Empire Förmodligen, hon verkar iaf inte ny denna tanten^^ Störtskön iaf, hehe. Bökcrew Ärligt talat så vet jag inte, emn det ligger i nåt naturområde typ^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Plattan!.......närå...Men.. Söder + raves? Skogsfester typ haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
localareagraffw0rk Yes! precis vad jag ville höra! haha
.....den där filmen är ju monty python's "meningen med livet".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
POSTAL: ja, är det inte. satt och funderade på det.. :/
...som jag förresten hoppade över på en loppis idag.
offtopic, men jag måste... Ännu ett fint inlägg av Padawon! (Ogillar dig inte, mobbas inte men du får mig att le:( ) Puss!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Kom igen folket, inte så mkt offtopic. Känns dumt att börja rensa, so stick to it :)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Wosh, nu äre inte lång tid kvar, nu börjar jag bli liiiite nervös:P haha, fasen alltså^^
POSTAL: där hade du tur. hittar aldrig såna guldklimpar...
med oss är det bäst häng! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hela bromma är ju ett naturområde, nått mer måste du ju veta? bromma är ganska stort.
stigili dang dang didan
Haha ja klat att jag vet^^ Men asså, aa:P Kan ju säga så här att de första nätterna kommer jag sitta i ett hörn med kökskniven i högsta hugg,kanske släppa en fis när jag får för mig att det rör sig någon utanför. Sen efter dag tre kommer jag inse att det inte kommer komma någon psyksjuk och smyga på mig. Jag ska bo vid Beckomberga.
Och ja jag vet att det är nedlagt, men har man sett skräckfilmen så har man^^
Då är det antagligen Islandstorget eller Råcksta tunnelbanestation. Tror jag iallafall, har inte jättekoll på västerort... Samma linje som mig iallafall! :)
...och det är det som är så fint med whoa!
nice beckomberg e scjysst å bo vid,då bor jag nästan granne med dej:)
framåt stolta AIK
bacardi Haha snajsigt:P Då får la du visa mig runt där^^ Kommer gå vilse, haha. Mitt lokalsinne är inte vad det borde vara^^
Lacroix F19 haha kag har ganska bra :) jag fyllde 25 i onsdags så då kan man slå 2 flugoe i en smäll ;)
framåt stolta AIK
Bacardi Haha och med det menar du?;)
Lacroix F19 ja de e klart varför skulle jag vinte de?:)
framåt stolta AIK
Bacardi Ja det kan man ju fråga sig^^ Men vad har det med att göra att du fyllde 25?^^
Lacroix F19 då har jag 2 anlednigar att gå ut
framåt stolta AIK
Bacardi Haha ja det är ju iofs sant:P
Lacroix F19 ja där ser du bättre anledning för en lördags kväll kan det inte bli inte ofta man har 2 bra anledningar att gå ut
framåt stolta AIK
Bacardi Nej verkligen inte. Du har liiiite tur nu eftersom du har 2 anledningar.
Lacroix F19 skoja inte,jag va lutade åt att ta de lungt,men nu kan jag inte,finns jue inga ursäkter kvar
framåt stolta AIK
Bacardi P25 Nejnej inte alls, kan inte backa nu, too late liksom. Och tänk på att du har 2 anlednigar nu med.
Lacroix F19 ja exakt,ta min msn istället pallar inte skriva här skickar den,bara att adda om du vill
framåt stolta AIK
Bökrew Jag bor precis vid beckomberga, hade inte några träd stått felplacerade så hade jag sett det. Vet inte vilken station som är närmats, men jag kan iaf gå till råcksta.
Så om nån bor i närheten och är sugen på en prommis så äre ba att äsga till, har dötråkigt just nu. Det ekar när jag sväljer filen ungefär, inga möbler än mer än en säng, så aa. finns inte så mycket att göra i min lilla lya.
Hoppa i sängen!
Empire Haha har funtat på det med, men jag ska kunna sova i den sen utan att fjädringarna sticker upp^^
Hur gick fösta dagen på nya jobbet? :)
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Det gick bra tycker jag, hur kul som helst:) Måste bara komma in i det lite, roliga människor som jobbar där med, avspänt liksom.
och hur blir det med tisdagsölen? jag är sugen på öl.
©TREKK studios / Leråker Productions.
Jag bor också i Bromma. represent !
my name is xelly smelly
Luren Jag har öl i min kyl, mähä:DXelly Fan vad nice, vart i Bromma?:)
Lacroix I Brommas ghetto (blackeberg) durå?
my name is xelly smelly
Vet inte vad det är för nåt^^ Jag bor precis vid beckomberga, hade sett det snuskiga huset om det inte var träd ivägen^^
Åfan men då ere jävligt nära blackeberg, bor du typ vid dom runda husen eller?
my name is xelly smelly
Haha fan va nice:P Ingen aning, har inte hunnit vandra runt så mycket:S :D
Haha okej men håll utkik efter dom runda husen, vilken tbanestation är närmast för dig då vet du de?
my name is xelly smelly
Toastare
2008-09-02 00:17
Jag flyttar till sthlm på torsdag! Lilla Essingen ska bli mitt hem!
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo glider in på en räkmacka rätt in i smeten, vissa har de bra! Fast jag trivs i blackan så skulle inte vilja bo någon annanstans men lilla essingen är ett attraktivt område
my name is xelly smelly
Toastare
2008-09-02 00:30
Xelly, andrahandskontrakt :) Och när jag satte in foto i min tredje annons så fick jag mer svar än nånsin PLUS en stalker som mailade, försökte adda mig på fejjan OCH letade upp mitt telefonnummer ;) nej men jag är jävligt tacksam. Men det krävdes en jävla massa hårt arbete och letande. En schysst snubbe på snart 50 som har den också. Vi kom jävligt bra överrens och han var med och startade upp bostadsrättsföreningen. det roligaste han sa.. "ja så finns det nyckel till klädkammaren om du vill typ låsa in din laptop när du har besök" ... eh? jag har inga vänner som snor, av mig iaf.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo, jag tror han försöker säga att du inte ska bjuda in grannarna på en fika..
BountyBoo Hahaha, man kommer långt här i livet på utseende! Najs ju vem tackar nej till både lägenhet och pojkvän på köpet? :D Good for you, hur länge får du stanna då? 1 år är väl de som gäller för andrahandsboende om jag inte minns fel.. De låter tryggt, gamlingar kan man oftast lita på! Hahaha han kanske har många kleptoman polare :)
my name is xelly smelly
Lacroix jag har också öl i kylen, så tisdagsöl hemma hos vem?BountyBoo Lilla Essingen är mitt hem! så vi lär ju ses framöver på ica eller rosa drömmar.
©TREKK studios / Leråker Productions.
Xelly Mm får göra det. Jag kan iaf gå till råcksta. sen kan jag gå till den som är vid brommaplan också, vet inte vilken som är närmast, men jag har inte långt till sjukhuset och inte långt till Ica-affären som ligger nästan vid sjukhuset. Haha är du med?^^
Luren Jadu, vilket som^^ Jag har ju bara en sväng än så länge så om det blir här får man sitta på golvet:D