crazy/konstiga/strange saker dina Ex gjort
Hade en pojkvän en gång som som låtsas bråkat med sin killpolare och sedan ljög för alla om att han varit i "värsta" fajten och fått tanden utslagen . Fick reda på ett halvår senare att de inte riktigt var så läget va .... de är en strange sak att gå runt och säga ..
I got it from my mama . moncans.blogg.se
no offence men hur gammal var snubben egentligen? 15?
Follow the dao, right about....NOW!
Inte min story men min pojkvän berättade den och den är så skrattretande.. En tjej som han varit med påstod att en kille (vi kallar honom Benjamin) skrev en låt till henne innan han tog livet av sig. Hon spelade till och med upp låten för pojkvän (som vi kan kalla Mathias). Inget konstigt med detta. Förutom att Mathias träffar Benjamin ett tag senare, och han var inte så jäkla död.
My heart lives in my vagina.
promt suga av mig på en parkering ganska centralt mitt på dagen... krrrrräääjsy
..
nej 17 . Vad är det nu då? Bara för att man är under 18 kan man inte ha undliga ex ?
I got it from my mama . moncans.blogg.se
Nej nej, menade mest att det var en otroligt omogen grej att göra för att verka hård :P
Follow the dao, right about....NOW!
Ett ex var otrogen och förstog inte varför jag inte ville ha henne mer. hennes orsak till det var " men det är ju inte direkt så att jag kommer vara det igen, jag är inte den otrogna typen"..... uhm nehe!
Rock out with your cock out!
Några av mina ex gjorde slut med mig. Sjukt konstig sak att göra...
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
__virre__ F14 aaaw, vill du ha en kram? two_grand P27 Hahah, verkar vara ett riktigt kap.. ;)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
gick hem till min mamma och grät när vi råkat hamna på samma fest och jag inte gav honom någon uppmärksamhet (vi hade gjort slut några veckor innan och jag ogillade honom starkt). Han ljög ihop massor om att jag betedde mig som en slampa och gick därefter tillbaks till festen och frågade om han fick sova med mig i min säng "en sista gång". (jag bodde granne med festen typ, och han bodde en bra bit därifrån men hade sovplats hos andra). Han var 17. Jag var 16. Geez.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-07-02 14:54
Jaaa min tråd, eftersom jag gärna tar hand om samhällets utbölingar... eller har gjort. Förutom att vissa varit otrogna och allmänt dumma i huvudet (det är ju inte så kul att lyssna på...) så har jag en del konstiga killar (inte nödvändigtvis pojkvänner) i mitt bagage! 1. Kille som bodde typ granne med mig när jag bodde hemma hos min mamma. Han kom hem till mig nång gång och vi hängde lite och hånglade lite. Det var ett big NO NO. För helt plötsligt var han som besatt. Vi var ju inte tillsammans och han blev tillsammans med sitt ex (om de inte varit det hela tiden, vilket jag anar) och jag tänkte att det var all fine. Var ute på dejt på min gamla stamklubb och då är psychokillen där. Han stoppar mig när jag går på toa och säger att han gjort slut med sin flickvän för min skull så nu kan vi vara tillsammans. Jag avslutar det sanabbt med "Men jag vill inte vara tillsammans med dig" Sen kommer jag hem och då börjar han ringa, men jag svarar inte. Det är sommar och jag har mitt fönster öppet och det är ingen hasp på det så det går att öppna helt. Plötsligt kommer han inklättrandes genom fönstret och bara känner sig helt välkommen. Sen börjar ett skådespel a la Dr. Jekyll & Mr. Hyde. Han är snäll, sen arg, sen snäll, sen arg. Det slutar med att han tar en coca cola som jag har på mitt bord och slänger i bokhyllan. Då släpar jag ut honom och han försöker in i det sista sätta foten i dörren men jag får ut honom. Tyvärr var jag ensam hemma då, för min mamma var bortrest. Men det är ju en jävla tur att inget mer hände. Efter det så hälsade han som inget hänt, även om jag inte hälsade tillbaka.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-07-02 14:56
ålder... jag 20, han 28 (vilket får mig att inse att han fan är 36 nu... hahaha)
gick han på dope eller?
..
Toastare
2008-07-02 15:32
GöranOne, nej bara labil...
ja han va kanske inte riktigt ett ex, men en kille jag iaf träffade o var intresserad utav. han bjöd ofta hem mig, lät mig träffa hans familj o vänner osv. höll hand o allt puttenuskigt som går med sånt. sedan efter att ha hälsat på honom i hans studentkorridor (rätt uttryckt?) o han sku lämna av mig vid buss stationen så hör jag en tjej skrika "EEEEEEEEERIC DIN JÄVLA FITTA" han tittar på henne som hastigast o säger att d e en sur kusin o pussar mig hej då. så går jag o tänker inte mer på d. en vecka senare ringer den här "kusinen" mig. d va visst hans flickvän sens flera år tillbaka som ville veta om jag va den han påstod jag var. alltså hans kusins mosters sysslings dotter. (ngt jätte avlägset med andra ord) ja d va en chock att veta att jag va den "andra" i drygt 2 mån. undrar vad hans vänner o familj ansåg om våran "relation". ja..d va riktigt sjukt. jag va 16 o själv minns jag ej hans ålder :/
Toastare
2008-07-02 16:09
GöranOne, jag har den effekten på män.. har fler historier. Men de sparar jag lite ;)
BountyBoo: haha. ska vi skriva en bok ihop? =P Jag kan bidra med denna till att börja med då...: Jag dejtade en kille i ca ett halvår. Var aldrig riktigt kär i honom men försökte väl ömsom övertyga både mig och andra om det.. Han var 23 år gammal och hade en väldigt eh.nära relation med sin mamma. Vilket i sig inte är något negativt, men jag tycker inte att det känns riktigt sunt att ens mamma ringer varje morgon och väcker en "för att man ska komma upp i tid till jobbet" De pratade i telefon säkert 3 ggr om dagen. Hans lgh var egentligen hennes och när han supit bort alla sina pengar fick han ju självklart dispens med hyran, och så kanske låna lite pengar på det. Hon kom dit och städade ibland också.. Anyways. Jag tog mig i kragen och gjorde slut. "men visst kan vi vara kompisar". Får ett samtal ett antal veckor senare där han berättar att han varit hos läkare som konstaterat att han har en hjärntumör. "det är därför jag haft såna humörsvängningar". Under två månader(!) pågår denna fars där han t.om har operationsdag inbokad... Ja, ni gissar rätt. Tumören fanns inte och alltihop var bara lögn från början till slut. När jag träffar honom sista gången och det är så uppenbart att han ljugit så sitter han först i 2½timme och ber mig sova hos honom. Mitt svar är nej varje gång. Sen vill han inte låta mig åka, men eftersom jag annars tagit till fysiskt våld så hade han inte mycket för det. Kommer hem och han ringer och hotar med att ta livet av sig. Han skakar t.om en pillerburk i luren...! slutar med att MIN mamma får prata med honom. Sen stalkar han mig till och från under 6 månader. Dels genom SMS, telefonsamtal men också via internetsidor. Något nerkortat men ändock ganska komplett berättat. Ja.. den blir nog svår att överträffa va? ;) Jag har som BountyBoo också en del av samhällets ubölingar i bagaget. Men denna kille var ett undantag. De andra har "bara" varit deprimerade knarkare.
Toastare
2008-07-02 18:12
Sän, hahaha sjukt att sjunka så lågt att han ljög om en hjärntumör. Och den där mamma-pojken har jag också träffat. Kändes inte som en riktigt sund relation. Hon hade dessutom nyckel till hans lägenhet och brukade braka in.. så låg jag där och skylde mig i sängen och hon kom in och spände ögonen i mig och svor på spanska. Vi blev aldrig riktigt vänner ;)
Gjorde en minimal rensning av en smått ovidkommande diskussion. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
mitt ex gjorde slut med mig, då sa jag att jag skulle vilja ha tillbaks mina kalsonger som jag sisst glömde hoss henne, men då sa hon nej och då fråga jag varför ,då sa hon att dom är i micron på värmning så jag slipper frysa som pillesnoppen när jag går hem i kylan
Haha Mitt ex stalkade mig ett bra tag efter att jag hade gjort slut. ringde, skickade miljoner sms, åkte dit jag var, kom hem till mig hela tiden osv ..... Till slut för att verkligen få prata med mig hittade han på att han hade en dödlig lever-sjukdom och läkarna visste inte hur länge till han skulle få leva. Och att han väldigt gärna ville träffa mig innan han då skulle dö. Vilket naturligtvis inte var sant. Han var frisk som en nötkärna!
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Bara tjejer som har haft jobbiga ex verkar det som..
"Ja.. den blir nog svår att överträffa va? ;)" JXP har redan gjort det ;)
Signatur får rum här
Rastasite - Det är för att killarna har varit jobbiga ex ;) Men på ämnet så : De jobbigaste exen jag haft är väl den av år 2000:s upplaga som trodde att allt var som vanligt och att vi kunde ha en kompisrelation efter att hon spontandumpat mig efter ett halvårs stigande passion (i alla fall från min sida) och '01:an som ringde klockan 03 dagen efter att hon gjort slut och undrade hur det var med mig - hur det var med mig? Jag sov. Den tjejen hade tydligen lite problem med psyket fick jag reda på senare. Ja, 01-02 var ingen lucky streak för min del, men det känns ändå som att jag ligger i lä :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
- Velat förlova sig med mig - Börjat gråta då jag svarade hell to the no till ovanstående
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Varför var det så konstigt? Eller var han ditt ex när han frågade? 10-4, over...
Precis. Kändes lite "men eh... förlovning då?"-halvdespo sådär.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Jo, kanske en aning ;D 10-4, over...
åffer.. tycker jag inte att hon gjorde.. =P
Ok, det här är ingen historia om ett ex, men likväl en väldigt underlig brud... Jag, min bästa kompis och hans flickvän åkte förra sommaren till en annan stad för att besöka en stadsfestival och dricka öl i öltält. Vi bodde hos min kompis flickväns mamma. Väl nere på festivalen ringer min polares tjej till en gammal barndomskompis som kommer ner och joinar oss. Det ena ledde till det andra och till slut hookade jag med barndomskompisen och följde med henne hem och nakenbrottades. Mitt i natten vaknar jag av att tjejen skakar mig som besatt och säger: "Du måste gå nu. Min kk är här och vill sova hos mig." Så det var bara att klä på sig och möta nattens mörker i en vilt främmande stad för att hitta en lämplig busskur att sova i. Som tur var vaknade min polare när jag ringde och kunde guida mig tillbaka till vår ursprungliga sovplats.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
unrealistic: hahah så klockren flicka! stackare
Har en liknande händelse som Unrealistic. Träffade en tjej ute som jag drog hem till. Hon bodde way out i någon förort till sthlm som jag aldrig varit i förut. Hemma hos henne fanns diverse träningsredskap och kampsportsprylar. Var rätt dragen så tänkte inte mer på det då. Mitt under själva akten ringer hennes mobil, hon svarar och pratar en mycket kort stund och skriker sedan till mig: Du måste dra NU!!! Min pojkvän är här närsomhelst och han kommer DÖDA dig!!!! Snabbt som fan drog jag på mig kläderna och sprang ut. Någonstans mellan hennes utspel och min sorti lade jag ihop två och två och förstod att träningsgrejjerna inte var hennes och att jag nog skulle vara glad som levde :)
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Har inga såna känslohistorier som ni har, asså typ så varit otrogen och så men mitt ena ex hade konstigheter för sig på dass asså.. En gång så skulle han retas med mig o snacka om när han bajsa o sånt (hatar de som vanligt folk brukar göra). Så sa han typ "-Ja innan när jag bajsa så va de en sån stor jävel så jag fick bita i en handduk för att den skulle komma ut". Jag bara "-öööööhhhhhhhhhhhhh WTF" (visste ente om jag skulle skratta eller gråta). Och vi hade ett ganska så seriöst förhållande, de va inge one night stand. -Sen typ en tid efter det, jag hade ju det i bakhuvet att han skojade med mig om handdukarna, så hittade jag handdukar på dass med bitmärken i HAHAHHAHHA ja jag vet ente om ni fattar e trött som fan så kanske skriver lite sluddrigt.
Stjäty_flyting HAHAHAHA, lät han ironisk eller helt seriöst när han berättade ?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Mobbad P2 Han lät ironisk som att han bara hittade på det. Men det var lite för konstigt för att vara osanning hahaha :D Hemska tanke, sitter här hemma i en mörk lägenhet och skrattar för mig själv.. Haha :D
Det är nog inte bara killar som gör konstiga saker efter dumpning, jag tror fan att båda könen kan bli precis lika labila om dom har anlag för det :P Hursomhelst så gjorde jag slut med en tjej för en herrans massa år sen, var väl runt 16 år gammal och vi hade varit ett "par" i cirkus sex månader. Det hela slutade med att hon inte riktigt kunde släppa taget, och gjorde allt hon kunde för att kapa mitt liv. Jag vet att det låter överdrivet, men det är fan sant. Jag kunde t.ex. vara på väg hem från någon fest eller annan utekväll och få samtal från min mamma där hon sa: "Hon är här hemma och väntar på dig. Hon vägrar gå och jag hade inte hjärta att inte släppa in henne. Kom inte hem ikväll." Då fick jag vända på klacken och sova hos någon polare istället. Samtidigt så ringde hon upp en massa av MINA kompisar som hon hade träffat genom mig och undra om dom ville kolla på film eller "bara hänga". Det var jävligt sjukt när kompisarna berättade det för mig och undrade varför i helvete mitt ex - som dom hade träffat en handfull gånger bara - ringer till dom och försöker hålla sig kvar i vårat gäng. Hade också en kompis som inte var lika snabb med att be henne att dra utan trodde att han hade en chans hos henne, så jag fick reda på vilka som verkligen var mina vänner. BountyBoo och Sän Tappade fan hakan i golvet bär jag läste era historier :D Hoppas det går bättre för er att filtrera ut galningarna nu iaf :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Mina historier går inte berätta eftersom min ex huserar på whoa. men det är bra skit..
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
FarmorBerit - Du har en riktigt snäll morsa, tar både hand om en vilsen tjej och varnar dig för henne :D 10-4, over...
Mabande P31 - Ja hon är faktiskt jättesnäll, har hjälpt mig i många konstiga sitationer :) LoRia Men du kan ju inte säga A utan att säga B, speciellt inte på Whoa! :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Sän F24 en annan sjuk grej med tumörpojken är ju att jag inte en enda gång under många år som hans polare märkte av hur jäkla knäpp han var/är, trodde han var normalast i gänget, typ.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2008-07-28 14:06
FarmorBerit, jo jag är singel ;) Nejdå.. inga sånna dumhuvuden på ett bra länge. Det var mest när jag var tonåring jag träffade dem. Och som du säger, tjejer kan också var helt galna. Jag har varit med om ex-flickvänner som legat i flera timmar i buskarna utanför deras ex hus (och jag då varit nya flickvännen) eller som kastat in mobiltelefoner genom brevinkastet för att få bli insläppta i lägenheten. På tal om killar och bajs. Det var en kille jag träffade sporadiskt för många herrans år sen. Tror detta var någon av de första gångerna vi träffades. Vi duschade, men inte tillsammans. Utan han duschade först och sen var det min tur. Men vi höll varandra sällskap. Jag står i duschen och känner en tydlig bajslukt sprida sig. Kollar ut genom duschdrapperiet och ser då killen sitta och skita på toa och samtidigt skratta åt någon serietidning som han hittat. Jag fick lite avsmak där och kommer aldrig glömma det.
* "kastat in mobiltelefoner genom brevinkastet för att få bli insläppta i lägenheten " - Känns som att jag hade låtit mobilen färdas vidare ut genom fönstret ;) 10-4, over...
FarmorBerit P22 nej, då skulle jag också bli ett obehagligt/taskigt ex som hänger ut dem på ett community som de själva är aktiva på! :)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
en ex-tjej gjorde slut med mig över telefon på en nyårsafton, sen ringde hon på dörren typ nån timme senare (ca 5 på morgonen) bodde hos föräldrarna då och min farsa vägrade öppna dörren då och jag låg och försökte somna bara sen när hon kom in vid 10 gick hon in i mitt rum och var hur glad som helst typ som att inget hänt...weirdo!
Toastare
2008-07-28 14:16
koladeal, hon kanske var så full att hon trodde du var "the fling on the side" som hon dumpade.. en mix-up helt enkelt. Frågat henne? Mabs, den åkte också den vägen :D
BountyBoo Mjo, undrar om de flesta av dom här historierna egentligen bara handlar om osäkra tonåringar och jävligt konstigt tonårsbeteende, för jag har faktiskt inte heller varit med om något lika konstigt på senare dagar. Att bajsa när flickvännen duschar (och vice versa) är förövrigt hur skabbigt som helst, samma sak med att uträtta sin behov med dörren öppen, jag ryser fan i hela kroppen nu. LoRia Sant, synd att du gav oss en liten hint om att du har några riktigt vridna historier på lut bara :)
Toastare
2008-07-28 14:20
FarmorBerit, nej alltså JAG var tonåring.. killarna var äldre, mellan 23-27. Sen var det ju inte flickvän/pojkvän utan vi bara hade lite trevligt ibland.. och då var det ännu märkligare att bajja sådär. Men jag håller med, tänker jag inte ens göra när jag är gift.
Well, senast ville en tjej göra slut, så hon skaffade sig en pojkvän en månad innan hon berättade om sina planer (och pojkvänsutsvävningar), och när det väl var dags uppdagades det hela. När det sedan var slut började hon efter max en månad försöka få en chans till med mig. Nu är det 6-7 månader sen, och hon försöker fortfarande komma i kontakt med mig. Ringer och smsar hela tiden, smsar MIN morsa för att kunna berätta att hon gått ner i vikt och mår dåligt efter att det tagit slut (läs: HON gjort slut). Vissa människor...
BountyBoo Oj, jävligt skumma killar du hade valt då :) Anenkefali Sånt där är ju bara konstigt. Att folk inte fattar att just otrohet innebär ett totalt slut på allt (i min mening iaf) och förväntar sig att saker ska bli som förr liksom. Sjukt.