Hej, Namn : Adam som ni vet, Ålder : 21 Bor :just nu vallentuna men flyttar nog till kista klädstil : Pumabyxor någon skyst tshirt och helt och hållet de som faller smaken in, Intressen : Vet faktist inte riktigt vad jag har för intressen mer än att typ promenera, och umgås med folk. Personlikhet : Possetiv, Hjälpsam och glad, Musik : allt, mycket soul, men lyssnar på allt. Sökes : vänner Har flyttat till sthlm för 5månader sedan har brytit kontakten med precis alla jag känt. Så man kan säga att jag är nollställd inget umgänge alls längre, Behöver få träffa folk eller bara snacka lite "bullshit" här över whoa med folk. Mvh
Surfar runt med min Mac !
jag vet inte hur jag lyckas få allt att låta så oseriöst, men jag är inte oseriös! vore soft med lite folk i söderort, gärna norra b, eller åtminstone södra röda eller mot flempan/huddinge/tumba och runt omkring norsborgområdet. vet inte varför jag alltid lyckas träffa folk i norr och västerort! inte för att det gör nåt... men ändå
Namn : Adalia, fast det beror på vem du frågar.Ålder: 21 och några månader.Bor: Visby, uschochfy! (+ Östersund & Sollentuna)Klädstil: Så lite som möjligt Haha... Men när jag måste ha kläder på mig så väljer jag alltid sneakers. Jeans som framhäver min otroligt snygga rumpa eller jeans som är så stora att min rumpa syns. Leggings kanske. En schyst tröja och nästan alltid skinnjacka och stor halsduk.Intressen: Har aldrig hajjat den där frågan, för säger man slacker saker så är man en tråkig jävel.. Men jag gillar att kolla på film, lyssna på musik, simma så ofta jag orkar pallra mig till simhallen, dricka öl. Personlighet: beror på vem du frågar... Frågar du mina X är jag en iskall jävel, hjärtlös men alldeles underbart gullig. Frågar du mig är jag the ultimate high, fast bara när jag själv känner för det. Är en riktig jävla slacker brud...Musiksmak: Otroligt bra. Immortal Technique, Dead Prez, Mobb Deep, La Coka Nostra, Talib Kweli, Jedi Mind Tricks, Cormega, Brother Ali... Listan e lång... Även svenska som Organismen, LoopTroop och Houman... Reggae är schyst också.. Lite Jose Gonzales och Robyn...Sökes: En snubbe som kan tänka sig att laga mat åt mig och ligga lite. Sådär bootycall vid 2 tiden när man känner sig ensam. Eller när man behöver någon att kolla på en film med. Sen vore jag glad om du drog och inte börja lipa. Eller om det möjligtvis finns någon på Gotland som kan tänka sig att hänga, dock inte utanför alis eller bolaget. SKILLZ , tar du o flyttar närmare djävulsön kan vi hänga mer! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kan säga att adalia är en soft brud! :) men adalia kommer inte flytta från sthlm tyvärr :P
Jag säger det samma som Skillz, fast en soft snubbe. !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad konstigt det är med folk som bor i visby som man aldrig hört talas om eller sett i hela sitt liv, så jävla stort är det inte direkt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Adalia: Sollentuna Holla!
Follow the dao, right about....NOW!
App: har bott i visby ett par månader bara. Har bott i klinte ett par år och nu under sommaren jobbade jag i bro.. Är du gotlänning hajjar du ju vart ? ;P
AdaliA, gillar du inte Visby? Östersund är väll värre..
Jag vill ha en kompis i Dublin då jag går i tankarna/planerna på att flytta dit snart!Namn: AyeÅlder : 22Bor: Barcelona - Stockholm - Dublin (flyttfågel)Klädstil: Orelevant Musiksmak: Hiphop/electro/pop/dubstep/latin/dancehallSöker: En festtokig kompis i Dublin! Jag älskar att gå ut, skratta, dansa, träffa nytt folk, lala runt på äventyr osv. Jag själv dricker kanske lite för mycket och sover lite för lite när jag är ledig. Men när jag "fungerar normalt" så älskar jag att lyssna på musik, pyssla, lära mig skata, upptäcka nya platser, bjuda över folk på middag, shoppa osv. Jag är väldigt aktiv och hoppas att du kan göra mig sällskap på mina äventyr! Varför inte ta ett random flyg till ett annat land eller gå på museum? Im up for many things! kärlek ut!
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
söker en gyal i Oslo, stort plus om du gillar att skeda
skillz vi får väl hooka upp mera tycker jag! :) man ligger ju lite på latsidan när det kommer till att åka, borde komma och kolla ditt crib! bjud dit adamduvet också, han verkar trevlig!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck ja jag flyttar ju i veckan så ni får komma och hälsa på då :D
Låter skitbra skillz! Sen alla andra som söker skönt folk i sthlm kan ju alltid joina vid jams och dylikt, blir tyvärr mindre sånt nu med mindre värme men dagtid fungerar ju alltid! :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck du vet att jag alltid är upp för en freestyle och jama lite, holla mera prata mindre!
Follow the dao, right about....NOW!
testie: Visby är så otroligt tråkigt från o med augusti fram till maj/juni... Östersund är väl inte allt för skoj men det är där jag har dom flesta vännerna och familjen.. :)
Nu är jag officiellt medlem på match.com (i och för sig ganska ironiskt, men ändå) så därför är det dags att slänga ut mig på Whoa också.Namn: Joy (döpt av min mor, inte smeknamn)Ålder: 20 (lillgammal)Bor: Göteborg (majorna)Klädstil: Rocker eller pretto (beroende på humör och situation)Musiksmak: Alla sorters rock, lite synth, lite psy, lite indieSökes: Lång karl med stora händer, inte överförtjust i skägg. Intelligens och ett visst intresse för film och tv uppskattas.Finnes: Halvlång flicksnärta som lägger spindelharpan, följer serier på daglig basis, är på väg in på universitetet och äter nachos. Hänger på alla häftiga ställen, går på punkspelningar, sprider skräck på festivaler och gömmer mig under täcket under tidiga mornar.
My heart lives in my vagina.
Fuzz då får vi la göra det då! :D
Intelligens och ett visst intresse för film och tv uppskattas. Som att det krävs hög IQ för att sitta i soffan och glo på film och käka chips. :)
Ps. Jag är gift och har barn, så jag har inget intresse av tråden i övrigt. Om det inte kan ske diskret, dagtid.
CapKillah Det här är inte bara en tråd för att få ligg, vissa är bara ute efter lite nya vänner såattehh...
Finns det inga schyssta gyals i oslo eller, som gillar norrländskt stål på 190 cm.
d-beck : är trevlig, Finns det några andra sidor att söka vänner på? här fick man ju inte så mycket connections!
Moderator
2010-09-28 22:36
Choppa 190 cm. Pfft! Inte ens halvlångt ju.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok det är den ultimata längden
adamduvet bra, jag är på att hooka och hänga nån gång, alltid soft med nytt skönt folk :)
CapKillah P32 Menade mer att intelligens kan vara skoj för att föra givande samtal, inte för att följa serier.
My heart lives in my vagina.
Adalias svar i tråden: 0. Adalias svar i inboxen: 124.
Adalias svar i tråden och inboxen: 0. tydligen ingen man som vill ligga lite. haha :P
Jag hade kunnat tänka mig skriva ett svar på skojs skull, men jag blev bortskrämd av just den biten. :/
Battlerappare
2010-09-30 13:37
adamduvet jag hookar gärna upp nåt. häng på d-beck och emelie och hälsa på mig nåt framöver :)
Ta med mig :)
Priyan : haha tooooo bad :P fast, helt ärligt så ligger jag inte, nästan inte alls faktiskt. har inte tid med sånt.
Empire : såere, en stad du känner till eller?
Skillz: jag vill också hooka! är jag bjuden? :) förresten, när jag kommer över sen borde vi samla ihop hela campet? =)
Skillz: Yes det ska vi väl se till nu i framtiden någon dag, Adalia : Det är väl trevligare ju mer som är med.
Haha underhållande tråd..
Det underbart ironiska är att jag efter mitt uttalande åker hem till visby nu i helgen och är nästan helt säker på att jag ser adalia det första jag gör
App: Det beror på vart och när ungefär? Jag var ute med en vän o hennes unge idag...
Lisa?: Vill du bli min vän dagtid då? :)Thief: Jag tyckte det bara var kul att dra min egen slutsats. ;)AdaliA: Jag har en tung hiphopbroder från Gotland. Får jag ligga nu? :)
Cap: Mjah, går det bra att ringa dig imorgon efter 0300 ungefär? Så visst, varför inte. haha
AdaliA: Haha, antingen så försökte du hitta en tid som absolut inte skulle funka för mig eller så ska du ut och vill ha en backup att ringa om du inte får ragg. :) Men det e bara å ringa, frugan och ungarna är hemma hos mormor och morfar i Småland över helgen. Passar utmärkt! :D
Adalia; typ där man går över vägen mellan alis och östercentrum runt 4 kanske
Lisa? Hänga? Jag är på, du verkar fett soft :)
CapKillah: Lätt!Phatie : Jag är skön, let's do it
App: bor precis vid borgen typ så det var mycket möjligt :P
Lisa?: Hehe, du verkar rolig och spontan. :)AdaliA: Väntar på ditt samtal inatt. Kommer säkert inte kunna somna bara för det. ;)
phatie: Du bara raggar nya vänner, när ska vi hänga då?
"jag har fin hår. som en waterfall."
Namn : Fredrik WågbergÅlder : 20Bor : Pluggar till skådespelare i Norrköping och bor där nu men uppvuxen i Örnsköldsvikklädstil : Rutiga byxor, skjorta och hängslen är inte helt ovanligtIntressen : Spela teater, dricka vin och snacka skit, spela gitarr, sjunga och skriva musikPersonlikhet : Positiv, rolig och alldeles för spexigMusik : Det skiljer mellan myspop till reggae och hiphop. Men favoritartister är nog Lars Winnerbäck och KentSökes : Vänner att hänga med i Norrköping
Cap: jag ringde o ringde men inget svar... tråkig kille alltså..