I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rakning/vaxning på intima ställen.

Övrigt - Blandat

2008-09-30 18:49

Rakning/vaxning på intima ställen.

Det kanske är en personlig fråga, men vad tycker ni om rakning på intima ställen. Är det ett måste för er eller inte? Eller är ni fullständigt emot det med tanke på hudirritationer eller något annat?

Producent

2008-09-30 18:51
Det är inte ett måste, men ser snyggare ut.

2008-09-30 18:54
det ska göras, speciellt på tjejer
diska hårdare! kvinna!

2008-09-30 18:55
Håller med "konstigt" :)

2008-09-30 19:04
Personligen tycker jag att hår på andra ställen än huvudet är äckligt!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2008-09-30 19:06
I dont give a fuck, som man säger. Lite lätt ansat är ju smooth, men det är absolut inte avgörande på något sätt. Då menar jag naturligtvis på det motsatta könet.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-09-30 19:18
Så länge det inte känns som man hamnat i mörkmården är det vilketsom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-30 19:32
Men vad fan hahahha
Först gör du en tråd om att raka sig under armarna & nu en om att raka sig på intima ställen.
Vad är grejen?

2008-09-30 19:40
man behöver inte raka så mycket. det handlar om respekt för tjejen, räcker kring rövhålet egebntligen så hon slipper får hår i munnen

2008-09-30 19:41
precis man vill ju inteatt hon ska ha hår i maten
Mabuhay!

2008-09-30 19:43
på tjejer är det ett måste enligt mitt öga iallafall..
Sleep is the cousin of death

2008-09-30 20:05
uppskattas men inte ett måste...

....på en kvinna!

2008-09-30 20:14
Hår alltså...när blev det äckligt? Jag har hört att det hände någon gång på 80-talet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-09-30 20:25
hår är bara äckligt enligt folk med ljusa hårstrån, dom är avundsjuka.

2008-09-30 21:43

Jag hade en porrtidning en gång, däri var det en bild på en svart tjej som spände upp röven o hade tussar med hår i en radie av ca 1dm runt the A-hole.. det va sisådär upphetsande att se. bilden liksom inte försvinner från näthinnan :/

Men tillbaka till frågan, o jag tycker en tjej ska ha en muff-frilla som speglar hennes personlighet!

... shit.. det där jag jsut sa, lät förjävligt.. men tänk på det, ändå så låter det inte så dumt.. nästa gång du stirrar ner på nåns beaver så kommer du o tänka på det här inlägget och inse, att.. ja han XIMER hade ändå inte så fel.

Tack, det var allt för mig den här gången.

2008-09-30 22:31
Att få hårstrån i munnen är ju inte mysigt. Inget måste med trimmat/rakat men helt klart en fördel om man ska vara där nere och pilla. Annars undviker man det. I alla lägen.

2008-09-30 22:32
Är för övrigt roligt med killar som kräver rakat när de själva går runt med en jävla afro därnere (syftar inte på några i tråden då jag inte vet hur folk ser ut där nere, men ni vet vilka ni är)

2008-09-30 22:39
precis man vill ju inteatt hon ska ha hår i maten

HAHAHA

2008-09-30 22:39
killen får gärna ha rakat vid snoppen men mkt hår vid rumpan :)
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!

2008-09-30 22:42
då kan jag bjuda upp på dans go_guzz_rinkeby *BLINK*

2008-09-30 22:56
I don't want hair in the fooood.

Lite klipp klipp åtminstone

2008-09-30 23:01
det är väl mer hygieniskt, helt klart. annars tycker jag inte att det spelar allt för stor roll.
Zittla - The Fatal

2008-09-30 23:09
hygieniskt så är det snarare sämre att raka sig osv då det finns en anledning till att det växer hår där butthead
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!

2008-09-30 23:18
hårutväxt har inget göra med rakning, enda grejen är att man får stubb istället för fjun

2008-09-30 23:32
BORT!

2008-10-01 01:23
aa speciellt på tjejen.. Man vill ju inte ha hår i maten
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-10-01 05:02
go_guzz_rinkeby

ygieniskt så är det snarare sämre att raka sig osv då det finns en anledning till att det växer hår där butthead

Där håller jag inte riktigt med dig , kan tänka mig att för 100år sen då hygienen rent generellt var mycket lägre, att man då behövde lite skydd för skrevet.
Men i dagens läge , då alla duschar 1gång varje dag. Så tror jag inte att det är någon större fara om man är renrakad!

mer rakhyvlar åt folket!

frid//

bajskorv aka vroksjab
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2008-10-01 07:14
Trimmat/rakat/bådeoch borde man ha tycker jag. Jag har kört så i all evighet och ser gärna att tjejen har något i samma stil som mig, då jag tycker mycket pubes är snuskäckligt.

2008-10-01 07:47
fan vad många som rockar rakat, trodde inte det uppskattades av damerna.. själv håller jag trimmat och kör av allting någon gång ibland..
Veet kan ju rekomenderas iaf, mindre irritation.. gör dock inte samma misstag som en vän, han hade det på kulorna också, hand pung såg ut som en påse av rått kött efteråt.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-10-01 08:08
Personligt så anser jag det jävligt obehagligt när pungsvetten rinner över rakad pung och fortsätter ned över låren. Det betackar jag mig för och därmed så rockar jag tjock päls, där som överallt annars.
På det motsatta könet så finns det ju ingenting värre än stubb, låren riktigt svider efter sex. Hår är helt klart både sexigare och bekvämare.
mera msz!

2008-10-01 08:14
bara en fråga till er som säger att det måste vara rakat, om ni plockar upp värsta puman och det visar sig att hon inte är rakad ligger ni inte med henne då?! Det verkar ytterst dumt. Sen ni som säger att ni inte vill ha hår i maten. Bara för en tjej har hår där nere så behöver ni inte tugga i håret känns inte det lite dumt?

Nej jag tycker det är lite skitsamma så länge det inte är stubb för det gör så jävla ont
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-10-01 09:34
Kan väl bli lite ohygieniskt för tjejer att inte vara rakade samtidigt som man har mens? om man inte duschar stup i kvarten eller så.

2008-10-01 10:23
Rastasite: Hört talas om tampong..?

2008-10-01 11:21
kown

Jo visst, men en tampong är knappast en kork man täpper igen hålet med när mensen börjar och tar ut den när det är slut. Tjejer byter ofta tampong hela tiden när dom har mens.

2008-10-01 11:45
bärs och rakade brudar

Skivsamlare

2008-10-01 12:06
haha alltså vafan händer med whoa? :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-10-01 14:36
go brazilian

2008-10-01 16:41
jag tror aldrig jag har läst så roliga inlägg som i denna tråd.
Zittla - The Fatal

2008-10-01 16:51
"Man rakade sig inte förr ju"

- På morfars och mormors tid hade dom inte lika mkt oralsex.
Vem fan vill suga en dude eller lapa en donna om dom har buske där?
Ineffektivt och obehagligt.

Men visst om ni inte har några som helst ambitioner att bli avsugna / lickade -
behåll regnskogen då.

2008-10-01 17:24
Nu när alla jävlar är raklade och lite bush är förenat med dödsstraff så är det som att vinna på lotto om man någon gång skulle dra ner ett par trosor och finna en riktig trasselmus. omväxling förnöjer

lite hår mellan tänderna har ingen dött av. flossing is great says my dentist
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2008-10-01 17:59
Desto mindre hår i munnen detso bättre

2008-10-01 18:45

Jag känner en tjej som har tatt bort fitthåret med laser..

..hon sa det gjorde ont.

2008-10-01 18:56
palla. jag är hårig, duger det inte dra nån annanstans. jag gör mig inte mödan för någon annan, spelar ingen roll hur upphetsad jag är.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-10-01 19:15
Vem fan vill suga en dude eller lapa en donna om dom har buske där?
Ineffektivt och obehagligt.

Såvida man inte har hårbeväxt ollon/skaft alternativt en otroligt kort kuk borde det ju inte vara några problem? Det skulle väl vara pungen i så fall..
Walking the street of dreams
Producent

2008-10-01 19:25
spelar inte så där jättestor roll.. stubb är väl de värsta isåfall
http://www.soundcloud.com/luegoods

2008-10-01 19:44
det var så sant. man ser ut som en clown i fejjan när man är klar
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2008-10-01 22:03
hår i maten-kommentaren brukar oftast droppas av folk som inte får till det så ofta(läs killar) eller aldrig(läs oskulder)

en grej man säger för att låta som att man är in the know men mest sett kön på internet, kommentaren är således kontraproduktiv
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2008-10-01 22:42
Rastasite: Haha, jag tror jag har bättre koll på det är du har, faktiskt ;)
Men jag blir lite irriterad på dig som tror att tjejer INTE tvättar sig när dom har mens? Spelar väl ingen om man är rakad eller inte? Det blir ju äckligt ändå.
Det är ju inte så att vi liksom.. "oj nu fick jag visst mens, bäst att jag rakar mig så att det inte blir äckligt"

XD

2008-10-01 22:47
Rastasite,
det är hygieniskt _med_ hår. googla så får du se

2008-10-01 23:05
Passande nick @ Syphilis ;)
Walking the street of dreams
DJ

2008-10-02 14:12
Haha, ännu en jävligt töntigt tråd. Jag tycker det är bäst med en tjej som känner sig bekväm och snygg som hon har det, oavsett hur mycket hår det är. Jävligt PK-kommentar, men det är ju sant...

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.