Okej, du ber mig med andra ord förklara vad jag menar med ordet "natur" och därmed även ordet "naturlig". Som jag ser det är naturen hela tiden under konstant förändring. Det är precis det naturen gör, hela tiden. Detta innefattar födelse, död, utrotning, etc etc. Hela den naturliga processen är alltså, kort och gott förändring. Att säga att en förändring i naturen är "mindre positiv" än någon annan är därför galet. Döden brukar ofta ses som den "negativa sidan" i naturen, vilket INTE stämmer. Döden är INTE något negativt för naturen! Det vore som att säga "döden är negativ för förändring", vilket är helt fel. Döden ÄR förändring! Att låta djur dö ut, att utrota, att låta bli att utrota, att låta bli att hålla kvar arter i livet INGÅR därför i naturen! Det är helt naturligt! Konservativ kontroll däremot, ingår inte i detta eftersom det är förändringens raka motsats. Att försöka kontrollera naturen på ett konservativt sätt genom att hålla kvar arter i livet ÄR att direkt strida mot denna princip. Oavsett om det är vi människor som medvetet hotar artens överlevnad. Förstår du? Med detta sagt hoppas jag att nu att du förstår hur jag ser skillnad i att utrota arter och att kontrollera deras överlevnad. Sedan behöver du inte hålla med mig...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic