Det senaste en främling sa till dig?
Vad var det senaste en främling sa till dig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"hörru du där! släpp pennan! släpp pennan!" ^^.. nej inte alls
Follow the dao, right about....NOW!
Glömde bort att jag handlade idag så senaste var väl "kvittot?"
jag handlade faktiskt också! tror hon sa varsågod när jag fick tillbaka pengarna. därefter har det nog inte varit någon mer som viljat prata..
ska jag ta din tallrik?
45 clash är fett underskattat
senast en främling sa något till mig var nog "jaha, jag står bara här för att skydda mig från regnet. jag ska inte köpa något". jag som på ett väldigt artigt sätt försökte stänga butiken utan att stressa kunden, så tänkte hon inte ens köpa något. för fan..
"välkommen åter"
Sleep is the cousin of death
Graffare
2008-08-03 22:14
Främling- Bort med paraplyet det regnar inte ens! Jag- (sträcker ut handen) Det gör det visst de! Främling- Pratade inte med dej. Jag- ... :(
http://beltontorsk.tumblr.com/
haha stackarn ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
retard: hahaha, ouch
Follow the dao, right about....NOW!
GreAt_rEtarD F22 Hahahaha! till mig var det; Okej. efter att jag sagt att hon kunde slänga kvittot.
Det senaste någon sa till mig var nog "Har ni inte dom här i medium?"
"Hej!" Jag är en såndär tönt som hälsar på allt och alla.
"Ööh!" (på norska), sagt av förvånad, full och ful norrman som slängde upp en bildörr mot mig när jag cyklade förbi den mujaffabil han satt i.
Göteborg på låtsas.
det senaste någon sa till mig var "... och så tre kronor tillbaka. Tack så mycket! Hej då!" och innan nån tror att jag köpt en billig hora, så handlade det hela om en transaktion av pengar och cigaretter på lokala butiken.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Där borta spelar dom irlänsk pubmusik
Jag har ingen forumsignatur.
Senaste samtalet med en främling ägde rum nu på kvällsrundan med min dawg, det började med "skitsöt hund" & slutade med "vill du följa med upp i skogen & dela en gås?" Därefter räknar jag inte honom som en främling längre ;) Skämt åsido hade jag bråttom hem till tvättstugan, but still - bless Årsta! ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
"you like chicken eh!" -yes. "enjoy ur evening mate" -thanks
hej hälsade på en gammal gubbe när ja skulle till en kompis innan idag
Haters gon' hate...
Ööh.. låt mig tänka. Idag var jag hemma, igår... handlade jag igår? Nej, för jag satt hemma hela dagen igår med. Jag har inte träffat en främling på sen... sen... Inga främlingar pratar med mig. Jag vinner!
"har du en cigg o bjuda på o mobil jag kan få låna fort" (Inlägget ändrat av whatone 2008-08-03 23:11:28)
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
Jag hatar knark, har du tjack? Idioter finns överallt..
i'll make you disapear like gas in the air...
tjej : du har aldrig kontanter , betalar bara med kort tjej : du vet det kostar ju för oss jag : oj då kanske borde ta ut nästa gång tjej : ne det gör inget
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag skyller och min felstavning på att jag är trött. Också!
var du också på Urkult?
One chapter a day
-Jag tar en lövbiff Hon- määh benäsås och pomfrit? (vietnamesikt uttal) (med bearnaisesås och pommes frites) woho.. smaka la okej men ändå haha..
be the change
"Jag gillar dig tjejen, ska du ha 50 kr?" Men det vet ju alla att det är på tok för mycket
"min son skickade mig för att köpa ett 6-pack norrlands guld och två energidrycker. han orkade inte själv. kan du hjälpa mig att hitta det?" - tant på typ 80+ med rullator
"snabba pengar"
"three can keep a secret if two are dead"
Hahahaha, sonen verkar vara en hyvens grapp :D
-"Jag är som skit i dina ögon, du förtjänar så mkt mer. Jag menar jag är bara ärlig. Jag är ingen bra kille, jag gillar att festa, ska inte ljuga om det". typ något sånt sagt av en berusad snubbe. Ja... du... misslyckad raggning? yes please ahahaha
på pendeltåget en gubbe som sitter brevid mig: gubbe : ...är du arab? jag : nej chilenare gubbe : jag var i chile i två veckor förut jag : m. *gubbe byter vagn vid nästa station*
"Tack så mycket" tror jag.
Vi är överallt!
"Har buss 40 gått?".
jagvillocksåhaenblog.com
Jag kommer ut från duschen och ska gå mot tältet och tappar handuken (jag var på en camping på åland) Gubben; Hahahahaha det där skulle man ha filmat och lakt upp på youtube Jag; Hehe ajo visst alltså
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
"Ohh, young meat" :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Skivsamlare
2008-08-04 00:09
Smaklig måltid
fair enough..
Men nu kom jag fan på det, det var i torsdags. "En 200gramsmeny, allting på. Varsågod, hej då"
Kom upp gåendes bakom mig å började yla/sjunga på nått främmande språk i örat på mig...:O
!! :)
"du står i vägen!"
Mamma säger att jag inte får prata med främlingar.
aniii: Man behöver inte prata med en främling för att en främling ska prata med en. /uråldrigt djungelordspråk
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Äschdå...
"Hej, det är Jennifer." Sedan la jag på, fel nummer.
Flytta på er, jag är full som ett svin!!!
herro (Hello fast mongo japanskt uttal)
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
Tant: är det en sån där kamphund Jag: ska jag släppa på kopplet så får du se jag släpper på kopplet hunden springer fram och slickar tanten på handen och kommer tillbaka Tant: det va det visst inte Jag: fördomar dom fördomarna
"vill du ha kvitto?"
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor