I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rakning/vaxning på intima ställen.

Övrigt - Blandat

2008-10-02 15:47
"fuck shaving I love your little rainforest"

jag håller med föregående talare. det är väl liksom upp till var och en.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)

2008-10-02 17:39
alltså. om vi kvinnor ska raka / vaxa oss under armarna / benen / minst bikinilinjen, är det inte så jävla mycket begärt att killen rakar pungen lite då och då.
We call them winerbrods.

2008-10-02 18:20
A-fucking-greed.

Producent

2008-10-02 18:27
skunkafied F26
vem tvingar er till att raka er?

2008-10-02 19:32
kown

Jag påstår verkligen inte att jag vet mer om det än du. Jag menade inte heller att man automatiskt blir ohygienisk om man är orakad och får mens. Vad jag menade med det jag sa var att om man är rakad är det lättare att hålla en bättre hygien. Självklart kan man hålla minst lika bra hygien orakad, men måste vara lättare som rakad?

2008-10-02 20:51
Konstigt - när hade du senast sex med en tjej med buske under armar / ben / bikinilinjen? rätt avtändande, va? men håriga brudar kanske inte har såna krav på killar. dunno.
We call them winerbrods.

2008-10-02 22:07
skunkafied F26: Igen vad ligger du med för snubbar som inte kan tolerara att du har en hårig fitta?!det finns givetvis gränser men dem känner man nog bäst själv. Jag har nog aldrig träffat en snubbe som följt med en brud hem och sen dagen efter har sagt att jag satte inte på henne för hon hade hår på könet. Herre gud det sitter bara i erat huvud. Sen så brukar inte folk vara så håriga att det blir motbjudande.

Sen for the record jag har legat med tejer med hår under armarna det är faktiskt inte hela världen du ska ändå inte slicka där
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-10-02 23:26
R0feman - um. jag har liksom aldrig frågat nån "du, är det lugnt om jag är hårig 'där nere'?" jag gillar inte att gå omkring med värsta busken eller håriga ben / armhålor, och jag föredrar att killen i fråga är rakad 'där nere' (okej, det är inte så att jag låter bli att ha sex för att snubben är hårig, but still) lite trimning kan man faktiskt unna sig och sin partner.
We call them winerbrods.

2008-10-07 17:58
Intressant...
Producent

2008-10-07 18:21
skunkafied F26
fast, det är ju fortfarande ingen som tvingar er till att raka er?

2008-10-07 21:05
haha, vafan..

Roligast är alla snubbar.. "tjejen ska vara rakad, men i min volvo 240 måste jag ha buske.. har ingen värme"

2008-10-07 22:23
Jag skiter totalt i om killen har en buske om vi bara ska knulla men om han vill att jag går ner på honom så får han fan se till att raka sig om det ska bli av.

I mina ögon så låter det fel men jag kan inte rå för att jag blir avtänd av hår i näsan/munnen.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2008-10-07 23:12
trimma känns väl rätt soft, helt naket funkar det med, däremot att hajka i amazonas är inte så poppis , som föregående skriver man vill inte ha skogen i näsan/munnen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-07 23:26
Så ni killar som rakar erat hela parti, Rakar ni era ben också då eller eller när går gränsen?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-10-08 01:19
förhoppningsvis har man inte lika tät buske från bollarna och ner längs låren annars måste det ändå ser grymt kul ut med en baldspot runt ballen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-08 11:55
om vi kvinnor ska raka / vaxa oss under armarna / benen / minst bikinilinjen, är det inte så jävla mycket begärt att killen rakar pungen lite då och då.

Vadå ska? Man kör väl på det man är mest bekväm i, hår eller inte!