FarmorBerit Exakt, vad är det dom INTE förstår? Till trådskaparen: Konstiga och strange är ganska samma.
Jag fick årets utskällning för jag hade köpt fel dipsås, köp aldrig fel dipsås!
Planet 80!
Ant3: Hade hon mens? :D Känns som en pms/munchies-grej :D Min tjejtjåmpiz berättade f.ö. att hon gjort något liknande häromdagen, hennes boyo hade druckit upp den sista filmjölken & därefter ställt in paketet i kylen igen & hon gick bananas, sprang runt, slog knytnäven i dörren & vrålade "JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG HADE KUNNAT DÖDA DIG JUST NU, JAG HADE KUNNAT SLÅ IHJÄL DIG MED FILMJÖLKSPAKETET" Hon hade mens.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Toastare
2008-07-28 15:00
stackars brudar som blir så av mens? jag är sån hela tiden ;) nejdå.
Jag skyller allt på Emma!
pimpslap, det värsta är att hon inte hade det. Hon va en arg kvinna som hatade när hon inte fick som hon ville. Hahahaha dåligt sugen på filmmjölk hon måste varit.
Planet 80!
Toastare
2008-07-28 15:01
Ant3, men hon kanske hade förklarat för dig 1001 gånger vilket specifik dipsås det var. Så kom du med fel ändå. Sånt gör bara killar. Man säger Marabou och ni kommer med en Cloetta..
BountyBoo: Haha eller hur! Så brukar jag också säga.Ant3: Mjo, sen vart det väl hela ställa tillbaka tomt paket i kylen istället för att slänga det-grejen som pushed her over the edge antar jag ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
BountyBoo, hon sa faktiskt köp vilken du vill, sen att hon inte va sugen på tzatzikidip kunde ju inte jag veta.
Planet 80!
Ant3: HAHAHA. Brudar alltså. Gotta luv 'em (us) <3
pimpslap, jo iofs :)
Planet 80!
Hahaha aa vissa e verkliga kap!
Planet 80!
Toastare
2008-07-28 15:04
haha känner igen det där också "nej det spelar ingen roll vilken du köper" "men hur fan kunde du köpa ***** ??!!" åh vi är så lätta att handskas med!
Toastare
2008-07-28 15:05
Vi kvinnor tror mycket på tankens kraft faktiskt :)
Alternativt: - "Ska jag ha på mig det vita eller svarta linnet ikväll?" - "Det vita är snyggt, ta det älskling" - "VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DET SVARTA?"
pimpslap, haha fy fan va jag känner igen det där och det värsta är att alla tjejer verkar vara likadana när det gäller såna saker.
Planet 80!
Toastare
2008-07-28 15:10
ALLT i ett förhållande är uppbyggt på kuggfrågor och test. Vi är jävulska.
Angående dipsåsen och "ta vilken du vill" så är det rätt jävligt. Jag: "Vad vill du ha till lunch?" Hon: "Jag vet inte, gör något bara." Jag: "Varsågod!" Hon: "Men, jag vill fan inte ha {insätt maträtt}" Liknande går att applicera överallt, därför har jag slutat bestämma småsaker. Fast då blir det som följer (tar samma exempel): Jag: "Vad vill du ha till lunch?" Hon: "Jag vet inte, gör något bara." Jag: "Nej, du får välja." Hon: "Vadå, har du ingen egen vilja?!" HJÄLP
Ja fy fan. Orka bitches.
Anenkefali är väl bara att skita i hennes gnäll och snällt påpeka att om hon hade önskemål så kunde hon delat med sig av dem tidigare, och låta henne äta mat hon inte vill ha tills hon lär sig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Det där var från en tidigare relation, men jag ska tänka på saken ;) Om jag nu böjer mig som ett vasstrå i vinden och ber på mina bara knän om en åsikt så betyder väl inte det att jag inte har någon vilja?
Anenkefali nej, det betyder väl snarare att du går med på att vara ägd. ska man vara tvungen att DRA ur sin partner vad h*n vill så är det ju dennes eget fel om man istället helt sonika skiter i vad h*n tycker (vilket jag tycker man ska göra tills poängen når fram).
Misery_chick En missnöjd tjej är en sexstrejkande tjej, så det är säkrast att försöka få allt rätt. Men som sagt, nu är det ju helt lugnt.
Toastare
2008-07-28 15:25
Anenkefali, nej sex har vi gärna ändå.. men vi är arga, hela tiden.
Mmm... angry sex is the best ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Det ni beskriver om er själva gör plötsligt att jag måste omvärdera huruvida min flickvän verkligen är jobbig ibland. Om det allmängiltiga i det ni säger är sant har jag uppenbarligen världens bästa flickvän, vilket jag i och för sig har, men tydligen är hon mer felfri än jag trodde!
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Anenkefali ...nej egentligen tycker jag ju man ska försöka prata om det, det där är bog vad jag hade velat göra i den situationen, inte riktigt vad jag hade gjort ^_^
Jag träffade en tjej en gång för en satans massa år sedan, efter att vi träffats i någon vecka kändes det inte riktigt rätt och jag förklarade det hela då hon blir psychobitch2k och börjar hota med att ta livet av sig etc, riktigt jobbigt då det här hände vid en tågstation och hon hela tiden provoserade med att gå fram mot spåren när det kom ett tåg och jag hade inte riktigt mage att bara dra där ifrån. Någon vecka senare fick jag ett medelande på något community av någon av hennes vänner där det stod att hon hade tagit livet av sig och att det var begravning något datum där och dom tyckte att jag borde komma till x-kyrkan och vara med på den bla bla bla. blev riktigt frusterad men fick lite senare reda på att läget var inte alls i stil med det och hon levde på bra, var inte ens i närheten av död. Somliga människor förvånar mig.
Niceness!
Haha Ant3, Pimpslap och BountyBoo. Jag kom osökt att tänka på Adam Ferrara...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asexuell puppy Den historian måste ta priset i tråden om jag har fattat den rätt; hon försökte alltså att genom någon kompis få dig att tro att hon hade tagit livet av sig på grund av dig? Helvete. Tvånsinläggning nästa. daviden My girlfriend says I have to bring this home. Can you put it in my backpack? Hahaha :D
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Moderator
2008-07-28 17:39
Hmm... Jag har typ gjort allt som folk har skrivit om här. Och har jag inte gjort det har jag tänkte på det. Är jag verkligen så störd.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2008-07-28 17:41
Asexuell hundvalp, du vann...lätt! Henkso, hur länge har ni varit tillsammans? Ofta väntar vi tills ni blir bekväma. daviden, haha han är så jävla bra. Och what's up med att killar inte kan handla när man är sambos. Vanligt scenario -"Kan inte du handla på vägen hem?" -"ja vad behöver vi då?" -"kollar du aldrig kylskåpet?" -"jo, men.." -"Ja, då vet du ju vad vi behöver?!" -"Nej, men jag..." -"Torkar du dig inte i röven med toapapper?" -"jo, men.." -"ja, då vet du väl om det är slut?!" -"nej, men.." -"städar inte du... eller det var inget..jag skriver ett sms med vad som ska handlars" ta dam!
BountyBoo F28 hehe, det där låter litegranna som jag, och jag tycker du är lite väl hård mot oss som kanske inte är så uppmärkssamma när vi tar ut nåt ur kylen, inte räknar rullar på toan och liknande. ^^
jag har ett x, som kallar alla sina nya tjejer för "alice" mitt namn. eller ja, tjejer och tjejer, dom hinner aldrig bli det , men låt oss säga ragg då.
Toastare
2008-07-28 17:50
Misery, nej men saken är ju att man inte ens behöver göra det.. det finns ju i ryggraden. Jag skulle helt ärligt kunna räkna upp vad jag har hemma i min frys och kyl och om tvättmedelt är slut här och nu, å då har jag inte varit hemma på 2 veckor ;)
Det är är roligt. Langa mer historier!
UtanAttTveka F20 säger han till dig att han gör det eller har du faktiskt hört honom göra det?
bboo kan du inte räkna upp allt? jag blev så nyfiken
BountyBoo F28 heh, jag vet inte ens var vi förvarar tvättmedlet.
misery han har sagt det och jag har hört det från ett av hans ragg. (han ringer mig alltid och beklagar sig efter varje gång)
Toastare
2008-07-28 17:53
UtanAttTveka, nej tyvärr.. blir för offtopic. Misery, haha tur JP är mannen med koll då! Nån historia till måste komma..ska bara läsa vad jag skrivit först.
UtanAttTveka F20 men fy, hur fan motiverar han det för sina ragg? han kan ju inte direkt säga att han kallar henne sitt ex nemn?
justeeee, kanske lite väl intimt men jag hade en kille som gnydde, näst intill grät varje gång han kom. jag gjorde slut illa kvickt för det var riktigt obekvämt.
BountyBoo F28 hehe, han är väl snarare min lilla fru ^_^
misery jag vet faktiskt inte. jag kan tänka mig att han får fetångest varje gång det händer. ska nog fråga han hur han tar sig ur knipan..
Toastare
2008-07-28 18:04
okej, här kommer storyn om break-up:et med bajskillen.. jag värmde ju upp er innan. Jag var 21 och han 27, visade sig iaf att han var gift. Whoho.. hans fru hade varit bortrest i typ 3 månader. Jag som ogillar sånt och egentligen ändå bara såg bra sex hos honom (okej, han var trevlig att hänga med men jag blev inte kär..han var för gammal tyckte jag då) tyckte att det då var slutet på vår relation. -Det tyckte inte han. Jag var ute på en klubb i Malmö och snackade med en expojkvän. Bajskillen hade då ringt men jag vägrade att svara. Plötsligt ser jag han och en annan snubbe (INTE att leka med snubbe) stiga in på dansgolvet. Inte-att-leka-med-snubben stegade fram till mitt ex som jag snackade med och lyfte honom lite lätt åt sidan. Sen kom bajskillen och sa att jag skulle följa med honom hem. Jag sa nej. Och gick. Han följde efter. Han följde efter ut på gatan och sa att han promt skulle ha med mig. Jag sa nej. Sen sa jag att jag skulle sova hos min kompis, då sa han att han skulle sova där. Jag satte mig i en taxi, han satte sig i samma taxi. Jag gick ur taxin och satte mig i en ny, han följde efter. Fortsatte så ett tag till inte-att-leka-med-killen faktiskt sa åt honom att han var dum i huvudet som betedde sig så. I alla fall. Jag åkte hem till min kompis och då ringer bajskillen min mobil. Jag stänger av den. På morgonen hade jag över 100 missade samtal. Sen hörde jag inte nått från honom igen..
varför kallar du han bajskillen? jag hade ju hoppats att han lämnade en hög utanför din dörr eller nåt sånt
just därför tjejer INTE bajsar, verkar vara roten till allt ont...
Toastare
2008-07-28 18:31
UtanAttTveka, för jag skrev om honom tidigare.. han som bajsade medan jag duschade. nils, jag tror faktiskt det är så.
Hahaha, undrar vad Inte-att-leka-med-killen skulle säga om han visste att du kallade hans polare för "Bajskillen", Bounty !
Hon blev tillsammans med nån annan, kändes skumt som fan
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik