I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag vill ha nya vänner!

Övrigt - Blandat

2008-07-16 20:36
Är i exakt samma situation. Fast jag är den som har ett förhållande och således tappat kontakt med massa gamla kompisar. Att ta upp den är uteslutet, då vi har växt ifrån varandra och aldrig skulle hitta tillbaka pga den här klyftan mitt förhållande orsakat. Den skulle inte kunna gå att fylla liksom. Så man är "back on track".

Vet inte vad jag ska göra. Känns som att vännerna blir färre för varje år. Har just varit i grekland och där gjorde man ju saker varje dag. Idag sitter folk hemma och ruttnar till det blir lördag. DÅ går dem ut. Shit vill inte leva så. Vill sitta i en park med öl och snacka skit. Gå på café och leka stekare. Åka till Nynäshamn bara för att!

Detta är omöjligt med min nuvarande bekantskapskrets om det inte är lördag som sagt. Fucked up :/

Söker också nya vänner, eller åtminstonde ett försök till det då jag alltid tror gräset är grönare på andra sidan ^^
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-07-16 20:47
Jag vill också ha nya vänner. Inte byta ut dom jag redan har, men vill ha fler vänner. =)
i'll make you disapear like gas in the air...
DJ

2008-07-16 23:15
jag känner lite som så att man får spämpeln direkt om man nekar sina killpolare nångång för att man inte orkar. då blir det direkt "ööö han e en toffel som bara sitter hemma med tjejen"

det kompisgänget har gått i graven nu för jag pallade inte att höra "om den gången jag sa nej för att jag skulle va med tjejen".

sen har jag personligen mkt lättare att umgås tjejer än med killar, tycker det blir väldigt mkt "snoppmätar tävling" med killarna ( iaf i min bekantskapskrets). iaf om man är ett gäng snubbar, när man är endast 2 killar så funkar det klokers för då behöver inte alla sitta å märka sitt revir hela tiden.

"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2008-07-16 23:45
GreAt_rEtarD F22 och Hems2 F23
jag bangar aldrig på amsterdam :D
JMD, Jag Måste Dansa!

2008-07-17 00:14
Jag är hyfsat ny i sthlm så känner bara till Nivå 22 som billigt ölhak. Ses där lördag. Jag är den ensamma snubben som sitter med 10 öl framför mig. Bara komma och plocka en bira och börja snacka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-17 00:36
De låter iofs lockande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ

2008-07-17 03:59
Gynophosis P22

aj aj aj du behöver seriös hjälp om nivå 22 är det enda du känner till i sthlm :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"

2008-07-17 05:24
-likemike- Samma här, Samma Grus & sten.

2008-07-17 12:30
Gynophosis P22

hör av dig om du vill hitta några nya roliga ställen att gå till.....jag är alltid på att gå ut!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2008-07-17 13:07
Så är det, alla pals skaffar tjejer och så sitter man här själv, har man tur och lyckas få ut nån så är de otrogna mot tjejen sin trist o se oxå.
Anyway här är jag en till som inte bangar.
Bara o höjta Hams2 om ni vill med er en kille till amsterdam =D
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2008-07-17 14:48
styyr något!

2008-07-17 16:46
Alla åker till amsterdam :D
JMD, Jag Måste Dansa!

2008-07-17 17:15
Länk till http://www.lovebox.net

24 timmar i sthlm och jag vill redan tillbaka. Har inte heller nagra vanner kvar har i stan.
-=Lek med livet så leker livet=-

2008-07-17 17:25
waa om 23 bast, är inte livet typ över då!, då e det dax att stanna hemma å kolla på postkods miljonären och så ska det låta. lr?

2008-07-17 17:34
_icesoul_

Inte for mig. i sondags gick jag till secret sundazed vid ministry of sound, blev kar i en strippa som jag ska ga pa creativ dance date med om nagon vecka. Var sedan ute till mandag eftermiddag dar hela festtillfallet avslutades med picknick i solen med nagra jag traffade ute pa sista efterfesten. konstigt nog inte en helt ovanlig helg for mig i London. Sa inte nagon tv for mig, men kanske nasta ar...
-=Lek med livet så leker livet=-

2008-07-17 17:44
bor du i stockholm och är törstig?
fullfjädrad när jag kickat en gås..

Graffare

2008-07-17 17:54
haha toppen. när drar vi?
http://beltontorsk.tumblr.com/

2008-07-17 18:59
Jag gillar hur den här tråden blev en enda stor kontakt annons. Ska lägga på minner att jag inte är ensam nästa gång jag får för mig att jag behöver nya eller fler vänner.

MR_EVIL P22

Revirmärkning is teh shit. Man blir alltid lika glad när man umgås med några 'vänner' som vipps får för sig att kissa en i ansiktet i samband med sina revirmärkningar som tydligen är ett måste i specifika sociala situationer. Vi pojkar tycks ha en medfödd gen som manar oss att hävda oss själva. D:

DJ

2008-07-17 20:48
på riktigt är det ju så, "survial of the fittest"

2008-07-17 21:33
Åk till Jönköping och partaja med mig, vi har fan fått en stripklubb och grejer!

2008-07-17 22:26
Jag kan inga billiga ölhak men är alltid på och träffar nytt folk.

Säg ett ställe någon, så ses vi där lördag 19:00. Som haffat!

2008-07-17 22:37
Vänner o vänner, vart är dom när man behöver dom? Jag har inga heller... Men men...

2008-07-17 23:44
jag känner lite som så att man får spämpeln direkt om man nekar sina killpolare nångång för att man inte orkar. då blir det direkt "ööö han e en toffel som bara sitter hemma med tjejen"

Haha du har så rätt! Känner igen mig så fruktansvärt mycket i det där, tackar man nej till sina killkompisar för att man vill helt enkelt vara hemma å bara chilla så får man genast toffelstämpeln på sig, även om man inte ens är med sin flickvän, så har det varit många gånger för mig.
Live Hard, Die Young

2008-07-17 23:50
Soul_Almighty P31

systrar o systrar....

DJ

2008-07-18 00:52
Fronh P2

jag vet, det finns inga riktiga vänner :/

2008-07-19 00:06
Jag är sexton, duger det?

Jag sitter ofta ensam hemma när min flickvän är ute med sina vänninor. Jag gillar regniga kvällar och varmt bad.

heheeeeh... För att vara seriös... Jag behöver vänner, den första meninge stämde faktiskt..
bla.

2008-07-19 11:00
jag är 26 duger det? hohoho
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2008-07-19 22:18
Fan vad dålig stil whoa. Nu sitter jag här ensam när vi kunde sitta och dricka ölan och snacka om vem som är snyggast mellan Will Smith och Angelina Jolie.

2008-07-19 23:20
Inte bra, har du kommit fram till vem som e snyggat då?

2008-07-19 23:33
Ingen mening komma fram till saker själv..

2008-07-19 23:54
Nejmen vadå, om någon vill bjuda en sextonåring på öl så kan ni langa PM, haha.
bla.