"vill du ha kvitto?"
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
ständigt denna fråga
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Skivsamlare
2008-08-04 15:39
Jag har termiter i uthuset! Och ingen svarar i telefonen. det var iaf kontentan av den senaste diskussionen.
"tack så mycket, kommer aldrig glömma er, ni är som himlens finaste änglar" jobbar på sjukhus, och det sa en gullig kvinna i 78 års åldern till mig och min USK kollega.. jordens tacksammaste kvinna =)
"ööhh..du är inte lina...*klick*"
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
när jag hoppade på vagnen för en timme sedan "Do? Bergasjö?"
----------------------------------------------------------------------------
"Saknar du vintern eller vad håller du på med?"
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
typ tack eller likanande då jag sitter i kassan
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
"Du älskar att se mig arbete va?" Kvinnan i receptionen när jag för tredje gången idag glodde på henne.
sluta glo på henne.
Fucks your life up crew Tjabo!
"hejdå då!" väldigt glatt
här får du lite kärlek
"nja, skägg behöver du inte skaffa, räcker om du har leg med dig" för ett par timmar sedan..
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Pratar med främlingar hela tiden på jobbet, men privat så är det senaste jag kommer ihåg: "Snart kommer det två härliga dagar med regn" sagt av nån gubbtjuv vid en busshållplats vid slussen. "Skit i att plugga och börja knega i stället" Sagt av nån tant som satt bredvid mig och min polare på Donken i lördags natt.
DIF!
"ska jag gå hem tycker du?"
Tu m'emmerdes!
"Vill du ha kvitto?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror den senaste ändå riktigt oväntade kommentaren jag fick (alltså inte typ "varsågod", "kvitto" eller likn.) var:"ey, det där är min present till dig" på icke ren svenska kan tilläggas, med en riktigt sexig blick mot mig och menat till sin vän när jag och min pojkvän gick på hem genom Hjällbo torg....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi tillhör hells angels vettu, klätt upp mig för sonen skulle möta han men inte fan kom någon..blir smäll om jag får syn på han.. han sa inte smäll utan slog knyt näven i den andra handen.. tror möjligtvis han var påverkad
Såg han stirrig ut?
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Sist var det väll "Är inte allt ok? Jag är så jäääävla full tack för pratstunden och ståpådig nu árni" Dock var det inte mitt namn. Fast på islänska.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
"Hörru! du där på andra sidan, ska du ha en kuk i dig!?"
"Fan, om du inte hade flickvän så skulle jag gifta mig med dig. Jag har hört dig dra bra skämt hela kvällen, man skulle ju aldrig ha tråkigt!" Vet inte om det var ironi, schysst iallafall!
"neeeej, nu blir det ju feeeeeeel, ser du inte det!!!???" En gubbe skulle lära mig hur en maskin fungerade
"vill du ha kvittot?"
"HEJ URSÄKTA, vars FAN har du köpt domdär glasögonen, ursäkt men dom var fan snygga, vars har du köpt dem?" det var jättehäftigt, kände mig skitcool.
får jag låna din kniv?
http://trocaroc.blogspot.com/
ja jobbet gick skit bra! ( med dalmås dialekt )
"Vad heter du?" Jag som blir chockad sådär mitt i natten kollar konstigt på snubben och säger förvånat; "Pelle?"
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
senast igårkväll: - Om du lägger till 7 kronor så får du ett rabattkort så du bara betalar halva priset på tre biobesök inom 3 månader
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
"Asså, vi har inte barn vi hittade bara den här barnvagnen på hisingen" Haha, kul att åka spårvagn hem kl 2 :P
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Jag: Vad ska du ha? Främling: Vad vill du? 140 kanske? Jag: Varsågod Främling: Tack så mycket
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
"Nej jag är klar med den" När jag skulle ha en skivstång på gymmet och frågade om den överspända gubben som stretchade i närheten hade några anspråk på den.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
"Brukar du stämpla?"
My heart lives in my vagina.
"Tack för maten gullet"
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
"Hallå! Det där är min cykel!!"
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Jag : Hej! Busschafför : heej! ungefär så roligtm var det. : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
" fol plesident, lillwæjne! fol plesident!" En psyksjuk farbror som petade mig i brøstet o førsøkte tyda min t-shirt: "Lil Wayne For President"
"Vart ligger apoteket?"
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
jag fick ett sjukt sms eller 2-3 från en människa som kunde mitt namn men inte kände mig helt konstigt.. Han snubben: Hej, är det jeppe eller? jag: Vem frågar Han snubben: Robin :) jag: Vem är du jag känner inte dig, hur fick du tag i mitt namn o nummer. inget svar :/
-"I love u, do you wanna have lunch with me"? - Haha, No, Im waiting for a friend, sorry. -"Im your best friend now, I love you" Varav han försöker pussa mig tusen gånger på kinderna.
Jag fick iofs också ett sjukt brev för några dagar sedan, "Välkommen på mitt bröllop blablabla, hälsningar din bror" Det sjuka var att jag hade ingen aning om att jag hade en till bror. Så detta fick jag reda på nu efter 20 år.. Aldrig träffat människan och vet inte hur fan han fick min adress osv.. Får väl se till att möta honom på bröllopet iaf :)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
"Jag hatar den här jävla sedelautomaten, inte nog med att det är dyrt att tanka bilen. Den jäveln sväljer ju inte sedlarna!" jag fnissade och tankade med kort(A)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Magnetism thats some shit....
På Coop Forum: Jag - Behöver du den här? *räcker fram potatis spaden* Gammal tant - Jaha, nej tack snälla du. De här potatisarna är så rena och fina, jag kan plocka dom med händerna :D
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
"hEJ DU ÄR SJUKT SEXIG SKA VI HA PASSIONERAT SEX?!" sa en extremt snygg tjej till mig senast
"Gick det för dig?"
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha, va nere på affären nyss. utför kommer en arg kvinna i 40 års åldern fram till mig o säger: "Jag VET att du och Robin snodde kniven!" Vem fan e Robin liksom?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
"Ja, det får du nog göra."