Sen är jag fett osåld på hela söderbrud-stilen, får spö-kli i händerna varje gång jag ser/råkar hänga med en sådan dam.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-10-02 22:49
LoRia, Word!

Du lyckades nyansera en hel del av det jag menade.

2008-10-02 22:53
hatar mänskilgheten alla männsiskor är smutsiga och gör inget bra för denna vackra planet!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-02 22:57
Love to hate.

2008-10-02 22:59
jag hatar alla på tv, aftonbladet, bloggar, frolic och jupiter!
No cake for the impurity!

2008-10-02 23:07
SlimJim P13
Ok då.. flåt ;(
Konsertbesökare

2008-10-02 23:29
Måne: Är väl inte nödvändigt att säga förlåt? Men okej, apology accepted.

Det jag hatar mest är nog när folk ringer/får ett samtal till/från mor/far/syster/valfri släkting och gör till sin röst så h*n låter som en rädd liten flicka när personen annars är ganska grabbig och skön.

WHYYYY? WHYYYYYYYYYY? JAG BLIR GALEN!

2008-10-02 23:30
Jag hatar folk som sitter & SMASKAR när dom tuggar tuggummi! STÄNG KÄFTEN för fa-an!

Ett stort och rungande AMEN på den!
Kan i och för sig ersätta tuggummi med i princip allt så blir det en mer exakt definition. Vidrigt! ;(

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-02 23:59
1.Poliser som har jobbet bara för att se ner på andra
2.Nazister!
3. Ärtor
4. folk som alltid tar åt sig själv vad man en säger
5. dagen efter fylla
6. Dryga människor

listan kan göras lång egenkligen..
Vi finns i varje hörn

2008-10-03 00:09
hatar folk som måste hävda sig för att dom e spinkiga och är sura på tjocka personer bara för det

2008-10-03 00:12

Hatar gnälliga kärringar som tror att de är viktiga. typ på julrean o bok rean.
-Kan man få den inslagen?
-Ja visst.
-Men kan man få det snyggt inslagen.
-Nej tyvärr vi slår bara in fula paket här men du kan få näsbenet inslaget och få ett snyggt gipspaket.

reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Producent

2008-10-03 00:22
ayatolla P30: blev lite förvirrad där, vem är säljaren och köparen i sammanhanget? ^^

2008-10-03 00:52
Jag hatar bastuinredning ala fjällstuga med omålad furu med kvistar i på väggar, furu i taket, furumöbler. Furu högt o furu lågt!

Jag hatar 80-tals vitrinskåp i glas där folk stoppar in så mycket prydnadssaker det bara går. Porslinskatt med rosett runt halsen trängs med kamelsouvenirer från Egypten och torkade dammiga blommor.
Och helst ska alla spritflaskor, oöppnade som halvdruckna, stå högst upp så det syns hur mycket alkohol folk har hemma. Uäck!

Sist hatar jag svamp.

Breakare

2008-10-03 01:03
hatar att hata
HERB, bust a cap in yo ass

2008-10-03 01:06
Ja, furu i en bastu är aldrig bra - kådar sig som en mother ;)
Kan klart hålla med dig om bastupanelen och vitrinskåpen, men smörstekta kantareller med lite salt och peppar är bland det bästa som går att ha på en macka :9

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-10-03 01:32
Mabande,
Haha, ja du ser, furu funkar aldrig ;)
Ja smörstekta kantareller på macka, det låter så himmelskt gott att jag dristat mig att prova ett flertal gånger. Men nej, blir lika besviken varje gång jag får tugga på konsistensen av kondom blandat med disktrasa. Ruggigt!
Men någongång SKA jag lära mig. Bara att svälja och tänka på salta fiskar. Hrm.. :)

Graffare

2008-10-03 04:20
jag hatar opålitligt folk! folk som sjukskriver sig 5 minuter innan dem ska gå på ett pass med mig så jag måste arbeta ensam! sånna borde fanimej skjutas!

och folk som jag planerar saker ihop med och sen "glömmer" eller får för sig att ha sex med flickvännen istället..... NI HAR ETT FÖRHÅLLANDE FÖR FAN! DEM KAN FANIMEJ HA SEX HELA TIDEN ÖVERALLT! MÅSTE NI HA DET JUST NU! grr... sen hatar jag folk som skriver med caps... förlåt
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2008-10-03 07:49
Jag hatar TIDIGA mornar, vilket det är nu i skrivandets stund!!!!!!! aaaarrrwwwwggghhhh!!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-10-03 09:02
hatar att vakna och inse att man är nykter. :(
/Cash Hunter aka DJ Rufus

2008-10-03 09:40
Alla äckliga ungar/ungdomar som ännu inte lärt sig glo på folk på ett diskret sätt.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2008-10-03 11:59
Hatar folk som kör taxi som hellre kör över någon än stannar i 3 jävla sekunder vid RÖTT ljus!!!

2008-10-03 12:02
smackandet håller ja me om...gaaahhh..var gick d fel i uppväxten???

eller när man sitter på tuben..vagnen e helt full..d går på nån person o sätter sig brevid en..då får ja typ damp inombords.....

man e ju svensk..vill ju inte prata me folk!!
vi är överallt!