I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hat-tråden

Övrigt - Blandat

2008-10-01 22:00

Hat-tråden

Känner att det behövs en tråd på vad folk hatar inne på Whoa, världen är på tok för positiv just nu!

Skriv gärna en liten motivering. (Svordomar är välkomna för min del iallafall)

Exempel:

Jag hatar motorcyklar och andra former av högljudda motorfordon! Finns inget mer überjävligt än när man ligger och slackar klockan tre på eftermiddagen och glor på gamla "Glamour"-repriser och en tjockis på två hjul dundrar på utanför på gatan! Låter som om hela kvarteret ska sprängas!

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2008-10-01 22:04
jag hatar när man vaknar med en riktigt ribba och är försenad till skolan, för då måste man ligga kvar tills den har lugnat ner sig och de tar typ mycket av den dyrbara morgontiden

2008-10-01 22:04
hatar folk som bara tar ett steg i taget när man går upp för en trappa
http://www.myspace.com/loosecannonbv

2008-10-01 22:12
Hatar folk med storhetsvansinne.
Stissiga fejkgangsters som tror dom står över folk.
"Hårdingar"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-01 22:14
Jag hatar när man brer mackan på fel sida. GAH! Allting blir helt jävla fel då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-01 22:18
Jag hatar människor med nasala röster, tänk nanny Fine.
Människor som pratar långsamt, överhuvudtaget människor som pratar på ett utmärkande sätt. Vill bara be dom hålla käften ...

2008-10-01 22:23
Jag hatar sega människor.

2008-10-01 22:26
Jag hatar känslan av att vakna och ha försovit sig så man PRECIS missar bussen.

2008-10-01 22:27
Jag hatar människor som aldrig lär sig att diskutera saker och ting utan bara försvarar sina egna åsikter intill döden. Dessa typer gillar också att skrika mycket för att få fram sin åsikt extrabra.

Jag är antagligen sån själv eftersom jag hatar dom så mycket men ändå.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Producent

2008-10-01 22:32
Jag hatar människor som ska börja tjafsa med en för man sagt något ärligt, speciellt människor som inte ens har med saken att göra. Men ändå måste börja tjafsa.
Producent

2008-10-01 22:35
jag hatar min grannes hund Homer!!! han skäller som faaa---aaan varje gång han ska ut och rastas och det ekar så jävla högt i trapphuset att jag vaknar för tidigt varenda jävla morgon.

(En rolig detalj är att Homers husse ser exakt ut som Homer Simpson)

2008-10-01 23:13
Jag hatar att sitta hemma och hata på alla, kommer nog aldrig försvinna, fy...
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!

2008-10-01 23:15
jag hatar mongon som kor pa tok for stora bilar pa tok for korta strackor.

Och p-lisor, fy fan vilka fttor.

2008-10-01 23:22
Jag hatar såna som låter oss hatare inte hata på vad vi vill!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2008-10-01 23:25
jag hatar idioter som måste planera precis ALLT
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2008-10-01 23:28
Jag hatar människor som inte planerar precis allt. Själv skulle jag dö utan min kalender.

2008-10-01 23:33
jobbigt!
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2008-10-01 23:47
aniii F20 Word!

2008-10-01 23:53
jag hatar också människor som inte kan planera. för min kalender i huvet töms för ofta.

2008-10-02 00:11
Jag hatar människor som överdriver.
Sen hatar jag att jag är så sjukt trött på morgonen. I övrigt inte så mycket för tillfället

2008-10-02 00:13
Vad är kalender? Vad är planering? Softa lite förfan.

2008-10-02 00:20
Jag hatar folk som inte ringer när dom säger att dom ska det. Feel me?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2008-10-02 00:24
whos calling me from a private call
gyangstas no answer private call

hatar folk som tror att jag vill ringa upp

2008-10-02 00:56
hatar människor som pratar lastbilar motorer osv för att få manlighetspoäng hatar dom helvete
mjaoo
Redaktionen

2008-10-02 01:15
Människor som recenserar grundligt hur andra människor klär sig och ser ut.
namaste
Konsertbesökare

2008-10-02 01:41
Jag hatar:
Arbetsförmedlingens program för ungdomar.
Folk som går sakta framför en när man är ute. Man vill sparka dom i ryggen och gå över dom.
Folk som spelar musik på sin sketna mobil. Skaffa hörlurar för helvete.
Att det snart är vinter och man kommer frysa ihjäl vart man än ska.

Osv.

2008-10-02 03:49
SlimJim Said it!

+ hubbabubba tuggandes 14 åriga killar som ska impa på sina lika gamla vänner och försöker använda sig utav ett "finare språk"... det stämmer helt enkelt inte bara in på deras pubertets röster.

2008-10-02 04:32
Jag hatar människor som inte kan argumentera för sin sak utan alltid kör argumentet "MEN JAG TYCKER SÅ", spelar ingen roll om det handlar om huruvdia jorden är platt eller om ost är dödligt. De tycker så, därför är det så. Idioter :|
Look with your own eyes - See with your own mind

2008-10-02 04:38
PenDragon p24

Word på dig med. Speciellt här på whoa, många som har en åsikt, få som kan argumentera och förklara varför dom har den.

2008-10-02 08:10
Jag hatar idol! Är dom för dåliga för att få skivkontrakt så dom måste hora i tv för en one hit wonder kan dom suga kuk

Jag hatar den askassa popmusiken som min kära roomie spelar varje gång vi åker bil, va fan hände med "han som åker shotgun" bestämmer musiken?

jag hatar att gå till arbetsförnedringen och höra samma sak i 6 veckor, och absolut få nada hjälp.

Jag hatar 95% av alla svenska filmer/serier som kommit dom senaste 5-10 åren. Mest pga att dom har överspelande skådisar som låter retarderade.

Jag hatar att hamna i diskussioner om bilar och liknande skit, jag bryr mig inte bilar är astråkigt.

Jag hatar att diskutera styrkan på snus med en kompis som snusat 1 år (jag har snusat 12) liksom va fan försöker du intala mig? ta en snus och håll käften istället

Jag hatar att frysa om mina fötter konstat (har dåligt blodomlopp eller liknande)

Återkommer då jag inser att jag hatar mer saker
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-10-02 08:17
Hatar när folk inte svarar om man frågar något.
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2008-10-02 08:46
Jag hatar att vänta, tex stå och vänta i en jävla lång kö eller buss och liknande saker, sen hatar jag regn också fyfan om de regnar och jag ska någonstans så skiter jag i de om jag inte åker bil då

2008-10-02 08:46
Jag hatar folk som äter sakta, och tror på gud. fråga mig inte varför, är bara vad jag gör!
B

2008-10-02 11:06
Hur orkar ni hata så mycket? Att hata tar för mycket energi, ogillar dock skarpt personer med låg EQ, kan inte umgås eller skapa en kontakt med sådana personer. Har väl inget behov eller lust till det heller men ibland så tvingas man till det, arbete, skola och andra sammanhang.

2008-10-02 11:12
Låg equalizer-inställning, eller vadå?

Jag ogillar starkt när folk avslutar en mening de precis blivit rättade i med "men ändå".

En diskussion:

Kompis: "Äh, jävla djurgårdare, vi är ändå bättre!!!"
Jag: "Lugna ner dig, onödigt att hetsa folk, speciellt när vi inte vunnit över dem på två år"
Kompis: "Ja men ändå, vi är bättre!!!"

Supporterhjärta, möjligen. Irriterande, definitivt.
•pave paradise•

2008-10-02 11:14
EQ, förkortning för Emotional Quotient, "emotionell kvot" (jfr. IQ, intelligenskvot) är ett mått på en persons förmåga när det gäller att kunna handskas med egna och andras känslor, ha relationer, motivera sig själv och vara empatisk. Benämns även som social kompetens/ social intelligens

2008-10-02 11:16
folk som cyklar i stan..dom e typ sjukt stressad, plingar konstant på att dom kommer farande o tar ingen hänsyn...

mammor med barnvagnar..eller folk med barnvagnar i allmänhet..tror att dom äger trottoarerna...står 2 st brevid varann o pratar så man får gå ut på gatan...

sen folk som går sjukt sakta framför en o plötsligt stannar...

tror ja ska sluta gå
vi är överallt!

2008-10-02 11:24
Fredrik:

Ah, justfan. Hoho. Jag skyller på min stereo, satt och pillade ihop högtalarna innan jag skrev inlägget. My bad!
•pave paradise•

2008-10-02 11:32
Jag slutade hata någon gång runt 92. Det var svårt i början men nu betraktar jag det mer som en befrielse.

Nä jag skojar, allt i tråden + 8000 saker till säkert
FTW likzom

2008-10-02 11:37
Allt överdrivet snack om att vara klimatsmart och eco-vänlig, rumpknullad eller allt var det är.
"på våra stolar har vi miljövänlig plast som ben. Det har vi för att DU ska kunna sitta skönare samtidigt som du räddar världen"
Yeah right.
Överallt ska allt handla om naturen hela jävla tiden. "rädda världen - byt lampa", "Rädda isen, åk tåg", "Rädda ett träd, såga ner ett annat!

Sen hatar jag att nästan all mat börjar komma med mindre fett och fullkorn. Tänk om inte jag vill ha det?
Jag vill ha vanlig cremefresh, inte lättcremefresh. Ingen jävla fullkornspasta eller rågbröd med extra fullkorn. Jag vill inte ha nyttigt! Jag vill ha som förut, öppna en butik som är som förut :(

2008-10-02 11:44
jag hatar mig själv! jag vann.

2008-10-02 11:47
Det är ingen tävling Zatmara ;)

Redaktionen

2008-10-02 11:59
Jag hatar också när man inte kan sluta göra saker eller bry sig om saker som man faktiskt mår dåligt av.
namaste

2008-10-02 12:01
jo zatmara du vann.....en helg med mig
vi är överallt!

2008-10-02 12:26
- Folk som springer i rulltrappan på t-banan även fast det inte kommer något tåg inom de närmaste 5 minutrarna.

- Jag hatar även Johan Stael von Holstëin, Sakine Madon, alla dessa modeploggare och obetydliga teens som tjänar pengar på trams.

- Reinfeldts musiksmak, snacka om ett svagt kulturellt kapital.

- Sen så hatar jag även den på SVT som kom på att Josefsson ska avsluta med "vi är tillbaka nästa vecka och vi har ingen aning om vad det kommer handla om då"

DIF!

2008-10-02 12:28
haha skönt avslut....

håller me om rullstrappan...eller om man har sjukt bråttom så står d en barnvagn(återigen) i vägen

fan ja hatar barnvagnar
vi är överallt!

2008-10-02 12:28
Jag hatar när mat står i kassan på t.ex. Coop Eller Willys och kassöskarn och den som handlar hamnar i diskussion eller liknande så det drar ut på tiden så jävla mycket och man får bara stå där och ge irriterande blickar.

Jag hatar när nån förklarat dåligt och man "rättar till det" och dom säger "du förstår vad jag menar va?".. Ja? ANNARS HADE JAG INTE UPPREPAT DET.

Jag hatar folk som påpekar det uppenbara. "jag har färgat håret svart, ser du ser du?" "nej jag är färgblind och det ser ut som det är orange-lila"

Hatar folk som skriker ut sin åsikt när man diskuterar så man aldrig får en chans i världen att hävda sin egen och sen klappar sig själv på axeln och tycker att dom är duktiga på det dom gör.

Jag hatar folk som står stilla när man handlar på coop i t.ex. kaffe-gången med sina vagnar och pratar med varandra och blockerar vägen.

Jag hatar att alla arbetsgivare låter så glada att just du sökt jobbet och sen får du det inte.

Och jag hatar mammor & pappor som ska skryta om sina barn! We get it, du är stolt. Sluta snacka om det nu.

2008-10-02 14:01
_NoVA_ P22

kommer jag hata mig ännu mer efter den helgen eller kommer jag hata dig?

2008-10-02 14:02
Fredrik

det är visst en tävling =P
Promotor

2008-10-02 14:30
Jag hatar raggare!
Jag hatar folk som tror sig!
Jag hatar folk som tror att dom ska få allt gratis från folk som har lagt ner åratal för att kunna det som dom kan idag!

2008-10-02 14:36
Hata är väl ett lite väl starkt ord men några grejer som är rätt högt upp på min shitlist för tillfället är bl.a:

- Folk som inte förstår sarkasm/ ironi
- Människor utan självdistans
- Folk som står kvar vid automaten då de tagit ut pengar istället för att gå ur vägen & släppa fram nästa person
- När man just tänt ciggen & dragit första blosset & bussen/ tuben/ pendeln kommer
- Oflexibla människor
- Emoticons-missbrukare på msn
- Fisljummen vardag
- Känslan av misslyckande
- SJ's biljettpriser
- Att vänta
- Safari (webbläsaren)
- Okopplade barn
- Mödrar till okopplade barn

"Men ja e inte bitter"... ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.