Stockholmsflytt
Tjo alla glada människor. Nu är det så att på lördag så flyttar jag till El Stockholmo för jag ska börja jobba där på måndag. Jag är lite nervös och jag är lite spänd inför detta. Men iaf, min fråga är vart är det bäst häng?:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
i lappis tveklöst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kanske dum fråga, men lappis?
he he :) Vad ska du jobba med? Vart kommer du bo i stan? Vadf tycker du om att göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska jobba som kontorsassistent på svensk säkerhetstjänst, ligger på kungsgatan, ag komer bo i Bromma och jag tycker om allt som är kul och som innefattar att umgås me människor. Jag behöver lära känna lite folk^^
Lacroix behöver du lära känna människor, så go whoastyle; joina tisdagsölen ;) eller varför inte skriva en annons i kontaktannonstråden där du söker hangarounds? annars är ju ett bra sätt att lära känna nya människor att börja utöva dans eller vad som du nu kan vara intresserad utav. då träffar man alltid på nytt folk och sen kan man ju börja umgås utanför aktiviteten om man träffar någon schysst? :) bäst häng är ingen speciell plats i stockholm. bäst häng är där man själv är med sköna människor. det är min personliga åsikt!
Delam tange barat
Tanto är grejen! Iallafall på sommaren.
...och det är det som är så fint med whoa!
Lacroix, med mig så klart. ;-D
Rachel Haha kontaktannonsgrejjen är i min grej riktigt^^ Även om detta inlägget hade lite konatktannonskänsla så var det inte det som var syftet:P Men aa någon aktivitet är ju rätt nice, tisdagsölen lät soft:P haha^^
Psk Haha är bästa hänget med dig?^^
röker du zutt?
spliff macht frei
Nope, skulle aldrig falla mig in faktiskt.
Fan. Då kan vi inte hänga. Tji fick du.
spliff macht frei
jag röker fett me zutt dock så bara hojta kan röka ner varenda människa på whoa rökt i 6 år.
Geni
bacteria, snälla...
Bacteria Haha, så synd då^^
Heja bacteria!
Follow the dao, right about....NOW!
Ja verkligen^^
Va lyssnar du på för musik?? Vad "festar" du helst till o vad för typ av musik gillar du att se live?
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught! Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com
Jag lyssnar på allt, jag festar till allt förutom dödsmetal, passar inte riktigt att festa till det^^ Sen så live är väl det mesta. Går inte att säga riktigt, bara det är skön stämmning och man går dit med rätt folk. Det blir vad man gör det till ungefär. Sen så är ju inte dansband något som har plats i playlisten^^ Går ganska så mycket bort faktiskt, mähä..
Förlåt om jag verkar tjatig här, men du tycker om dödsmetall, trots att du inte festar till det?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Virrepirre Haha nej, inte någon favvo^^ Men jag är allätare så jag lär väl hitta någon dödsmetallåt som jag tycker är bra:P
jag skickade dig ett roligt med. :)
Såg det nu;)
Lacroix F19 Svårt att säga vad som finns, som är "bra" .. Och svårt att tyda dig riktigt när du säger att du lyssnar på "allt" . Vad spelas i din mp3/winamp just nu ? ge 5expl. Utifrån det kan jag nog rekommendera uteställen
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Haha inte fan är det bästa hänget här på Lappis
DIF!
JohnJohansson112 1 - Ne-Yo 2 - Goo Goo Dolls 3 - John Mayer 4 - Jason Mraz 5 - Aerosmith Det är det jag lyssnar på mest just nu, men det ändras liksom. Som jag sa så lyssnar jag verkligen på allt och aa, jag har ingen speciell genre som jag lyssnar mest på. Kanske låter tråkigt men så är det^^
Vanessa carlton - A thousand miles!!!
Haha vart fick du den låten ifrån?^^
Tisdagsölen är ett perfekt ställe att träffa människor på. Rekommenderar det högt.
Vet inte... den kom i min spellista nu så jag flippa lite : D
localareagraffw0rk : ha ha, klockren är du! :)
är det nu jag får en kaka? för jag har nyss käkat 6 mackor rostat och ett fett glas oboy.... kommer dö
ja, Pollo får en kaka.
Sett den där Quentin Tarantino filmen när det är ett fetto som bara käkar hela tiden sen stoppar han i sig typ en kaka eller en smula eller nått så sprängs han ? I dont wanna turn out like that...
Haha, du kommer rulla ut genom dörren;) Men jag kan bju på en kaka^^
localareagraffw0rk haha, vad heter den?
...och det är det som är så fint med whoa!
*Kab000000000000m* tack för kakan....
Jag kommer inte ihåg, jag var jätte liten och pappa sa att jag inte fick kolla på den vafan tror du jag gjorde?
Carmen, indigo och marie. sen hem och kräkas. det e en bra kväll för dig.
Daaaaaaaah!
offtopic Padawon P17 c'mon. testa få ner mig!
Ausonius Jag skulle helst slippa att kräkas, men aja^^
Dansk_BB Oh fuck... Nu är vi resterande rädda!
Psk Haha ja, låter fint det;)
Oh jag har arbetat där förut, nice chef om hon inte bytts ut.
Jasså, som säljare då eller? Haha hon är grym:P Skönaste tanten, när jag var på intervjun så snackade hon mest om hur ont hon hade i sina öron^^
Yes som säljare, haha nice då är det nog hon jag menade ;)
vart i bromma ska du bo? alltså vilken blir din station?
stigili dang dang didan
Tisdagsölen! ..om den inte är på nivå22 för personalen är elaka mot mig :(
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
CosaNoztra P25 Hallå, skärp dig du är ju rambo!