Deltidspensionerad klottrare söker kvinnligt umgänge. Mvh från mig.
SMÅLAND!
pax för han jaymush..om d fortfarande e halloween
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Söker en skön, snäll o go tjej i Gävle! Vet inte om jag stannar här längre än till sommaren men kanske om jag hittar nån. Jag är en rätt laidback snubbe, lite filosofiskt lagd. Sport och film sammanfattar väl egentligen mina huvudintressen, men there is more om nån skulle vilja veta ;) Du bör ha förståelse för sportnördar och helst ska du ju vara en sån själv. Dessutom bör du uppskatta filmer oavsett när och varifrån de är producerade. Musiksmak kvittar nästan. Jag gillar hiphop och hårdrock, konstig blandning kanske men så gillar jag en hel del därimellan också :) Trodde aldrig jag skulle söka en tjej på Whoa, men man vet ju aldrig! :)
Hehe kul sammanträffande, jag träffade en brud samma kväll som jag skrev förra posten :P Miracles do happen!
jag söker en som är kass på betapet som jag kan få vinna över för min rang börjar gå åt helvete!
Rahamadjan av GU-PA!
haha, jag är på
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Hej! Jag är en tjej som söker fler vänner, bor i Stockholm, snart 27 år. Jag gillar att spela musik/sjunga (bla jazz/soul/RnB och latinamerikansk/reggae musik). Och att dansa olika danser (just nu magdans och flamenco). Gillar även andra former av kultur, tex konst, cirkus och teater.
Andra intressen är att vara i naturen (promenera, trädgård mm), pyssla och resa. Jag är typ anarkistisk och lite agnostisk. En bra författare är Pablo Coelho och två bra filmare är Peter Birro/Lucas Modysson.
Hör av dig så kan vi tex ta en fika, promenad eller hitta på nått annat. Mejla mig på
[email protected] så kan vi prata mer.
Hej, 19 år och bor i norra Stockholm. Studerar för tillfället. Söker en rolig och öppen person att softa med någon gång. Kön kvittar! Hör av dig :)
Bor i Stockholm, 26 år, lagom trött snubbe som är lagom trött på lagom mycket. Är väl som alla andra, gillar att ha roligt. Söker inte direkt efter någon flört, utan skönt folk att hänga med.. Gärna inga kålsupare. Dricker gör jag men det är inte min religion. Lyssnar bara på bra musik. Allt från Willie Nelson till dnb. Gillar du att snacka skit o ta en promenad eller sitta helt apatisk framför Tvn några timmar då och då så har du hittat rätt.. Gillar du att smälla några hundra på en fika så har du troligen hittat fel. Maila eller något, jag är rätt lätt o snacka med..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En snygg och intelligent hiphop-dude i malmö sökes, för lite hångel.
Att den här tråden fortfarande lever är beyond my mind haha :)
At the gates of Eternity...
Fan va besviken jag blev, trodde någon redan hade svarat mig! :P
blir lite nyfiken här, har några hookat tack vare den här tråden alls?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2012-04-12 00:21
Har fått en vän via tråden iaf ^_^
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Så du har blivit "friendzoned" redan? Not bad :P
At the gates of Eternity...
jag har fått två betapet kompisar!
Rahamadjan av GU-PA!
Jag är en nybliven singel som gärna vill träffa nya vänner! Jag kom nyligen ut ur ett förhållande och har omvärderat mycket saker i mitt liv i samband med det. Jag är 23 år, glad, social och bor i Högdalen. Jag pluggar mest i veckorna, skriver C-uppsats i historia och ska ta en dubbel kandidatexamen i historia/socialantropologi. När jag inte pluggar gillar jag att läsa, vara med kompisar och allmänt slappa. Att gå ut är också roligt, även om jag inte gjort det så mycket de senaste åren. Min stil är rätt avslappnad, jag har aldrig riktigt sett poängen med att klä upp mig i vardagen så det blir mest jeans och t-shirt. Om det däremot vankas fest, så är det desto roligare att göra sig fin! Jag älskar musik, även om det påpekas för mig att jag inte har så mycket koll på ny musik. Skadad som jag är hemifrån så älskar jag 60-tals musik väldigt, väldigt mycket. Den bästa TV-serien som nånsin gjorts är OZ och jag är galen i maffiafilmer. Jag vill träffa nya vänner, helst tjejer men killar också!, för att fika, promenera, slappa, gå ut och ja, allt möjligt helt enkelt! Hör av er!
göteborgs peeps holla, frågor e till för inboxen haha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Moderator
2012-04-22 01:25
Jag heter Trixie. Jag är rätt trevlig! Jag klär mig helst i stora kläder alt. tighta jeans, jag lyssnar helst på hiphop och dubstep, jag söker folk att prata med på nätet då jag inte riktigt gillar att umgås med människor. Jag är hyffsat smart och ganska lätt att diskutera med. Du ska helst dela mina intrssen; musik, fotboll, tåg, pyssla och skriva. PM:a mig om du stämmer in på nåt av det. woop.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Producent
2012-04-22 17:33
Latinaa skrev: Jag vill träffa nya vänner, helst tjejer men killar också!, för att fika, promenera, slappa, gå ut och ja, allt möjligt helt enkelt! Hör av er!Jag träffar gärna dig för fika, promenad, slappa, gå ut eller vad som helst.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Dopeness , släng iväg ett PM! =)
Redaktionen
2012-04-25 12:31
hej! jag är 23 år ung och är förbannat ensam trots att jag är ganska ball. jag söker tjejer som man kan snacka med en stund utan att det ska handla om jobb, löshår eller träning. du får gärna var totalt opretentiös eftersom jag också är det. o nä tjejer. mitt användarnamn till trots så har jag en normalstor snopp. kommentarer som "så du e åderpåleone asså, heheeee" undanbedes vänligen. varning: jag är tjock och fattig. men det betyder bara att jag försöker hårdare
namaste
Redaktionen
2012-04-25 13:09
viktigt: inte opretentiös som i utandrömmar, mer opretentiös som i att du inte bryr dig om vad.andra tycker om dig. naamean?
namaste
Finns det några trevliga,roliga människor som gillar att feta på och glo på random filmer och serier om dagarna och inte några typiska partysvenskar eller norskar för den delen i oslo,if you're around,hollaaaah!!
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Så den här tråden har funnits i över 5 år, och ingen har lyckats hooka med varann? rätt synd faktist
Graffare
2012-05-21 19:15
Sökes: Tjej med höga ambitioner, stil och klass. Du bör ha ett högt IQ såväl som EQ, kunna stava och inneha minst en kandidatexamen. Du måste tycka om att röra på dig men inte banga på att slappa lite eller supa till då och då. Du bör kunna ta en förlust i allehanda spel såsom alfapet, schack eller backgammon. Ett plus om du gillar fotboll. Finnes: Graffitimålare.
My stomach got young dead orphans in it I eat from trash cans at abortion clinics -Jus Allah
Sökes: Sköna personer som gillar att hitta på saker! (helst som bor i kortedala/kviberg eller åtminstone denna delen av Göteborg..helst nån av mina grannar) personer som vill softa, grilla, spela basket, spela beachvolley, dricka öl å göra saker. Borde eventuellt sätta upp denna kontaktannons i mitt hus istället, men nån här kanske bor i mitt hus? :)
StarNate_ TeKoNe är människan du söker. Själv flyttade jag från 415 för ett år sen och har bara kvar mitt jobb och vänner där. Men han borde bo kvar i K-dala och är en assoft snubbe.
JP:s kontaktförmedling at your service!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Thank u :) Men honom känner jag redan lite, fast han bor i Haga nu. Hur kan man lämna 415? :P
haha bäst e du JP starnate vi får hooka de veet du :)
plus efter som Jp lovordade mig så mycket borde ni tjejer nappa nu ;)
Absolut :) Teknone har lovat att vi ska styra upp grillfest å spela basket på min gård, nån som är på? då e ni välkomna..även om ni inte bor på Beväringsgatan..d räcker nog med att ni är sköna personer :)
Skulle gärna komma men fan, bor i Norrland för tillfället haha
Åh! Jag vill grilla.. När var detta tänkt?
Don't!
ey kan bara vara en mitch på denna grillfesten :P haha driver ba, mera folk gör de bara skoj.. vet inte när tror Starnate å jag får snacka ihop oss elelr nått
Synd man inte bor i kortedala :P
Aight! Hojta vid tillfälle!
Don't!
Oldtown for life! Inte mycket mer att säga, kände bara behovet att slå ett slag för mitt postnummer.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
StarNate_ Jag är alltid på lite grillning, holla så kommer jag från Majorna!TeKoNe Got your back man, nu får du returnera tjänsten och rekommendera mig för alla dina tjejpolare!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
okey grillfest it's on, nu behöver ja bara en dejt
Jag är på grillfest! Styr upp en tråd i blandat, vettja! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Kul att några verkar på iaf :) och en tjej dessutom..skitbra :) Detta kommer bli om nåra veckor, är upptagen de närmsta helgerna. När jag å Tekone pratat om detta blir det en egen tråd om den, ni kommer inte missa det :) Sämsta är att det finns basketplan å stor gräsmatta på min gård, men om man vill spela beachvolley så är det på andra sidan spårvagnen å det är en bit å gå, hade varit så mkt mer nice om allt fanns på samma ställe, helst en stor fet pool också :) och ett mindre vattenlandskap med rutschkanor hade inte varit fel heller :)
Lika bra att dra alla till Skara Sommarland då :P haha Apropå sådant. Vi är några som ska köra picknick i Slottskogen imorgon. Bara att dyka upp om man känner för det :)
Tror jag ska plugga mestadels av dagen imorgon! Men runt vilken tid är detta? :)
Don't!
Erika heter jag, är en spontan och glad 23-årig tjej som nyligen blivit singel. Jag söker människor som jag kan dela mitt hip hop-intresse med eftersom att det tidigare varit mitt ex som jag gått på spelningar och dylikt med. Sen ska jag vara lite ärlig, de flesta killarna här är ju galet ögongodis så det skadar ju inte även fast jag inte direkt är ute efter någon date. ;)
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Mitchy, vi drar dit vid 14-16 tiden, ungefär. Men det är bara att dyka upp när man vill tänkte vi ^^. Ska vara fint hela dagen imorgon också :D
Eyrekahj skrev: Erika heter jag, är en spontan och glad 23-årig tjej som nyligen blivit singel. Jag söker människor som jag kan dela mitt hip hop-intresse med eftersom att det tidigare varit mitt ex som jag gått på spelningar och dylikt med. Sen ska jag vara lite ärlig, de flesta killarna här är ju galet ögongodis så det skadar ju inte även fast jag inte direkt är ute efter någon date. ;) Vart bor du då?
En förort till El Stockholmo...
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.